Aplikácia zároveň poskytne používateľovi odpoveď vo forme textu, obrázkov alebo odkazov na WWW stránky.; Chatbot bude podporovať konverzácie typu otázka-odpoveď v Slovenskom jazyku s využitím prvkov AI. Podporované bude aj získavanie chýbajúcich vstupných parametrov z otázok pre identifikovaný dopyt (tému). V prípade problému s identifikovaním témy dopytu ponúkne Chatbot na výber aktuálne možnosti tém konverzácie, prípadne ponúkne používateľovi zaslanie otázky na kontaktné centrum s uvedením jeho mailovej adresy pre odpoveď.; Chatbot bude možné používať prostredníctvom WWW prehliadača na PC ale aj na mobilných zariadeniach (smartfón, tablet).
Technické vlastnosti: 1. Krabicový softvér Chatbot sa vyznačuje, Hodnota / charakteristika: vysokou dostupnosťou pre používateľa.; Technické vlastnosti: 2. Krabicový softvér Chatbot umožňuje, Hodnota / charakteristika: paralelnú obsluhu viacerých používateľov.; Technické vlastnosti: 3. Krabicový softvér Chatbot má podporu slovenského jazyka, Hodnota / charakteristika: riešenie musí disponovať oficiálnou podporou slovenského jazyka a dodávateľom trénovaný, štatistický model pre automatizované spracovanie otázok používateľov (tzv. Nat ural Language Processing – NLP).; Technické vlastnosti: 4. Možnosť zadávania otázok, Hodnota / charakteristika: prirodzeným, hovorovým slovenským jazykom, čo znamená, že je schopný porozumieť voľne písanej otázke (nestačí aby to bol tlačidlový alebo "keyword based" chatbot).; Technické vlastnosti: 5. V rámci dodávky, Hodnota / charakteristika: bude dodaná analýza a implementácia k 50 komunikačným témam, pričom jedna téma môže obsahovať viacero otázok a odpovedí.; Technické vlastnosti: 6. Požadované pokrytie, Hodnota / charakteristika: musí byť schopný pokryť textovú a v budúcnosti aj hlasovú komunikáciu v slovenskom jazyku.; Technické vlastnosti: 7. Požadované vstupy a výstupy, Hodnota / charakteristika: musí byť schopný používať nielen textové, ale aj grafické vstupy a výstupy (formuláre, tlačidlá , grafické karusely atď).; Technické vlastnosti: 8. Požiadavky na opravy užívateľových vstupov, Hodnota / charakteristika: musí byť schopný opraviť užívateľove preklepy.; Technické vlastnosti: 9. Požiadavky na rozoznávanie viacerých tém, Hodnota / charakteristika: musí byť schopný rozoznať viacero tém vo vete.; Technické vlastnosti: 10. Požiadavky na prevádzku on-premise, Hodnota / charakteristika: bude prevádzkovaný on-premise v prostredí objednávateľa a integrovaný na portál objednávateľa.; Technické vlastnosti: 11. Požiadavky na report, Hodnota / charakteristika: bude schopný poskytnúť report na analýzu prevádzky – informácie o uskutočnených konverzáciách, úspešných a neúspešných otázkach.; Technické vlastnosti: 12. Poskytnutie záručnej a pozáručnej podpory, Hodnota / charakteristika: zhotoviteľ poskytne záručnú a pozáručnú podporu na obdobie dvoch rokov.
Technické vlastnosti: Krabicový softvér Chatbot, Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 1
Dodávateľ | Spomedzi uchádzačov | Suma kontraktu | DPH | Mena | Dátum uzavretia kontraktu | Detaily |
---|---|---|---|---|---|---|
SOFTEC, spoločnosť s ručením obmedzeným skrátene: SOFTEC, spol. s r.o. | 1 | 66 500,00 | 20% | EUR | 18. December 2019 |
Názov obstarávania | Obstarávateľ | Odhadovaná suma (Bez DPH) | Konečná suma (Bez DPH) | Zaplatené | Mena | Rok | Typ | EU fondy | Počet zmlúv | Úspešné |
---|
Názov obstarávania | Obstarávateľ | Suma obstarávania | Suma obstarávania_hidden | Mena | Dátum zverejnenia | Lehota na predkladanie ponúk | EU fondy | DT_hidden | Lehota_hidden |
---|
Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.