A. Servisná starostlivosť pozostáva z pravidelnej údržby a zabezpečenia servisných zásahov v prípade výskytu poruchy na nasledovnom súbore výpočtovej techniky, programového vybavenia a služieb:; A.1 1 ks súborový (file) server a doménový radič vrátane OS MS Windows Server 2008 R2 Standard v Bratislave.; A.2 1 ks poštový (e-mail) server vrátane OS MS Windows Server 2008 R2 Standard a MS Exchange 2010 Server Standar v Bratislave.; A.3 1 ks proxy server v Bratislave, 1 ks proxy server Debian GNU/Linux v Bratislave.; A.4 UPS zdroj záložného napájania el. energie s manažment kartou zálohujúci súborový a poštový server (power backup) v Bratislave.; A.5 7 ks súborových (file) serverov a replikovaných doménových radičov vrátane OS MS Windows Server 2008 R2 Standard + zálohovanie, ak je dostupné médium – externý ukladací priestor; na ostatných strediskách Objednávateľa mimo Bratislavy.; A.6 Podpora služieb Internet Service Providera (Govnet) a poskytovateľa dátových liniek pre WAN (VPN).; A.7 antivírový software ESET Mail Security pre MS Exchange Server prevádzkovaný na poštovom serveri MS Exchange a ESETEndpoint Antivirus prevádzkovaný na File serveri (DC) v Bratislave (nie klientské stanice).; A.8 Zálohovanie na ústredí v Bratislave na dostupné médium. Dostupným médiom môže byť vhodná pásková mechanika s dostatočným množstvom zálohovacích pások alebo externý pevný disk s dostatočnou kapacitou.; B. Rozsah činnosti pravidelnej údržby - Dodávateľ ju vykonáva vždy 1-krát za mesiac priamo na ústredí Objednávateľa v Bratislave (pre servery ústredia) a prostredníctvom vzdialeného prístupu na strediskách Objednávateľa mimo Bratislavy s nasledovnými činnosťami :; B.1 kontrola nastavenia automatickej aktualizácie dátových súborov k antivírusovému softwaru, respektíve manuálna aktualizácia najnovších/aktuálnych dátových súborov k legálne nadobudnutým a nainštalovaným verziám antivírusových programov na všetkých serveroch a ich nastavenie podľa potreby.; B.2 antivírové prehliadky podľa potreby a prípadné odvírenie na všetkých serveroch, ku ktorým má Objednávateľ legálne nadobudnuté a nainštalované antivírové programy. Pri antivírovej prehliadke alebo odvírení budú vždy použité najaktuálnejšie dostupné dátové súbory ku konkrétnej verzii AV programu.; B.3 defragmentácia a ošetrenie chybných sektorov pevných diskov počítačov v prípade potreby.; B.4 optimalizácia a vytvorenie dostatočného miesta na diskoch v serveroch (vymazanie nepotrebných systémových súborov, presun/archivácia iných súborov) a ďalšie úkony vedúce k zabezpečeniu čo najlepšieho stavu a výkonu serverov Objednávateľa.; B.5 údržba a administrácia serverov Objednávateľa (inštalácia service packov, nastavenie zdieľania sieťových diskov, adresárov, tlačiarní a definovanie prístupových práv užívateľov, a pod.).; B.6 kontrola funkčnosti aplikácií, ktoré zabezpečujú prevádzku vnútornej počítačovej siete Objednávateľa, najmä aplikačných služieb Windows, DNS, DHCP, Exchange Mail Server.; B.7 kontrola záložných zdrojov UPS zálohujúcich servery Objednávateľa a stav batérií podľa informácií monitorovacieho softwaru.; B.8 kontrola dátového spojenia k poskytovateľovi Internetových služieb (www, e-mail) a kontrola zaplnenia proxy cache a mail servera, v prípade potreby vymazanie/archivácia starých mailov so súhlasom zodpovednej osoby Objednávateľa.; B.9 kontrola nastavenia a funkčnosti automatického zálohovania na dostupné zálohovacie médium (páska, HDD), overenie vykonania poslednej zálohy, prípadne zmena nastavenia podľa požiadaviek Objednávateľa.; B.10 vytvorenie, vedenie a manažment IT dokumentácie.; B.11 poradenská a konzultačná činnosť súvisiaca s predmetom zmluvy v rozsahu min. 6 hodín mesačne.; C. Rozsah činnosti servisných zásahov Dodávateľa :; C.1 servisný zásah je akýkoľvek výjazd servisného technika k Objednávateľovi na ústredie v Bratislave alebo servisný zásah prostredníctvom zabezpečeného vzdialeného prístupu na ústredí v Bratislave a ostatných strediskách Objednávateľa mimo Bratislavy.; C.2 servisný zásah sa týka súboru výpočtovej techniky, programového vybavenia a služieb podľa A.1 až A.8 za účelom odstránenia vzniknutej poruchy na zariadeniach alebo programovom vybavení Objednávateľa a odstránenie samotnej príčiny vzinku poruchy.; C.3 v prípade poruchy hardvérového komponentu v záruke zabezpečuje Dodávateľ servisnej starostlivosti jeho záručnú opravu v autorizovanom servise. ; C.4 náklady na pozáručnú opravu chybného komponentu hradí v plnej výške Objednávateľ. Výber dodávateľa pozáručnej opravy realizuje Objednávateľ v zmysle zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z. z.
Technické vlastnosti: Miesta plnenia zmluvy - strediská Objednávateľa, Hodnota / charakteristika: Bratislava, Trnava, Trenčín, Nitra, Žilina, Banská Bystrica, Prešov, Košice.; Technické vlastnosti: Čas výkonu servisnej starostlivosti, Hodnota / charakteristika: pracovné dni 8:00 hod. - 16:30 hod.; Technické vlastnosti: Garantované reakčné doby servisnej starostlivosti, Hodnota / charakteristika: do 6 hod. v rámci časového pokrytia - servis v Bratislave (na mieste/on-site alebo vzdialene).; Technické vlastnosti: Garantované reakčné doby servisnej starostlivosti, Hodnota / charakteristika: do 6 hod. v rámci časového pokrytia - servis v mestách mimo Bratislavy (vzdialene).; Technické vlastnosti: Formy nahlasovania porúch a požiadaviek objednávateľa, Hodnota / charakteristika: helpdesk/hotline, emailom a telefonicky.; Technické vlastnosti: Orientačný objem servisných zásahov za predchádzajúce obdobie (informačný údaj - neslúži ako hodnota objemu servisných zásahov počas platnosti rámcovej dohody zákazky), Hodnota / charakteristika: priemerne cca 130 hodín ročne.
Dodávateľ | Spomedzi uchádzačov | Suma kontraktu | DPH | Mena | Dátum uzavretia kontraktu | Detaily |
---|---|---|---|---|---|---|
ANASOFT APR, spol. s r.o. | 3 | 3 840,00 | 20% | EUR | 11. December 2017 |
Názov obstarávania | Obstarávateľ | Odhadovaná suma (Bez DPH) | Konečná suma (Bez DPH) | Zaplatené | Mena | Rok | Typ | EU fondy | Počet zmlúv | Úspešné |
---|
Názov obstarávania | Obstarávateľ | Suma obstarávania | Suma obstarávania_hidden | Mena | Dátum zverejnenia | Lehota na predkladanie ponúk | EU fondy | DT_hidden | Lehota_hidden |
---|
Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.