Obstarávanie

MODERNIZÁCIA NIS (MODUL RDG, CP)


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Detská fakultná nemocnica s poliklinikou Bratislava
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
205 667,00
Konečná suma(Bez DPH):
170 625,00
Zaplatené:
82.96%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
48000000-8
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Opcie:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Použitý postup:
§ 110 ZVO
Jednotka:
riešenie
Množstvo:
1.0
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena bez DPH

Opis obstarávania

Funkčná špecifikácia

RÁDIOLÓGIA - základným cieľom realizácie je zaistenie nasledovných procesov:; prehľadný a dokumentovateľný workflow pacienta od vystavenia žiadanky (na ambulancii alebo oddelení) až po jeho kontrolné vyšetrenie (opäť na ambulancii alebo oddelení) s plnohodnotnou integráciou systému manažmentu pacienta SystemOmega, nemocničného informačného systému MEDEA a výkazníctva StaproFONS – Výkazníctvo SK; prehľadný grafický diár s možnosťou definície vlastných šablón vyšetrení pre objednávky vrátane ich farebného odlíšenia, stanovenia dĺžky vyšetrenia, predvyplnenia základných údajov a jednoduché intuitívne objednávanie, predovšetkým Drag&Drop preobjednanie, zmena dĺžky vyšetrenia, storno objednávky; prehľadný zoznam vyšetrených pacientov – evidencia všetkých žiadaniek s možnosťou filtrovania podľa obdobia, aktuálneho stavu žiadanky v rámci vyšetrovacieho procesu, stavu vykázania, vytlačenia nálezu, či prehľad stornovaných vyšetrení; podpora fulltextového prehľadávania nálezov; plnohodnotná integrácia s Tatramed PACS (odosielanie HL7 správ na worklist server Tatramed, otváranie štúdií cez TomoCon, integrácia T3C); podpora pre spracovanie MPPS stavov (Modality Performed Procedure Step): stavy posielané z modalít pre ďalšie spracovanie a riadenie procesu vyšetrenia.; ukladanie rádiologického nálezu a jeho príloh (žiadanka, kartička pacienta, laboratórne vyšetrenia, iné.) vo formáte enkapsulovaného PDF a ich archivávciu v dátovom úložisku PACS.; podpora pre tvorbu konfigurovateľných zostáv – možnosť tvorby reportov na základe spracovávaných údajov bez nutnosti zásahu dodávateľa – integrované inteligentné riešenie reportingu.; sledovanie limitov zdravotných poisťovní tak formou online kontroly pri objednávaní (varovanie) ako aj formou jednoduchej a prehľadnej zostavy.; RÁDIOLÓGIA - požiadavky na riešenie procesov::; žiadanky na vyšetrenia – možnosť vystavenia a spracovania žiadanky tak z nemocničného informačného systému ako aj z web prostredia; objednávanie pacientov – prehľadný a intuitívny diár s možnosťou definície kontrol na rôzne udalosti, predovšetkým na dodržanie limitu zdravotnej poisťovne, súbežných objednávok, prestávok a pracovnej doby.; príchod pacienta - spracovanie žiadanky a zadanie všetkých potrebných údajov pre ďalšie vykonanie vyšetrenia s možnosťou scanovania žiadanky (a iných dokumentov) a vloženia priamo do dokumentácie pacienta. Po uložení je automaticky generovaný worklist pre modalitu.; čakáreň – zaradenie pacienta do čakárne vrátane evidencie času príchodu. Slúži zároveň ako informácia pre technikov o čakajúcich pacientoch.; spracovanie MPPS stavov – na základe stavov posielaných z modalít sú vykonávané zmeny v stavoch vyšetrenia pacienta, evidencia reálneho začiatku a ukončenia vyšetrenia; vyšetrenie pacienta – spracovanie žiadanky a zaevidovanie všetkých vykonaných vyšetrení, spotrebovaných materiálov s automatickým vykázaním výkonov do zdravotnej poisťovne alebo samoplatcom na pozadí, bez nutnosti priameho zadávania konkrétnych kódov výkonov. Po ukončení vyšetrenia je automaticky worklist ukončený, užívateľ má tak prehľadný a reálny stav na konzole modality; popis nálezu – integrácia s prehliadačom PACS poskytuje lekárovi jednoduchý a rýchly prístup k obrazovej dokumentácii pacienta. Lekár má pre vyhotovenie nálezu niekoľko možností práce:; - manuálny zápis nálezu, využitie preddefinovaných textov.; - vyhotovenie zvukového záznamu na profesionálny mikrofónoch (napr. Philips, Olympus), pričom po ukončení diktovania je zvukový záznam vložený priamo do dokumentácie pacienta a uložený na centrálny databázový server. Ovládanie zvukového záznamu prebieha priamo na mikrofóne, bez