Obstarávanie

Nové licencie a podpora pre virtualizačnú platformu VMware vSphere vo verzii Enterprise Plus a pre softvérovo definované diskové pole VMware vSAN vo verzii Advanced alebo ekvivalent kompatibilný s existujúcim prostredím.


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Univerzita Komenského v Bratislave
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
51 000,00
Konečná suma(Bez DPH):
39 583,33
Zaplatené:
77.61%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
48620000-0
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Opcie:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Použitý postup:
§ 110 ZVO
Jednotka:
kompletný predmet zákazky
Množstvo:
1.0
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena bez DPH

Opis obstarávania

Funkčná špecifikácia

1. Nové licencie Academic VMware HCI Kit 6 Advanced (Per CPU) alebo kompatibilné v celkovom počte 8 jednotiek (na 8 procesorov); 2. Popdora Academic Production Support/Subscription for VMware HCI Kit 6 Advanced (Per CPU) na 1 rok v celkovom počte 8 jednotiek (na 8 procesorov); 3. Komponent riešenia č.1 - Softvérovo definované, vysoko dostupné škálovateľné diskové pole; 4. Architektúra riešenia - Diskové pole ako súčasť hyperkonvergovaného riešenia musí umožňovať pripojenie k serverom bez potreby použitia technológie Storage Area Network;; Rozšíriteľnosť diskového poľa musí podporovať architektúru SCALE OUT, s rozšírením aspoň na 64 nodov diskového poľa, rozširovanie musí byť podporované v režime online, bez prerušenia poskytovaných služieb;; Jednotlivé nody diskového poľa musia podporovať technológiu SCALE IN, rozširovaním počtu diskových skupín a fyzických diskov;; Softvérový kód diskového poľa musí byť integrovaný natívne vo virtulizačnom hypervizore. Diskové pole musí byť uspôsobené na prevádzku bez potreby inštalácie virtuálnych serverov alebo bez dedikovaných appliance, vytvárajúcich a poskytujúcich diskové služby;; Diskové pole musí byť schopné prevádzky na certifikovanom HW rôznych výrobcov (minimálne HP, IBM, Supermicro, Cisco, Dell);; Požaduje sa podpora pre využívanie diskovej kapacity pre externe pripojené servery cez ISCSI;; Požaduje sa podpora fyzických diskov typu SAS, SATA, SSD, NVMe, NVRAM;; Požaduje sa podpora politík pre riadenie kvality prístupu na diskové pole;; Požaduje sa podpora deduplikácie a kompresie priamo v softvéri;; Požaduje sa podpora natívnej enkrypcie dát bez nutnosti inštalácie ďalšieho softvéru pre šifrovanie dát.; 5. Vysoká dostupnosť -  Riešenie musí umožňovať zmeny úrovne redundancie dát v rámci klastra diskového poľa v ľubovoľný okamžik počas prevádzky;; Riešenie musí byť funkčné ako vysoko dostupné. Riešenie musí podporovať automatizovanú bezvýpadkovú prevádzku pri zlyhaní jednotlivých súčastí riešenia vrátane celých nodov diskového poľa;; Požaduje sa podpora replikácie dát diskového poľa na vzdialenú lokalitu;; Požaduje sa podpora úrovne ochrany dát RAID1, RAID5 a RAID6 alebo inej technicky a kvalitatívne porovnateľnej technológie pri distribúcii dát v rámci klastra diskového poľa.; 6. Manažment a prevádzka - Diskové pole musí umožňovať plnohodnotné riadenie a monitorovanie v rámci centralizovaného manažment nástroja pre prostredie hypervizora;; Inštalácia a konfigurácia diskového poľa musí byt realizovateľná formou nástroja s grafickým prostredím, bez potreby použitia CLI a scriptov.; 7. Kompatibilita - Požaduje sa natívna podpora pre Veeam Backup and Replication.; 8. Komponent riešenia č.2 - Komplexná vysoko dostupná