Dodávateľ

GASTMA, s.r.o.

Košice
Podrobné finančné dáta nájdete na FinState
Index úspešnosti
2.5

Záznam v registri hospodárskych subjektov


Názov: GASTMA, s.r.o.

IČO: 36171522

Adresa: Dénešova 10

Registračné číslo: 2023/7-PO-G3495

Stav: zapísaný

Záznam platný od: 13. Júl 2023

Záznam platný do: 13. Júl 2026


Keďže dátum uverejnenia výsledku obstarávania vo vestníku môže byť veľmi odlišný od dátumu podpísania samotnej zmluvy k obstarávaniu, sumár zobrazuje obe možnosti.

Zúčastnil sa obstarávaní

Rok Suma obstarávaní Mena Počet obstarávaní Počet uzavretých zmlúv
2014 223 623,00 EUR 1 1
2015 167 520,00 EUR 2 2
2016 94 500,01 EUR 3 3
2017 79 622,50 EUR 2 2
2018 50 170,00 EUR 2 2
2019 121 759,33 EUR 4 4
2020 9 450,00 EUR 1 1
2022 102 665,83 EUR 1 1
Keďže dátum uverejnenia výsledku obstarávania vo vestníku môže byť veľmi odlišný od dátumu podpísania samotnej zmluvy k obstarávaniu, sumár zobrazuje obe možnosti.

Zúčastnil sa obstarávaní

Rok Suma obstarávaní Mena Počet obstarávaní Počet uzavretých zmlúv
2014 223 623,00 EUR 1 1
2015 167 520,00 EUR 2 2
2016 94 500,01 EUR 3 3
2017 79 622,50 EUR 2 2
2018 50 170,00 EUR 2 2
2019 121 759,33 EUR 4 4
2020 9 450,00 EUR 1 1
2022 102 665,83 EUR 1 1

Najpoužívanejšie výrazy v obstarávaniach


Slúžia na celkovú vizualizáciu dát z uzavretých zmlúv verejného obstarávania. Je možné filtrovať výsledky kliknutím na položku(rok, deň, typ), alebo si vybrať na časovej osi potiahnutím myši a nazoomovať kolieskom.

Graf zobrazuje len obstarávania v mene EUR. Časová os zobrazuje dátumy podpisov zmlúv, nie dátumy uverejnenia výsledku vo vestníku. Tieto údaje môžu byť odlišné.

Zmluvy verejných obstarávaní

vybraných záznamov z celkovo | Reset filtrov


Hodnota uzavretých zmlúv

Hodnota zmlúv podľa rokov

Hodnota zmlúv podľa typu

Hodnota zmlúv podľa dní

Zmluvy verejných obstarávaní

vybraných záznamov z celkovo | Reset filtrov


Počet uzavretých zmlúv

Počet zmlúv podľa rokov

Počet zmlúv podľa typu

Počet zmlúv podľa dní

Dodával pre týchto obstarávateľov

V prípade, že jedna uzavretá zmluva v rámci obstarávania obsahovala viacero dodávateľov, UVO neuvádza akým pomerom bola suma rozdelená, preto v niektorých prípadoch čísla nemusia sedieť na 100%.
Obstarávateľ Počet zmlúv s obstarávateľom Celková suma Celková suma_hidden Mena
Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Rektorát 3 326 318,83 326318.83 EUR
Generálne riaditeľstvo Zboru väzenskej a justičnej stráže (GR ZVJS) 1 9 450,00 9450.00 EUR
Technická univerzita v Košiciach 7 117 815,84 117815.84 EUR
SUBSIDIUM - Špecializované zariadenie, zariadenie pre seniorov a domov sociálnych služieb 1 79 000,00 79000.00 EUR
BUILDINGS CITY, s.r.o. 1 115 620,00 115620.00 EUR
ŠARIŠ CENTRUM, a.s. 1 51 900,00 51900.00 EUR
TATRAPRIM s.r.o. 1 42 220,00 42220.00 EUR
HEPPiApple s. r. o. 1 106 986,00 106986.00 EUR

Zoznam obstarávaní kde sa dodávateľ zúčastnil

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv uzatvorených v obstarávaní Detaily
Dodávka a montáž technologického vybavenia kuchyne a výdajne stravy Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Rektorát 223 623,00 223623.0 EUR 2014 Tovary Nie 1
Zvýšenie kvality a komplexnosti poskytovaných služieb v hoteli Roca BUILDINGS CITY, s.r.o. 327 394,00 327394.0 EUR 2015 Tovary Áno 1
Revitalizácia hotelových a reštauračných služieb ŠARIŠ CENTRUM, a.s. 176 585,00 176585.0 EUR 2015 Tovary Áno 1
Gastro zariadenia Technická univerzita v Košiciach 24 600,00 24600.0 EUR 2016 Tovary Nie 1
Lis na cesto na pizzu Technická univerzita v Košiciach 7 560,00 7560.0 EUR 2016 Tovary Nie 1
Gastro zariadenia Technická univerzita v Košiciach 123 012,00 123012.0 EUR 2016 Tovary Nie 1
Mlynček na mäso, ručný tyčový mixér Technická univerzita v Košiciach 750,00 750.0 EUR 2017 Tovary Nie 1
Technologické vybavenie kuchyne SUBSIDIUM - Špecializované zariadenie, zariadenie pre seniorov a domov sociálnych služieb 95 015,00 95015.0 EUR 2017 Tovary Nie 1
Technologické zariadenie na výrobu knedličkov vrátane príslušenstva TATRAPRIM s.r.o. 48 373,34 48373.34 EUR 2018 Tovary Áno 1
Jedálenské stoličky Technická univerzita v Košiciach 9 800,00 9800.0 EUR 2018 Tovary Nie 1
Rozvoj podnikania v spoločnosti HeppiApple s.r.o. HEPPiApple s. r. o. 107 723,00 107723.0 EUR 2019 Tovary Áno 1
Gastro zariadenia Technická univerzita v Košiciach 21 080,00 21080.0 EUR 2019 Tovary Nie 1
Šalátový chladič Technická univerzita v Košiciach 530,00 530.0 EUR 2019 Tovary Nie 1
Servis veľkokapacitných kuchynských zariadení Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Rektorát 37,94 37.94 EUR 2019 Tovary Nie 1
Ochranné masky a jednorazové latexové rukavice Generálne riaditeľstvo Zboru väzenskej a justičnej stráže (GR ZVJS) 57 625,00 57625.0 EUR 2020 Tovary Nie 1
Dodávka a montáž technologického vybavenia kuchyne a výdajne stravy Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Rektorát 170 785,99 170785.99 EUR 2022 Tovary Nie 1





