Obstarávanie

Strážne služby a zabezpečenie ochrany majetku administratívnych budov


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
160 800,00
Konečná suma(Bez DPH):
111 185,66
Zaplatené:
69.14%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
79713000-5
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Opcie:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Použitý postup:
§ 110 ZVO
Jednotka:
osobohodiny
Množstvo:
22424.0
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena s DPH

Opis obstarávania

Funkčná špecifikácia

Strážne služby a komplexné zabezpečenie ochrany majetku v administratívnych budovách (ďalej iba "AB")  (2x AB Bratislava, 1x Ubytovacie zariadenie Bratislava, 1x AB Košice). Ochrana majetku objednávateľa pred krádežou, vandalizmom, požiarom, neoprávneným vstupom osôb do objektov. Objednávateľ požaduje vykonávať strážnu službu statickou službou na vrátnici a vo dvore v kombinácii s preukázateľnými obchôdzkami v priestoroch objednávateľa v intervaloch po skončení stránkových hodín.; a) režim vstupu, evidencie a odovzdávania návštev podľa pokynov objednávateľa,; b) kontrola činností externých spoločností,; c) pochôdzková činnosť v požadovanom intervale so zameraním sa na ochranu majetku a prevenciu požiarnej ochrany v objektoch a v okolí (pochôdzková činnosť bude zdokumentovaná pochôdzkovým elektronickým systémom integrovaným do existujúceho integračného bezpečnostného systému C4),; d) riešenie krízových situácií a realizácia zásahu v súčinnosti s políciou SR v prípade narušenia priestorov objednávateľa,; e) kontrola a obsluha nainštalovanej elektrickej požiarnej signalizácie, elektrického zabezpečovacieho systému, kamerového systému a integračného bezpečnostného systému C4,; f) zabezpečenie úloh vyplývajúcich z predpisov o požiarnej ochrane podľa pokynov objednávateľa,; g) kontrola okien, a ich bezpečné uzatvorenie (obhliadka z vonkajšej strany),; h) komplexná evidenčná a kontrolná činnosť pri príchode a odchode osobných a nákladných automobilov vrátane obsluhy vstupnej rampy,; i) riadenie parkovania vozidiel, riešenie neoprávneného parkovania,; j) zabezpečenie kľúčového režimu - vydávanie kľúčov len poverenej osobe objednávateľa, ; k) zabezpečenie kľúčového režimu - vydávanie kľúčov režimových pracovísk, prístup k zapečateným kľúčom, vydávanie kľúčov vybraných kancelárií na základe povolení,; l) kontrola všetkých spoločných priestorov a chodieb,; m) usmerňovanie návštev a klientov,; n) vypracovanie smernice pre pracovníkov v objekte obstarávateľa v súlade s obstarávateľovými pravidlami.

Technická špecifikácia textová

Technické vlastnosti: Podľa technickej špecifikácie - Celkom osobohodín: , Hodnota / charakteristika: 22424

Technická špecifikácia číselná

Technické vlastnosti: 1) Objekt č.1 – AB Bratislava; Plnenie od 1.4.2018 do 31.10.2018, Jednotka: podľa položky, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: podľa položky; Technické vlastnosti: Objekt č.1: 1 strážnik v pracovný deň v čase (148 dní v roku, dvor, od 05:30 do 18:00), Jednotka: hod., Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 12,5; Technické vlastnosti: Objekt č.1: 1 strážnik v kalendárnych dňoch v čase (214 dní v roku, vrátnica, od 06:30 do 19:00), Jednotka: hod., Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 12,5; Technické vlastnosti: Objekt č.1: 1 strážnik v kalendárnych dňoch v čase (214 dní v roku, vrátnica, od 19:00 do 6:30), Jednotka: hod., Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 11,5; Technické vlastnosti: Objekt č.1: 1 strážnik v kalendárnych dňoch v čase (214 dní v roku, vrátnica, od 00:00 do 24:00), Jednotka: hod., Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 24; Technické vlastnosti: 2) Objekt č.2 – AB Bratislava; Plnenie od 1.4.2018 do 31.10.2018, Jednotka: podľa položky, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: podľa položky; Technické vlastnosti: Objekt č.2: 1 strážnik v kalendárnych dňoch počas 30 týždňov (30 dní / 1 hodina za týždeň), Jednotka: hod., Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 1; Technické vlastnosti: 3) Objekt č.3 – Ubytovacie zariadenie Bratislava; Plnenie od 1.4.2018 do 31.10.2018, Jednotka: podľa položky, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: podľa položky; Technické vlastnosti: Objekt č.3: 1 strážnik v kalendárnych dňoch (214 dní v roku, vrátnica, od 00:00 do 24:00), Jednotka: hod., Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 24; Technické vlastnosti: 4) Objekt č.4 – AB Košice; Plnenie od 1.4.2018 do 31.10.2018, Jednotka: podľa položky, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: podľa položky; Technické vlastnosti: Objekt č.4: 1 strážnik v kalendárnych dňoch (214 dní v roku, vrátnica, od 00:00 do 24:00), Jednotka: hod., Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 24

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
KV - Security s. r. o. 3 133 422,80 20% EUR 20. Marec 2018 157220

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Žiadne dokumenty neboli nájdené!

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.