Obstarávanie

Poskytovanie bezpečnostnej strážnej služby Objektu Kaštieľ s parkom Veľké Leváre


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Univerzitná nemocnica Bratislava
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
150 696,00
Konečná suma(Bez DPH):
125 580,00
Zaplatené:
83.33%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
79713000-5
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Opcie:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Použitý postup:
§ 110 ZVO
Jednotka:
súbor
Množstvo:
1.0
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena bez DPH

Opis obstarávania

Funkčná špecifikácia

Predmetom zákazky je poskytovanie nepretržitej 24-hodinovej bezpečnostnej strážnej služby (ďalej len "strážna služba") dodávateľským spôsobom v objekte nebytového priestoru "NKP Kaštieľ s parkom", nachádzajúceho sa vo Veľkých Levároch, zapísanom na LV č. 232, vedenom správou katastra Malacky, okres Malacky, obec Veľké Leváre, katastrálne územie Veľké Leváre". Objekt je po svojom obvode chránený oplotením. ; Povinnosťou dodávateľa strážnej služby je dohliadanie na verejný poriadok a ochranu života a zdravia osôb, ktoré sa oprávnene zdržujú v stráženom objekte, ako aj ochrane majetku týchto osôb a ochrane majetku v správe objednávateľa pred krádežou, vandalizmom alebo ilegálnym vstupom. Majetkom sa rozumie hnuteľný a nehnuteľný majetok nachádzajúci sa v areáli.; Riešenie krízových situácií, ohlasovacia povinnosť v prípade narušenia objektu alebo havarijnej situácie. Predchádzanie a zamedzenie priestupkom resp. trestným činom.; Ochrana bude vykonávaná v súlade so zákonom č. 473/2005 Z.z. o poskytovaní služieb v oblasti súkromnej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení (ďalej len "zákon o súkromnej bezpečnosti") , vyhláškou Ministerstva vnútra Slovenskej republiky č. 634/2005 Z.z , ktorou sa vykonávajú niektoré ustanovenia zákona o súkromnej bezpečnosti v oblasti súkromnej bezpečnosti a smernicami pre ochranu majetku. ; Dodávateľ je povinný zabezpečovať výkon služby pracovníkmi odborne pripravenými pre výkon bezpečnostnej služby. ; Strážna služba bude vykonávaná statickou službou na vrátnici v kombinácii s preukázateľnými obchôdzkami v stráženom objekte. Dodávateľ je povinný preukázať vykonávanie fyzických obchôdzok, formou predloženia mesačného výpisu z elektronického obchôdzkového systému v printovej podobe. ; Súčasťou dodávky je poskytovanie služby pripojením na stredisko registrovania poplachov a spracovanie poplachového signálu z objektu chráneného elektronickou zabezpečovacou signalizáciou verejného obstarávateľa na stredisku registrovania poplachov poskytovateľa prostredníctvom PCO a vyslanie zásahovej motorizovanej hliadky, ktorá vykoná okamžité preverenie signálu a opatrenia podľa § 56 ods. 5 zákona o súkromenj bezpečnosti. ; Dodávateľ je povinný zabezpečiť, poskytovanie strážnej služby pracovníkmi, ktorí sú na túto činnosť spôsobilí v zmysle zákona o súkromnej bezpečnosti, riadne zaškolení, vybavení rovnošatou s označením príslušnosti bezpečnostnej služby, technickými pomôckami potrebnými pri výkone strážnej služby a účinnými obrannými a ochrannými prostriedkami a na prípadné odvrátenie útoku (min. elektrické prenosné svietidlo, putá, tomfa - obušok, slzotvorný prostriedok - kaser, rádiostanica resp. ďalšie prostriedky k výkonu služby - napr. služobná zbraň). ; Dodávateľ musí disponovať službami psovoda. ; Dodávateľ musí