Obstarávanie

Nákup OOPP proti šíreniu ochorenia COVID-19


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Prešovský samosprávny kraj
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
159 000,00
Konečná suma(Bez DPH):
159 000,00
Zaplatené:
100.0%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
33000000-0
Elektronická aukcia:
Nie
Opcie:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je nákup ochranných pracovných prostriedkov z dôvodu mimoriadnej udalosti na boj proti šíreniu korona vírusu COVID 19 (2019-nCoV) za účelom zabezpečenia primárnej ochrany obyvateľov Prešovského samosprávneho kraja. Ide o nákup: Respiračné masky spĺňajúce normy EN149:2001 + A1:2009 FFP2 v počte 30 000 ks KN95 mask bez výdychového filtra.

Pri obstarávaní bolo použité priame rokovacie konanie

Priame rokovacie konanie

Vyhlásené:
1. Apríl 2020
Vestník:
72/2020
Predpoklad uzatvorenia v:
31. Marec 2020
Typ:
Tovary
Odhadovaná suma:
159 000,00
Mena:
EUR

Oslovený dodávateľ

Názov:
MEPIS HEALTHCARE, s.r.o.
IČO:
36605751

Odôvodnenie:

Druh postupu:

Podmienka použitia priameho rokovacieho konania: zákazka na dodanie tovaru, na uskutočnenie stavebných prác alebo na poskytnutie služby sa zadáva z dôvodu mimoriadnej udalosti nespôsobenej verejným obstarávateľom, ktorú nemohol predvídať, a vzhľadom na vzniknutú časovú tieseň nemožno uskutočniť verejnú súťaž, užšiu súťaž ani rokovacie konanie so zverejnením

Vysvetlenie:

Vzhľadom na dramatický nárast počtu ochorení a úmrtí spôsobených pandémiou koronavírusu COVID-19 vo svete a v rámci štátov EU, Vláda SR zriadila permanentný krízový štáb a prostredníctvom Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky, Úradu verejného zdravotníctva Slovenskej republiky a SŠHR SR prijala mimoriadne opatrenia na spomalenie prudkého šírenia pandémie s cieľom zvládnuť nápor zvyšujúceho sa počtu pacientov v dostupných kapacitách zdravotníckych zariadení. Súčasne dňa 13.3.2020 Vláda SR vyhlásila na Slovensku mimoriadnu situáciu. Verejný obstarávateľ zadáva zákazku podľa § 115 ods. 1 písm. c) zákona o verejnom obstarávaní v súlade s uznesením vlády Slovenskej republiky č. 96 z 27. februára 2020 a uznesenia vlády Slovenskej republiky č. 99 z 3. marca 2020. Ide o opakované zadanie nákupu OOPP z dôvodu predchádzajúcich nezrealizovaných nákupov.

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
MEPIS HEALTHCARE, s.r.o. 1 159 000,00 Neuvedené EUR 31. Marec 2020 278474

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Typ dokumentu Názov Dátum zverejnenia Dátum úpravy Files Súbory
Informácia o zverejnení zmluvy Číslo objednávky: OB/20/0201 1. Jún 2020 1. Jún 2020 []
Suma skutočne uhradeného plnenia Číslo objednávky: OB/20/0201 1. Jún 2020 1. Jún 2020 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3094027/content/1063159/download","filename":"PSK-2020-OOP Koronavírus-3 _Suma sk. uhr. plnenia.pdf"}]

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.