Obstarávanie

Kancelársky balík - Microsoft Office Standard 2016


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mesto Hlohovec
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
5 000,00
Konečná suma(Bez DPH):
3 152,76
Zaplatené:
63.05%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
48300000-1
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Opcie:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Použitý postup:
§ 110 ZVO
Jednotka:
licencia
Množstvo:
15.0
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena s DPH

Opis obstarávania

Funkčná špecifikácia

Softvérový balík bude používaný pri administratívnych prácach na PC

Technická špecifikácia textová

Technické vlastnosti: Jazyková verzia, Hodnota / charakteristika: Slovenský jazyk; Technické vlastnosti: Doba použitia licencie, Hodnota / charakteristika: Licencia bez časového obmedzenia; Technické vlastnosti: Parametre a funkcionalita softvéru, funkcionalita softvéru umožňuje: , Hodnota / charakteristika: Obsahujú právo na 3 inštalácie- na PC, notebook (jedného užívateľa) a na terminálový server; Technické vlastnosti: Inštalačné vlastnosti, Hodnota / charakteristika: Právo na inštaláciu akejkoľvek bitovej verzie (32 a 64); Technické vlastnosti: Typ licencie, Hodnota / charakteristika: Licencia prenosná nie je viazaná na hardware (nie typu OEM); Technické vlastnosti: Typ operačného systému, pre ktorý je licencia určená, Hodnota / charakteristika: MS Windows 7, Windows 8.1, Windows 10; Technické vlastnosti: Obsah licencie, Hodnota / charakteristika: Word, Excel, Outlook, PowerPoint, OneNote a Publisher ; Technické vlastnosti: Druh licencie, Hodnota / charakteristika: Licencia pre potreby verejnej správy; Technické vlastnosti: Inštalačný kľúč, Hodnota / charakteristika: Jeden multilicenčný; Technické vlastnosti: Ďalšie vlastnosti, Hodnota / charakteristika: Licencia s možnosťou downgrade na Microsoft Office Standard 2010 (pre zabezpečenie kompatibility); licencie nové, nepoužívané, priamo od výrobcu - nie reburbished, nie remarketed

Technická špecifikácia číselná

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
Setop, s.r.o. 8 3 783,32 20% EUR 10. Október 2017 147191

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Žiadne dokumenty neboli nájdené!

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.