virtualizačná platforma pre servery; 9. Kompatibilta - Virtualizačná platforma ako súčasť hyperkonvergovaného riešenia musí podporovať serverový hardware rôznych renomovaných výrobcov (minimálne však: HP, IBM, Lenovo, Supermicro, Cisco, Dell);; Podpora virtuálnych serverov s operačným systémom RedHat, SUSE Linux & SUSE Linux Enterprise, Ubuntu, CentOS, CoreOS, Mandriva, Windows Server 2012- 2019;; Podpora aplikačných systémov minimálne Oracle DB, MS SQL a Veeam Backup and Replication;; Funkcionality a formáty ponúknutého riešenia musia byť na 100% kompatibilné s aktuálne používanou virtualizačnou platformou objednávateľa – VMWare VSphere 6.0 Enterprise Plus.; 10. Vysoká dostupnosť - Prostredie musí vedieť fungovať v konfigurácii High Availability - pri výpadku niektorého zo serverov musí byť zabezpečená automatická obnova prevádzky virtuálnych serverov na inom serveri virtualizačnej platformy v rovnakej kvalite;; Požaduje sa podpora migrácie virtuálnych serverov medzi hypervizor nodmi bez prerušenia prevádzky;; Požaduje sa podpora migrácie virtuálnych serverov medzi rôznymi diskovými oddielmi bez prerušenia prevádzky;; Požaduje sa podpora automatického a dynamického umiestnenia virtuálnych serverov v rámci virtualizačného klastra podľa záťaže, bez prerušenia prevádzky virtuálnych serverov;; Požaduje sa podpora v hypervizore pre memory balooning a over-provisioning;; Požaduje sa možnosť replikácie virtuálneho servera do cloudového prostredia v rámci centralizovaného manažment nástroja;; Požaduje sa podpora synchrónneho zrkadlenia virtuálneho servera na úrovni hypervizora.; 11. Bezpečnosť - Požaduje sa natívna podpora enkrypcie virtuálnych serverov v rámci centralizovaného manažmentu prostredia;; Požaduje sa podpora single-sign-on autentifikácie pre prístup do manažment rozhrania a podpora pre role-based prístup používateľov;; Požaduje sa podpora secure-boot technológie pri štarte hypervízora.; 12. Manažment - Požaduje sa centralizovaný manažment prostredia umožňujúci správu viacerých virtualizačných prostredí a virtualizačných clustrov súčasne;; Všetky potrebné funkcionality pre konfiguráciu a prevádzku hypervizora musia byť k dispozícii v rámci grafického webového rozhrania manažment nástroja, bez potreby využitia CLI alebo scriptov;; Prostredie manažment nástroja musí umožňovať monitorovanie prevádzkového stavu prostredia, výkonových a kapacitných charakteristík v grafickom rozhraní s možnosťou vytvárať automatické notifikácie pre správcov virtualizačného prostredia.; 13. Spoločné osobitné požiadavky pre kompontenty č.1 a č.2; 14. Podpora - Požaduje sa výrobcom poskytovaná technická podpora pre riešenia v slovenčine minimálne počas pracovných dní v pracovnom čase aspoň medzi 8.00 a 17.00 hod s reakciou na incident minimálne NBD (nasledujúci pracovný deň). Dodávateľ je povinný do 5 pracovných dní od účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi funkčný telefónny a emailový kontakt na predmetnú technickú podporu;; Požaduje sa možnosť vytvárať tikety k incidentom telefonicky a emailom;; Požadujú sa výrobcom poskytované a garantované informácie a podpora k produktu ešte pred vznikom incidentu či problému (proaktívna podpora), od odborne vyškolených špecialistov technickej podpory v slovenčine;; Dodávateľ je povinný preukázať objednávateľovi zamestnávanie aspoň dvoch osôb s platnou technickou certifikáciou najvyššej úrovne na tovary v predmete zákazky od výrobcu ponúkaného riešenia do 5 pracovných dní od účinnosti zmluvy. Úroveň partnerstva dodávateľa