Obstarávanie

Licencia na informačný systém poskytovateľov sociálnych služieb Cygnus, alebo ekvivalent - ročný prenájom


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Domov dôchodcov a domov sociálnych služieb Krupina
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
2 760,00
Konečná suma(Bez DPH):
1 884,29
Zaplatené:
68.27%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
48000000-8
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Opcie:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Použitý postup:
§ 110 ZVO
Jednotka:
ks
Množstvo:
1.0
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena s DPH

Opis obstarávania

Funkčná špecifikácia

Komplexná evidencia (základné údaje, adresa, kontaktné osoby a pod.) klientov zariadenia sociálnych služieb aktuálnych a bývalých klientov, žiadateľov o starostlivosť.; Generovanie a evidencia zmlúv s klientami; Spoľahlivé stanovenie predpisov úhrady, evidencia a výpočet vratiek za neprítomnosť, evidencia finančných a hmotných depozít, spracovanie výplatnej listiny dôchodkov, mesačné vyúčtovanie klientov vrátane tlačových zostáv pre ekonomické účely; Evidencia ucelenej sociálnej a ošetrovateľskej dokumentácie o klientoch (formuláre dokumentácie, zostavenie a hodnotenie individuálnych plánov klientov, zostavenie a sledovanie realizácie plánov starostlivosti, plán rizík a ošetrovateľský plán); Účasť klientov na akciách vrátane hodnotenia a tlačových výstupov; Možnosť ukladania ľubovoľných dokumentov, obrázkov a záznamov na kartu klienta, možnosť generovať dokumenty pomocou šablón, export dát a tlačových zostáv do  Wordu, Excelu, PDF...; Podklady pre štatistiky, tlače, prehľady; Idividuálne plány umožňujú evidenciu priania klienta s možnosťou rozpracovania a stanovenia krokov k ich naplneniu, evidencia záznamov o realizácii cieľov; Plánovací kalendár umožňuje plánovať intervencie z ošetrovateľského plánu vrátane ordinácii lekára, prehľad intervencií na jednotlivé dni; Evidencia liekov s možnosťou hromadných objednávok, evidencia diét a diagnóz; Možnosť evidovať a objednávať inkontinentné pomôcky vrátane tlače poukazov; Vedenie ošetrovateľskej dokumentácie (anamnéza, prekladová správa, hodnotenie pádov a dekubitov, ošetrovateľské plány vrátane ich realizácie a hodnotenia; Evidenica záznamov a hodnotenie starostlivosti s možnosťou rozlíšiť sociálne a zdravotné záznamy, prehľad všetkých záznamov za jeden deň (denné hlásenie); Možnosť sledovania skutočného objemu poskytnutej starostlivosti pomocou prenosných terminálov.; Možnosť užívať systém na ľubovoľnom počte PC v rámci jedného miesta užívania.; Aktualizácie systému podľa legislatívy, telefonická a emailová podpora.; Komplexná evidencia všetkých zamestnancov - osobné údaje, kontakty adresy, plánovanie služieb, spracovanie a vyhodnotenie dochádzky zamestnancov, tvorba podkladov pre spracovanie miezd (príplatky za víkendy, nočné, sviatky, dovolenky, práceneschopnosť); Nastavenie vlastných skupín a zmien podľa prevádzkových podmienok (fond, zaokrúhľovanie, tolerancia, časy a dĺžky zmien, prestávky, delenie príplatkov), automatické odpočítavanie prestávok; Tlač mesačných výkazov, celkové a súhrnné zostavy, export mesačných výkazov do mzdových programov; Nástroje k hodnoteniu zamestnancov, stanovenie potrieb ďalšieho vzdelávania jednotlivcov, vzdelávací harmonogram celej organizácie; Vedenie stravovacej prevádzky - normovanie receptúr jedál, sledovanie spotreby potravín, sledovanie nutričných hodnôt,  zostavovanie jedálnych lístkov, príjemky, výdajky, rozbory, číselník jedál a receptúr s možnosťou úprav; Evidencia dodávateľov; Nástroje pre objednávanie stravy pre zamestnancov, klientov i cudzích stavníkov, vyúčtovanie stravného, tlač stravných lístkov a pokladničných dokladov; Prepojenie modulov - stravovací - sociálny - zdravotný (evidencia neprítomnosti klientov, zmeny zamestnancov, načítanie počtov porcií); V stravovacej prevádzke prevod dát zo SW PT -  Prístrojová technika

Technická špecifikácia textová

Technická špecifikácia číselná

Technické vlastnosti: informačný systém  / počítačový program pre poskytovateľov sociálnych služieb, riešenie sociálnej, zdravotnej, stravovacej a ekonomickej prevádzky, možnosť zdieľania dát jednotlivých agend - sieťová verzia, možnosť nastavenia prístupových práv jednotlivých užívateľov, export a import dát (Word, Excel, PDF ...) prepojenie s ďalšími programami, štatistické nástroje a výstupy, Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 1

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
IReSoft, s.r.o 1 2 280,00 21% EUR 20. December 2017 153364

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Žiadne dokumenty neboli nájdené!

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.