prevádzkovať (vlastniť) pult centrálnej ochrany (ďalej len "PCO") akceptovaný poisťovňou. ; Dodávateľ musí disponovať obchôdzkovým systémom na kontrolu výkonu služby, s minimálne 5-timi kontrolnými bodmi. ; Dodávateľ zabezpečí pripojenie EZS (elektronického zabezpečovacieho systému) na PCO (pult centrálnej ochrany). Pri narušení objektu je povinný neodkladne preveriť signál z EZS min. 2 člennou hliadkou poverenou fyzickou ochranou objektu. V prípade zistenia podozrenia z trestnej činnosti vykonajú všetky primerané opatrenia chránenia objektu, včítane hlásenia na príslušný útvar Policajného zboru.; Monitoring strážnej služby musí byť vykonávaný zásahovým vozidlom s dvojčlennou hliadkou 2 krát za 24 hod., ktorá bude v spojení so zamestnancami v danom objekte prostredníctvom verejnej rádiovej siete za účelom výkonu obhliadky, kontroly stanovísk a ochrany pred požiarmi podľa príslušnej vyhlášky.; V prípade mimoriadnej udalosti je dodávateľ povinný zabezpečiť posilnenie služby najmenej 2 bezpečnostnými zamestnancami do 30 min. od oznámenia tejto požiadavky.; Dodávateľ bude objednávateľovi predkladať mesačný rozpis služieb na miesto výkonu služby s menným zoznamom zamestnancov.; Dodávateľ sa zaväzuje, že jeho zamestnanci budú bezodkladne informovať poverených zamestnancov objednávateľa o nimi zistených pokusoch narušenia objektu, pokusoch o krádež a pod. ; Dodávateľ zodpovedá v plnom rozsahu za dodržiavanie podmienok bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a požiarnej ochrany svojich zamestnancov a ním poverených osôb, pričom objednávateľ nezodpovedá za škody na zdraví a majetku zamestnancov poskytovateľa.; Pri poskytovaní služieb vystupuje dodávateľ ako samostatný právny subjekt voči kontrolným orgánom a zodpovedá za dodržiavanie predpisov súvisiacich s jeho činnosťou.; Poskytne objednávateľovi na žiadosť informáciu o čase prijatia signálu o narušení chráneného objektu, ako aj čase vyslania zásahovej motorizovanej hliadky pri narušení chráneného objektu. O vykonanom zásahu spíše dodávateľ záznam o čase vyslania zásahovej motorizovanej hliadky pri narušení chráneného objektu, o čase vykonania zásahu, o skutkovom stave zistenom pri zásahu, prípadne zadržaných páchateľoch a vonkajších škodách spôsobených na chránenom objekte. Objednávateľ potvrdí správnosť záznamu podpisom svojho štatutárneho zástupcu, resp. zodpovednej osoby.; Dodávateľ zodpovedá výlučne za prenos, spracovanie poplachového signálu a vyslanie zásahovej motorizovanej hliadky, ktorá vykoná preverenie signálu na chránenom objekte. Zodpovednosť za škodu spôsobenú z tohto titulu sa riadi príslušnými ustanoveniami Obchodného zákonníka v platnom znení.; Objednávateľ sa zaväzuje dodávateľovi bezplatne poskytnúť svoje priestory a zariadenia v stráženom objekte, a to najneskôr ku dňu začatia výkonu služby dodávateľom.; Objednávateľ poskytne potrebné informácie týkajúce sa chráneného objektu.; Objednávateľ uhradí dodávateľovi náklady vo výške 20 € (slovom dvadsať eur) bez DPH vynaložené na výjazd k chránenému objektu, aj v prípadoch ak bol spôsobený nesprávnou obsluhou EZS alebo zlým technickým stavom EZS, alebo neoprávneným zásahom v prípade vstupu nepovolanej osoby.; Kontrolu vykonávania služby podľa predmetu zmluvy sú oprávnení vykonávať:- za poskytovateľa: štatutárny orgán poskytovateľa, generálny riaditeľ poskytovateľa- kontrolný orgán poskytovateľa na základe písomného poverenia- za objednávateľa poverená osoba.

