Funkčná špecifikácia
1. Nové licencie Academic VMware HCI Kit 6 Advanced (Per CPU) alebo kompatibilné v celkovom počte 8 jednotiek (na 8 procesorov); 2. Popdora Academic Production Support/Subscription for VMware HCI Kit 6 Advanced (Per CPU) na 1 rok v celkovom počte 8 jednotiek (na 8 procesorov); 3. Komponent riešenia č.1 - Softvérovo definované, vysoko dostupné škálovateľné diskové pole; 4. Architektúra riešenia - Diskové pole ako súčasť hyperkonvergovaného riešenia musí umožňovať pripojenie k serverom bez potreby použitia technológie Storage Area Network;; Rozšíriteľnosť diskového poľa musí podporovať architektúru SCALE OUT, s rozšírením aspoň na 64 nodov diskového poľa, rozširovanie musí byť podporované v režime online, bez prerušenia poskytovaných služieb;; Jednotlivé nody diskového poľa musia podporovať technológiu SCALE IN, rozširovaním počtu diskových skupín a fyzických diskov;; Softvérový kód diskového poľa musí byť integrovaný natívne vo virtulizačnom hypervizore. Diskové pole musí byť uspôsobené na prevádzku bez potreby inštalácie virtuálnych serverov alebo bez dedikovaných appliance, vytvárajúcich a poskytujúcich diskové služby;; Diskové pole musí byť schopné prevádzky na certifikovanom HW rôznych výrobcov (minimálne HP, IBM, Supermicro, Cisco, Dell);; Požaduje sa podpora pre využívanie diskovej kapacity pre externe pripojené servery cez ISCSI;; Požaduje sa podpora fyzických diskov typu SAS, SATA, SSD, NVMe, NVRAM;; Požaduje sa podpora politík pre riadenie kvality prístupu na diskové pole;; Požaduje sa podpora deduplikácie a kompresie priamo v softvéri;; Požaduje sa podpora natívnej enkrypcie dát bez nutnosti inštalácie ďalšieho softvéru pre šifrovanie dát.; 5. Vysoká dostupnosť - Riešenie musí umožňovať zmeny úrovne redundancie dát v rámci klastra diskového poľa v ľubovoľný okamžik počas prevádzky;; Riešenie musí byť funkčné ako vysoko dostupné. Riešenie musí podporovať automatizovanú bezvýpadkovú prevádzku pri zlyhaní jednotlivých súčastí riešenia vrátane celých nodov diskového poľa;; Požaduje sa podpora replikácie dát diskového poľa na vzdialenú lokalitu;; Požaduje sa podpora úrovne ochrany dát RAID1, RAID5 a RAID6 alebo inej technicky a kvalitatívne porovnateľnej technológie pri distribúcii dát v rámci klastra diskového poľa.; 6. Manažment a prevádzka - Diskové pole musí umožňovať plnohodnotné riadenie a monitorovanie v rámci centralizovaného manažment nástroja pre prostredie hypervizora;; Inštalácia a konfigurácia diskového poľa musí byt realizovateľná formou nástroja s grafickým prostredím, bez potreby použitia CLI a scriptov.; 7. Kompatibilita - Požaduje sa natívna podpora pre Veeam Backup and Replication.; 8. Komponent riešenia č.2 - Komplexná vysoko dostupná virtualizačná platforma pre servery; 9. Kompatibilta - Virtualizačná platforma ako súčasť hyperkonvergovaného riešenia musí podporovať serverový hardware rôznych renomovaných výrobcov (minimálne však: HP, IBM, Lenovo, Supermicro, Cisco, Dell);; Podpora virtuálnych serverov s operačným systémom RedHat, SUSE Linux & SUSE Linux Enterprise, Ubuntu, CentOS, CoreOS, Mandriva, Windows Server 2012- 2019;; Podpora aplikačných systémov minimálne Oracle DB, MS SQL a Veeam Backup and Replication;; Funkcionality a formáty ponúknutého riešenia musia byť na 100% kompatibilné s aktuálne používanou virtualizačnou platformou objednávateľa – VMWare VSphere 6.0 Enterprise Plus.; 10. Vysoká dostupnosť - Prostredie musí vedieť fungovať v konfigurácii High Availability - pri výpadku niektorého zo serverov musí byť zabezpečená automatická obnova prevádzky virtuálnych serverov na inom serveri virtualizačnej platformy v rovnakej kvalite;; Požaduje sa podpora migrácie virtuálnych serverov medzi hypervizor nodmi bez prerušenia prevádzky;; Požaduje sa podpora migrácie virtuálnych serverov medzi rôznymi diskovými oddielmi bez prerušenia prevádzky;; Požaduje sa podpora automatického a dynamického umiestnenia virtuálnych serverov v rámci virtualizačného klastra podľa záťaže, bez prerušenia prevádzky virtuálnych serverov;; Požaduje sa podpora v hypervizore pre memory balooning a over-provisioning;; Požaduje sa možnosť replikácie virtuálneho servera do cloudového prostredia v rámci centralizovaného manažment nástroja;; Požaduje sa podpora synchrónneho zrkadlenia virtuálneho servera na úrovni hypervizora.; 11. Bezpečnosť - Požaduje sa natívna podpora enkrypcie virtuálnych serverov v rámci centralizovaného manažmentu prostredia;; Požaduje sa podpora single-sign-on autentifikácie pre prístup do manažment rozhrania a podpora pre role-based prístup používateľov;; Požaduje sa podpora secure-boot technológie pri štarte hypervízora.; 12. Manažment - Požaduje sa centralizovaný manažment prostredia umožňujúci správu viacerých