Obstarávanie

Pozáručné služby opráv a údržby tlačových zariadení


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
12 500,00
Konečná suma(Bez DPH):
1 749,16
Zaplatené:
13.99%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
50310000-1
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Opcie:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Áno
Použitý postup:
§ 117 a § 110 ZVO
Jednotka:
človekohodina
Množstvo:
500.0
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena bez DPH

Opis obstarávania

Funkčná špecifikácia

Predmetom zmluvy je záväzok dodávateľa zabezpečiť služby spojené s diagnostikou vád, pozáručným servisom, kontrolami, opravami, údržbou, čistením, zapojením, kalibráciou, konfigurovaním, testovaním, upgrade/update, výmena opotrebovaných alebo nefunkčných dielov a príslušenstva (ďalej len „náhradný diel“) tlačových zariadení, poskytovať poradenskú a konzultačnú činnosť súvisiacu s predmetom zmluvy (ďalej len „servisná požiadavka“) na základe servisných požiadaviek verejného obstarávateľa (ďalej uvádzaný aj ako „objednávateľ“)v rozsahu uvedenom v servisnej požiadavke.; Objednávateľ disponuje v čase obstarávania tlačovými zariadeniami od rôznych výrobcov a viacerých modelov od jedného výrobcu, ktorých zoznam tvorí neoddeliteľnú súčasť tejto zmluvy.Objednávateľ prevádzkuje tlačové zariadenia v dvoch sídlach s rôznymi adresami v rámci mesta Bratislava. Služby budú poskytované na základe rámcovej dohody v trvaní 12 mesiacov v sídlach objednávateľa.; Servisná požiadavka je žiadosť objednávateľa adresovaná dodávateľovi s cieľom zabezpečiť služby a tovary spojené s diagnostikou vád, pozáručným servisom, kontrolami, opravami, údržbou, čistením, zapojením, kalibráciou, konfigurovaním, testovaním, upgrade/update, dodávaním náhradných dielov a príslušenstva tlačových zariadení, poskytovať poradenskú a konzultačnú činnosť súvisiacu s predmetom zmluvy, smerujúce k obnoveniu prevádzkyschopnosti tlačových zariadení.; Reakčná doba je doba, ktorá začína plynúť od prevzatia oznámenia servisnej požiadavky dodávateľom a končí začatím servisného výkonu. Prevzatie servisnej požiadavky oznámi dodávateľ objednávateľovi na e-mail kontaktnej osoby objednávateľa oprávnenej konať vo veciach plnenia servisných požiadaviek alebo začína plynúť automaticky 24 hod. od nahlásenia servisnej požiadavky dodávateľovi objednávateľom. Za začiatok servisného výkonu sa považuje zaslanie návrhu cenovej ponuky servisnej požiadavky objednávateľovi.; Servisný výkon sa chápe okamžitá a prioritná časovo obmedzená činnosť dodávateľa vedená bez akéhokoľvek zdržania smerujúca k plneniu predmetu zmluvy spojenej s obnovením prevádzkyschopnosti tlačových zariadení alebo s dodávkou náhradných dielov a príslušenstva tlačových zariadení a iných plnení v zmysle servisnej požiadavky.; Servisná prehliadka je súčasťou servisného výkonu, ktorá slúži na spresnenie servisnej požiadavky, ak nie je možné objednávateľom jednoznačne špecifikovať vadu tlačového zariadenia a dodávateľ na základe servisnej požiadavky nedokáže vypracovať a predložiť cenovú ponuku objednávateľovi.

Technická špecifikácia textová

Technické vlastnosti: Servisné požiadavky pre tlačové zariadenia, Hodnota / charakteristika: Servisné výkony na základe servisných požiadaviek objednávateľa sa budú vykonávať v sídlach objednávateľa okrem prípadov, kedy bude nevyhnutné na tlačových zariadeniach vykonať servis sídle dodávateľa; Technické vlastnosti: Náhradné diely, Hodnota / charakteristika: Všetky náhradné diely musia byť originálne od výrobcu tlačového zariadenia, nové, nepoužité.; Technické vlastnosti: Náhradné diely a ekvivalent, Hodnota / charakteristika: Ak sa na tlačové zariadenie originálny náhradný diel nevyrába, môže byť použitý ekvivalent  kompatibilný s originálnym náhradným dielom, nový a nepoužitý,aby bolo tlačové zariadenie schopné prevádzky.; Technické vlastnosti: Záruka na servisné výkony, Hodnota / charakteristika: 12 mesiacov od protokolárneho prevzatia realizácie servisnej požiadavky v sídle objednávateľa.; Technické vlastnosti: Cena za človekohodinu, Hodnota / charakteristika: musí zahŕňať všetky vynaložené náklady dodávateľa súvisiace priamo či nepriamo s plnením servisnej požiadavky objednávateľa (cena za dopravu, náhradné diely,DPH, záruka, ekologická likvidácia odpadu).; Technické vlastnosti: Zoznam tlačových zariadení objednávateľa, ktoré budú predmetom plnenia, Hodnota / charakteristika: Hewlett Packard: HP LaserJet CM2320fxi, 3ks; HP LaserJet P2055d, 47ks; HP LJ Pro 200 MFP M276 color, 1ks; HP Officejet 202 Mobile, 2ks; HP Officejet 7000, 1ks; HP Officejet 252 Mobile 4ks;; Technické vlastnosti: Zoznam tlačových zariadení objednávateľa, ktoré budú predmetom plnenia, Hodnota / charakteristika: Lexmark:Lexmark X364DN, 11ks; Canon:Canon MX 925, 1ks; Epson: EFox Bixolon SRP-350, 1ks; Xerox: Xerox Phaser 3320, 45ks; Xerox Phaser 3330, 61ks; Xerox Phaser 6010 color, 1ks;; Technické vlastnosti: Zoznam tlačových zariadení objednávateľa, ktoré budú predmetom plnenia, Hodnota / charakteristika: Xerox Phaser 6022 color, 1ks;  Xerox Phaser 6022 color, 5ks;    Xerox WorkCentre 3025NI, 1ks; Xerox AltaLink C8055, 1ks; Xerox VersaLink C405, 6ks; Xerox WorkCentre 5845; Xerox WorkCentre 5845, 1ks;; Technické vlastnosti: Zoznam tlačových zariadení objednávateľa, ktoré budú predmetom plnenia, Hodnota / charakteristika: Xerox WorkCentre 6400 , 8; Xerox WorkCentre 6400/6655 , 1ks; Xerox WorkCentre 6505 , 1ks; Xerox WorkCentre 6605 , 81ks; Xerox WorkCentre 7556 , 3ks; Xerox WorkCentre 7855 , 29ks

Technická špecifikácia číselná

Technické vlastnosti: 1. servisné požiadavky, Jednotka: človekohodín, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 500

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
TREND SLOVAKIA, s.r.o. 3 2 099,00 20% EUR 12. November 2019 269193

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Žiadne dokumenty neboli nájdené!

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.