Obstarávanie

Ochranné masky a jednorazové latexové rukavice


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Generálne riaditeľstvo Zboru väzenskej a justičnej stráže (GR ZVJS)
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
57 625,00
Konečná suma(Bez DPH):
57 625,00
Zaplatené:
100.0%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
18140000-2
Elektronická aukcia:
Nie
Opcie:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Počet uzavretých zmlúv:
3

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Ochranné masky FFP2 a FFP3 a jednorazové latexové rukavice v rozdelení na 3 časti: 1. Ochranná maska FFP 3 (900 ks) 2. Jednorazov latexové rukavice (100 000 ks) 3. Ochranná maska FFP2 a FFP 3 (FFP2 - 5000 ks, FFP3 - 750 ks)

Pri obstarávaní bolo použité priame rokovacie konanie

Priame rokovacie konanie

Vyhlásené:
14. Apríl 2020
Vestník:
79/2020
Predpoklad uzatvorenia v:
14. Apríl 2020
Typ:
Tovary
Odhadovaná suma:
57 625,00
Mena:
EUR

Oslovený dodávateľ

Názov:
GASTMA, s.r.o.
IČO:
36171522
Názov:
EUROMARK safe s. r. o.
IČO:
46803106
Názov:
Music Laboratory s.r.o.
IČO:
46602739

Odôvodnenie:

Druh postupu:

Podmienka použitia priameho rokovacieho konania: zákazka na dodanie tovaru, na uskutočnenie stavebných prác alebo na poskytnutie služby sa zadáva z dôvodu mimoriadnej udalosti nespôsobenej verejným obstarávateľom, ktorú nemohol predvídať, a vzhľadom na vzniknutú časovú tieseň nemožno uskutočniť verejnú súťaž, užšiu súťaž ani rokovacie konanie so zverejnením

Vysvetlenie:

Aj keď ZVJS dokáže zabezpečiť časť ochranných rúšok z vlastných zdrojov (zamestnávaním odsúdených), nevyhnutne potrebuje účinnejšie respirátory a ďalšie certifikované ochranné pomôcky za účelom čo najskoršieho vybavenia karanténnych stredísk a na ochranu príslušníkov a zamestnancov zboru ako aj zdravotníckeho personálu vo väzenskej nemocnici v Trenčíne, nakoľko sa už napriek doposiaľ vykonaným preventívnym opatreniam objavil prvý prípad nákazy aj vo väznici. Verejný obstarávateľ je preto v tejto mimoriadnej situácii nútený využiť zákonom danú možnosť priameho rokovacieho konania. V súlade s dôvodovou správou k zákonu o verejnom obstarávaní a ustálenej praxe Súdneho dvora EÚ sú pri tejto zákazke súčasne splnené tri podmienky, a to existencia nepredvídateľnej udalosti, časová tieseň, kedy nie je možné dodržať časové limity stanovené pri iných súťažných postupoch verejného obstarávania, a kauzálna väzba medzi nepredvídateľnou udalosťou a časovou tiesňou, ktorá z nej vyplýva.

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
Music Laboratory s.r.o. 1 34 675,00 Neuvedené EUR 9. Apríl 2020 278740
EUROMARK safe s. r. o. 1 13 500,00 Neuvedené EUR 9. Apríl 2020 278739
GASTMA, s.r.o. 1 9 450,00 Neuvedené EUR 9. Apríl 2020 278738

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Typ dokumentu Názov Dátum zverejnenia Dátum úpravy Files Súbory
Správa o zákazke Správa o zákazke 22. Máj 2020 22. Máj 2020 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3092889/content/1060273/download","filename":"Sprava o zakazke__8.docx"}]
Iný dokument k zákazke Odôvodnenie použitia priameho rokovacieho konania 22. Máj 2020 22. Máj 2020 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3092890/content/1060274/download","filename":"Odôvodnenie použitia PRK_08_2020.pdf"}]
Suma skutočne uhradeného plnenia Suma skutočne uhradeného plnenia 3. Jún 2020 3. Jún 2020 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3094379/content/1064117/download","filename":"Suma skutočne uhradeného plnenia.docx"}]
Iný dokument k zákazke Ojednávky 22. Máj 2020 22. Máj 2020 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3092891/content/1060275/download","filename":"Objednávky_PRK_08_2020.pdf"}]

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.