musí byť pre objednávateľa verifikovateľné z verejných zdrojov (napr. webstránka výrobcu).; 15. TCO - V cene riešenia musia byť zahrnuté všetky náklady (ďalej len „TCO“) súvisiace s predmetom zákazky (najmä ale nie výlučne poskytnutie licencie, dodanie, plná implementácia riešenia, záplaty, aktualizácie, podpora a pod.) v súlade s bodmi 10.3 až 10.5 platných Obchodných podmienok elektronického trhoviska (ďalej len "OPET");; Pri dodaní plnohodnotného ekvivalentu, tj. produktu s rovnakými alebo lepšími parametrami a výlučne od jedného výrobcu, sú v TCO zahrnuté aj všetky náklady spojené s preškolením 5 správcov do 5 pracovných dní od dodania v rozsahu minimálne 40 hodín prezenčného kurzu. Tieto náklady znáša dodávateľ;; Pri dodaní plnohodnotného ekvivalentu sú v TCO ďalej zahrnuté všetky náklady na súvisiace práce a na nevyhnutný upgrade a obstaranie všetkého softvéru a hardvéru potrebného k plnej funkčnosti celého virtualizačného prostredia objednávateľa. Tieto náklady znáša dodávateľ;; Pri dodaní ekvivalentu je povinnosť preukázania 100% ekvivalencie na strane dodávateľa bez akýchkoľvek vyvolaných nákladov alebo potrebnej súčinnosti u objednávateľa;; Pri dodaní plnohodnotného ekvivalentu je dodávateľ povinný do 5 pracovných dní od účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi jednotkové ceny predmetu zákazky a podrobnú cenovú kalkuláciu nákladov označených vyššie ako TCO.; 16. Implementácia - Pri dodaní plnohodnotného ekvivalentu požaduje objednávateľ, aby implementácia a prevádzka alternatívneho riešenia nenarušila jeho zavedené interné IKT procesy;; Pri dodaní plnohodnotného ekvivalentu je dodávateľ povinný do 5 pracovných dní od účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi podrobný projekt implementácie a migrácie „na kľúč“ so špecifikáciou termínov, zodpovedností, personálneho pokrytia prác a kvalifikovaného odhadu potrebného rozsahu prác v ekvivalentoch FTE. Zároveň si objednávateľ vyhradzuje práva predložený projekt posúdiť a v prípade odôvodnených pochybností vrátiť dodávateľovi na prepracovanie;; Za ekvivalent považujeme taký softvér, ktorý okrem identických funkcionalít hyperkonvergovaného riešenia zabezpečujúcich funkcionalitu softvérovo definovaného úložiska a virtualizačného hypervizora (minimálne v rozsahu vyššie vymenovaných parametrov zákazky) dosahuje aspoň v posledných 12 mesiacoch rovnaký alebo lepší výkon a prevádzkovú spoľahlivosť v nesponzorovaných výskumoch renomovaných medzinárodných testovacích organizácii (napr. Enterprise Strategy Group, Gartner...);; Pri implementácii riešenia poskytne objednávateľ dodávateľovi nevyhnutnú súčinnosť a to najmä dodaním potrebných kontaktov, informácií, technickej dokumentácie, špecifikácií, konfigurácií, hesiel, fyzických a vzdialených prístupov.; 17. Licencie - V prípade rozporu medzi OPET, ustanoveniami zmluvy, osobitnými licenčnými podmienkami a EULA, majú prednosť ustanovenia zmluvy a OPETu pred osobitnými licenčnými podmienkami a EULA.; 18. Prehlásenie - Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím tejto zmluvy riadne oboznámil s funkčnou a technickou špecifikáciou predmetu zákazky a osobitnými požiadavkami na plnenie predmetu zákazky.

Technická špecifikácia textová

Technická špecifikácia číselná

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
AutoCont SK a.s. 3 47 500,00 20% EUR 23. Apríl 2019 242821

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Žiadne dokumenty neboli nájdené!

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.