Technická špecifikácia textová

Technické vlastnosti: Rozsah strážnej služby, Hodnota / charakteristika: stráženie objektu nepretržite 24 hodín v pracovných dňoch a v dňoch pracovného voľna, pracovného pokoja a vo sviatok (13104 hod. / 1 rok, t.j. 26208 hod. / 24 mesiacov); Technické vlastnosti: Rozsah strážnej služby, Hodnota / charakteristika: podľa potreby ; Technické vlastnosti: Rozsah strážnej služby, Hodnota / charakteristika: nepretržité monitorovanie areálu prostredníctvom elektronickej zabezpečovacej signalizácie vo vlastníctve objednávateľa; Technické vlastnosti: Rozsah strážnej služby, Hodnota / charakteristika: nepravidelné obchôdzky stráženého objektu v čase od 06,00 hod. do 18,00 hod. 1x za 2 hodiny, nepravidelné obchôdzky stráženého objektu v čase od 18,00 hod. do 06,00 hod. 1x za hodinu; Technické vlastnosti: Rozsah strážnej služby, Hodnota / charakteristika: kontroly zákazu vjazdu motorových vozidiel do areálu objektu, vrátane kontroly vývozu a vynášania materiálu z areálu objektu; Technické vlastnosti: Rozsah strážnej služby, Hodnota / charakteristika: zamedzenie vstupu do areálu nepovolaných osôb, kontrola pohybu neprispôsobivých osôb, ktoré by mohli ohroziť život a zdravie osôb oprávnených pohybovať sa v areáli objektu a; Technické vlastnosti: Rozsah strážnej služby, Hodnota / charakteristika: spôsobiť škodu na majetku, vrátane páchania trestnej činnosti v areáli objektu.; Technické vlastnosti: Rozsah strážnej služby, Hodnota / charakteristika: pravidelná protipožiarna a havarijná kontrola objektu; Technické vlastnosti: Rozsah strážnej služby, Hodnota / charakteristika: podľa potreby organizovanie dopravy na vnútroareálovej komunikácii v areáli objektu; Technické vlastnosti: Rozsah strážnej služby, Hodnota / charakteristika: na základe požiadania objednávateľa zosilnenie strážnej služby; Technické vlastnosti: Rozsah strážnej služby, Hodnota / charakteristika: za mimoriadnej situácie privolanie zásahovej hliadky, resp. polície a plnenie úloh podľa pokynov objednávateľa, alebo ním poverenej osoby.

Technická špecifikácia číselná

Technické vlastnosti: Rozloha stráženého objektu, Jednotka: ha, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 18; Technické vlastnosti: Počet objektov v správe objednávateľa, Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 14; Technické vlastnosti: Počet kontrolných miest, Jednotka: ks, Minimum: 5, Maximum: , Presná hodnota: ; Technické vlastnosti: Denná služba so psom 1 BP x12 hod. x 7 dní , Jednotka: hod./týždeň, Minimum: 84, Maximum: , Presná hodnota: ; Technické vlastnosti: Nočná služba so psom min. 2 BP x12 hod. x 7 dní, Jednotka: hod./týždeň, Minimum: 168, Maximum: , Presná hodnota: ; Technické vlastnosti: Nepretržitá strážna služba, Jednotka: týždeň, Minimum: 104, Maximum: , Presná hodnota: ; Technické vlastnosti: Strážna služba nepretržite po dobu 24 mesiacov, Jednotka: hod., Minimum: 26208, Maximum: , Presná hodnota:

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
SCYLLA SECURITY SERVIS s.r.o. 1 150 696,00 20% EUR 15. Júl 2019 262645

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Žiadne dokumenty neboli nájdené!

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.