gastma@gastma.sk

Zoznam všetkých zmlúv dodávateľa podľa centrálneho registra zmlúv (CRZ)

Pozor! Zoznam obsahuje aj zmluvy, ktoré nesúvisia s verejnými obstarávaniami. Zmluvy z CRZ sú párované podľa IČO, alebo mena dodávateľa. Keďže dáta na CRZ nie sú vždy vyplnené na 100% správne, nie je možné zaručiť vyhľadanie všetkých zmlúv, resp. môžu sa v tabuľke objaviť zmluvy iných/podobných dodávateľov. Ak zmluvu nie je možné nájsť v tejto tabuľke, je nutné vyhľadávať vo všetkých zmluvách z CRZ.

Zoznam obsahuje 50 zmlúv.

Dodávateľ Objednávateľ Vec zmluvy Číslo zmluvy Stav Suma Dátum podpísania Dátum účinnosti Detaily
Dodávateľ Objednávateľ Vec zmluvy Číslo zmluvy Stav Suma Dátum podpísania Dátum účinnosti Detaily
Sledovať profil v RPVS

Dáta z registra partnerov verejného sektora

Podľa novely zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní bol zavedený inštitút s pomenovaním „konečný užívateľ výhod“ s cieľom identifikovať vlastnícku štruktúru subjektov vo verejnom obstarávaní až po úroveň fyzických osôb. Všetky údaje o konečných užívateľoch výhod pochádzajú z Registra partnerov verejného sektora, prevádzkovaným Ministerstvom spravodlivosti, ktoré ich poskytuje na základe iniciatívy OpenData na ďalšie spracovanie. Osobné údaje sú spracúvané na základe oprávneného záujmu v rámci GDPR. Ak potrebujete niektoré informácie upraviť, kontaktujte správcu registra, ktorým je Ministerstvo spravodlivosti.

Koneční užívatelia výhod (KUV)

Kto je KUV?

Meno:
Marcel Zlacký
Adresa:
Piešťanská 1450/24 Košice - mestská časť Západ 04011
Krajina:
Slovenská republika
Verejná osoba:
Nie
Záznam od:
18. Október 2017
Viac údajov:
RPVS

Meno:
Marcel Zlacký
Adresa:
Piešťanská 1450/24 Košice - mestská časť Západ 04011
Krajina:
Slovenská republika
Verejná osoba:
Nie
Záznam od:
8. September 2017
Záznam do:
18. Október 2017
Viac údajov:
RPVS

Oprávnené osoby

Kto je oprávnená osoba?

Meno:
JUDr. Vlastimil Klepáč
Adresa:
Krmanova 16 Košice - mestská časť Staré Mesto 04001

Verifikačné dokumenty


Záznam platný od: 18.10.2017 do:

Stiahni



Záznam platný od: 8.09.2017 do: 18.10.2017

Stiahni


Dáta z registra právnických osôb

Prístupné vďaka slovensko.digital

Porovnanie tržieb a ziskov so sumami verejných obstarávaní

Graf bolo možné vytvoriť vďaka dátam od Finstat.sk

Graf zobrazuje porovnanie súm verejných obstarávaní a tržieb, či ziskov v priebehu rokov (ak ku danému roku nie je údaj o tržbách, či ziskoch, tak sa tento údaj nenachádza na portáli Finstat). V prípade, že suma obstarávaní za rok je vyššia než tržby, pravdepodobne bola v danom roku uzavretá rámcová dohoda na viac rokov alebo sumy vo vestníku nie sú uvedené správne. Porovnanie má len informatívny charakter.

Priame rokovacie konania

Názov rokovacieho konania Suma Mena Typ Predpokladaný dátum uzatvorenia Obstarávateľ Oslovení dodávatelia
Ochranné masky a jednorazové latexové rukavice 57 625,00 EUR Tovary 14. Apríl 2020 Generálne riaditeľstvo Zboru väzenskej a justičnej stráže (GR ZVJS) GASTMA, s.r.o.;EUROMARK safe s. r. o.;Music Laboratory s.r.o.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch obstarávaní, ktorých sa zúčastnil dodávateľ. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.