nutnosti klikania v aplikácii; - elektronická prepisovateľka – plnohodnotná integrácia externej aplikácie za účelom online prepisu hovoreného slova na text, pričom do dokumentácie pacienta je možné vložiť len text, ktorý lekár po sebe opraví, alebo aj zvukový záznam, určený na kontrolu pisárke.; prepis nálezu pisárkou – centralizované riešenie natívne podporuje činnosť interných aj externých pisárok, ktoré pre uľahčenie práce využívajú nožné pedále (napr. Olympus) pre prehrávanie zvukových záznamov. Po nadiktovaní zvukového záznamu lekárom tak pisárka ihneď vidí klinické udalosti určené k prepisu. Po prepísaní označí nález ako prepísaný; validácia nálezu – lekár či už kontrolou vlastného nálezu, alebo kontrolou nálezu po pisárke tento nález uzatvára, čím sa jeho ďalšia editácia stáva nemožná. FONS Enterprise podporuje editáciu takéhoto nálezu buď napísaním dodatku alebo stornovaním originálneho nálezu a vytvorením identickej kópie nového záznamu. V databáze tak ostáva informácia aj o pôvodnom náleze.; odosielanie nálezov externým žiadateľom – systém bez zásahu užívateľa generuje XML správy vo formáte DASTA (na Slovensku v tejto chvíli rozšírený formát pre výmenu laboratórnych aj rádiologických nálezov). ; prístup k nálezom prostredníctvom web portálu pre externých žiadateľov - užívateľsky jednoduché riešenie, ktoré poskytne odosielajúcim lekárom na základe ich bezplatnej registrácie prístup ku všetkým nálezom vrátane obrazovej dokumentácie tých pacientov, ktorých oni sami odoslali na vyšetrenie. Systém po registrácii automaticky odošle vyplnenú zmluvu odosielajúcemu lekárovi aj administrátorovi portálu na email, po podpise zmluvy o ochrane osobných údajov je konto aktivované správcom portálu; CLINICAL PATHWAYS – klinické doporučené postupy (procesy):; klinické doporučené postupy s[ „systematicky vytvárané stanoviská, pomáhajúce lekárom, zdravotným sestrám a pacientom v špecifických klinických situáciách rozhodovať o primeranej zdravotnej starostlivosti.“ V posledných desiatich rokoch došlo k významnému pokroku na poli ich metodológie tvorby, adaptácie, implementácie a vyhodnotenia. Predovšetkým ku kvalite a štandardom doporučených postupov sa pristupuje viac systematicky; CLINICAL PATHWAYS - základným cieľom realizácie je zaistenie nasledovných procesov:; grafický užívateľský nástroj pre účely tvorby klinických doporučených postupov na úrovni zaškoleného užívateľa zdravotníckeho zariadenia; tvorba klinických doporučených postupov pre lekárov a ich následná praktické využívanie v dennodennej zdravotnej starostlivosti o pacienta; tvorba klinických doporučených postupov pre stredný zdravotný personál a ich následná praktické využívanie v dennodennej zdravotnej starostlivosti o pacienta; každý hospitalizovaný pacient môže mať 1..n aktívnych procesov; každý krok klinického doporučeného postupu je možné sledovať a vyhodnotiť (splnenie vrátane časovej známky a užívateľa, resp. nesplnenie vrátane časovej známky, užívateľa a uvedenia dôvodu).; na jednotlivé kroky procesu je možné naviazať akékoľvek klinické udalosti (napr. žiadanky, formuláre, tlačivá), alebo spustenie modulu.; krok procesu môže byť označený ako povinný, čím užívateľ nemôže daný krok vynechať, t.j. označiť ako nesplnený; do procesov je možné vkladať tzv. ad hoc kroky procesu, nakoľko každá liečba a každý pacient je unikátny a môže vyžadovať vychýlenie sa definovanému klinickému doporučenému postupu.; jednotlivé kroky procesu generujú úlohy, tzv. tasky, ktoré sú užívateľovi v jednoduchej, prehľadnej a zrozumiteľnej podobe zobrazené (napr. dnešné odbery, merania teploty, žiadanky na zobrazovacie vyšetrenia a iné); nad ukončenými aj bežiacimi procesmi je možné zostavovať štatistické prehľady, kontrolu plnenia úloh, prehľad nesplnených krokov jednotlivých procesov

Technická špecifikácia textová

Technická špecifikácia číselná

Technické vlastnosti: Modernizácia (upgrade) a nastavenie procesov NIS (modul RDG a CP), Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 1

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
STAPRO SLOVENSKO s.r.o. 3 204 750,00 20% EUR 28. Júl 2017 143034

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Žiadne dokumenty neboli nájdené!

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.