virtualizačných prostredí a virtualizačných clustrov súčasne;; Všetky potrebné funkcionality pre konfiguráciu a prevádzku hypervizora musia byť k dispozícii v rámci grafického webového rozhrania manažment nástroja, bez potreby využitia CLI alebo scriptov;; Prostredie manažment nástroja musí umožňovať monitorovanie prevádzkového stavu prostredia, výkonových a kapacitných charakteristík v grafickom rozhraní s možnosťou vytvárať automatické notifikácie pre správcov virtualizačného prostredia.; 13. Spoločné osobitné požiadavky pre kompontenty č.1 a č.2; 14. Podpora - Požaduje sa výrobcom poskytovaná technická podpora pre riešenia v slovenčine minimálne počas pracovných dní v pracovnom čase aspoň medzi 8.00 a 17.00 hod s reakciou na incident minimálne NBD (nasledujúci pracovný deň). Dodávateľ je povinný do 5 pracovných dní od účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi funkčný telefónny a emailový kontakt na predmetnú technickú podporu;; Požaduje sa možnosť vytvárať tikety k incidentom telefonicky a emailom;; Požadujú sa výrobcom poskytované a garantované informácie a podpora k produktu ešte pred vznikom incidentu či problému (proaktívna podpora), od odborne vyškolených špecialistov technickej podpory v slovenčine;; Dodávateľ je povinný preukázať objednávateľovi zamestnávanie aspoň dvoch osôb s platnou technickou certifikáciou najvyššej úrovne na tovary v predmete zákazky od výrobcu ponúkaného riešenia do 5 pracovných dní od účinnosti zmluvy. Úroveň partnerstva dodávateľa musí byť pre objednávateľa verifikovateľné z verejných zdrojov (napr. webstránka výrobcu).; 15. TCO - V cene riešenia musia byť zahrnuté všetky náklady (ďalej len „TCO“) súvisiace s predmetom zákazky (najmä ale nie výlučne poskytnutie licencie, dodanie, plná implementácia riešenia, záplaty, aktualizácie, podpora a pod.) v súlade s bodmi 10.3 až 10.5 platných Obchodných podmienok elektronického trhoviska (ďalej len "OPET");; Pri dodaní plnohodnotného ekvivalentu, tj. produktu s rovnakými alebo lepšími parametrami a výlučne od jedného výrobcu, sú v TCO zahrnuté aj všetky náklady spojené s preškolením 5 správcov do 5 pracovných dní od dodania v rozsahu minimálne 40 hodín prezenčného kurzu. Tieto náklady znáša dodávateľ;; Pri dodaní plnohodnotného ekvivalentu sú v TCO ďalej zahrnuté všetky náklady na súvisiace práce a na nevyhnutný upgrade a obstaranie všetkého softvéru a hardvéru potrebného k plnej funkčnosti celého virtualizačného prostredia objednávateľa. Tieto náklady znáša dodávateľ;; Pri dodaní ekvivalentu je povinnosť preukázania 100% ekvivalencie na strane dodávateľa bez akýchkoľvek vyvolaných nákladov alebo potrebnej súčinnosti u objednávateľa;; Pri dodaní plnohodnotného ekvivalentu je dodávateľ povinný do 5 pracovných dní od účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi jednotkové ceny predmetu zákazky a podrobnú cenovú kalkuláciu nákladov označených vyššie ako TCO.; 16. Implementácia - Pri dodaní plnohodnotného ekvivalentu požaduje objednávateľ, aby implementácia a prevádzka alternatívneho riešenia nenarušila jeho zavedené interné IKT procesy;; Pri dodaní plnohodnotného ekvivalentu je dodávateľ povinný do 5 pracovných dní od účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi podrobný projekt implementácie a migrácie „na kľúč“ so špecifikáciou termínov, zodpovedností, personálneho pokrytia prác a kvalifikovaného odhadu potrebného rozsahu prác v ekvivalentoch FTE. Zároveň si objednávateľ vyhradzuje práva predložený projekt posúdiť a v prípade odôvodnených pochybností vrátiť dodávateľovi na prepracovanie;; Za ekvivalent považujeme taký softvér, ktorý okrem identických funkcionalít hyperkonvergovaného riešenia zabezpečujúcich funkcionalitu softvérovo definovaného úložiska a virtualizačného hypervizora (minimálne v rozsahu vyššie vymenovaných parametrov zákazky) dosahuje aspoň v posledných 12 mesiacoch rovnaký alebo lepší výkon a prevádzkovú spoľahlivosť v nesponzorovaných výskumoch renomovaných medzinárodných testovacích organizácii (napr. Enterprise Strategy Group, Gartner...);; Pri implementácii riešenia poskytne objednávateľ dodávateľovi nevyhnutnú súčinnosť a to najmä dodaním potrebných kontaktov, informácií, technickej dokumentácie, špecifikácií, konfigurácií, hesiel, fyzických a vzdialených prístupov.; 17. Licencie - V prípade rozporu medzi OPET, ustanoveniami zmluvy, osobitnými licenčnými podmienkami a EULA, majú prednosť ustanovenia zmluvy a OPETu pred osobitnými licenčnými podmienkami a EULA.; 18. Prehlásenie - Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím tejto zmluvy riadne oboznámil s funkčnou a technickou špecifikáciou predmetu zákazky a osobitnými požiadavkami na plnenie predmetu zákazky.
Technická špecifikácia textová
Technická špecifikácia číselná