Obstarávanie

Učebnice


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Základná škola
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
9 597,68
Konečná suma(Bez DPH):
7 931,96
Zaplatené:
82.64%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
22112000-8
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Opcie:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Áno
Použitý postup:
§ 117 a § 110 ZVO
Jednotka:
Celok
Množstvo:
1.0
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena s DPH

Opis obstarávania

Funkčná špecifikácia

Zabezpečenie učebníc pre žiakov 1., 2., 3., 4., a 5. ročník základnej školy

Technická špecifikácia textová

Technické vlastnosti: Šlabikár sprac. v 2 častiach, kt. vychádza z overenej a najpoužívanejšej analyticko-syntetickej metódy. Súčasťou šlabikára je aj prac. zošit. Šlabikár je rozdelený do troch častí – prípravné obdobie, nácvičné obdobie a zdokonaľ. obdobie. Didaktické sprac. šlabikára podporuje čítanie s porozumením. Súbory úloh sú zoradené tak, aby dodržiavali didaktickú postupnosť, čím zabezp. optimálny postup osvojovania kompetencií. Úlohy sú farebne rozlíšené. Titul je súčasťou série učeb. textov a má nadšt. metod. podporu pre učiteľa (multimediálny disk, textilná bábka , návrhy príprav, metod. komentáre)., Hodnota / charakteristika: Hupsov šlabikár Lipka® pre 1. ročník ZŠ, 1. časť (Z. Hirschnerová, L. Muntágová, M. Nemčíková a G. Futová); Technické vlastnosti: Šlabikár sprac. v 2 častiach, kt. vychádza z overenej a najpoužívanejšej analyticko-syntetickej metódy. Súčasťou šlabikára je aj prac. zošit. Šlabikár je rozdelený do troch častí – prípravné obdobie, nácvičné obdobie a zdokonaľ. obdobie. Didaktické sprac. šlabikára podporuje čítanie s porozumením. Súbory úloh sú zoradené tak, aby dodržiavali didaktickú postupnosť, čím zabezp. optimálny postup osvojovania kompetencií. Úlohy sú farebne rozlíšené. Titul je súčasťou série učeb. textov a má nadšt. metod. podporu pre učiteľa (multimediálny disk, textilná bábka , návrhy príprav, metod. komentáre)., Hodnota / charakteristika: Hupsov šlabikár Lipka® pre 1. ročník ZŠ, 2. časť  (Z. Hirschnerová, L. Muntágová, M. Nemčíková a G. Futová); Technické vlastnosti: Moderne spracovaný prac. zošit používaný súbežne so šlabikárom podporuje kompetencie, ktoré súvisia s aktívnym využ. písanej reči v komunikácii – čítanie s porozumením a zaznam. informácií. • Obsah korešponduje s iŠVP. Úlohy nadväzujú na obsah nácvičného obdobia a po prvýkrát dopĺňajú aj zdokonaľovacie obdobie. Práca v pracovnom zošite poskytuje žiakom priestor na aktívne využ. písanej reči (tlačenej i písanej formy) pri čítaní a písaní, sprostredkúva im skúsenosti s používaním písanej reči v reálnych komunik. situáciách. Súčasťou pracovného zošita je príloha – kniha s prediktabilným textom., Hodnota / charakteristika: Pracovný zošit k Hupsovmu šlabikáru Lipka® pre 1. ročník ZŠ  (Z. Hirschnerová, L. Muntágová a M. Nemčíková); Technické vlastnosti: Je súčasťou série troch PZ spracovaných podľa iŠVP.   Autori vychádzali zo zásad R.A.U.  Doplnkové úlohy zaradené na konci každého PZ s cieľom poskytnúť ešte viac priestoru na precvičenie získavaných zručností. Obsahujú pútavé ilustrácie, spolu vytvárajú veľmi príjemné, prehľadné prostredie, v kt. sa deťom veľmi dobre orientuje a súčasne sa v ňom cítia príjemne. Súčasťou metod. príručky sú aj odkazy na online materiály Fínskej matematiky, kt. priamo súvisia s preberaným učivom. Súčasťou je výnimočná učebná pomôcka Aktívna matematika, kt. pomáha deťom pochopiť matematiku pomocou príbehov., Hodnota / charakteristika: Matematika 1 - pracovný zošit 1 pre 1. ročník ZŠ (Z. Berová, P. Bero, I. Honzová ); Technické vlastnosti: Je súčasťou série troch PZ spracovaných podľa iŠVP. Autori vychádzali zo zásad R.A.U. Doplnkové úlohy zaradené na konci každého PZ s cieľom poskytnúť ešte viac priestoru na precvičenie získavaných zručností. Obsahujú pútavé ilustrácie, spolu vytvárajú veľmi príjemné, prehľadné prostredie, v kt. sa deťom veľmi dobre orientuje a súčasne sa v ňom cítia príjemne. Súčasťou metod. príručky sú aj odkazy na online materiály Fínskej matematiky, kt. priamo súvisia s preberaným učivom. Súčasťou je výnimočná učebná pomôcka Aktívna matematika, kt. pomáha deťom pochopiť matematiku pomocou príbehov., Hodnota / charakteristika: Matematika 1 - pracovný zošit 2 pre 1. ročník ZŠ (Z. Berová, P. Bero, I. Honzová); Technické vlastnosti: Je súčasťou série troch PZ spracovaných podľa iŠVP. Autori vychádzali zo zásad R.A.U. Doplnkové úlohy zaradené na konci každého PZ s cieľom poskytnúť ešte viac priestoru na precvičenie získavaných zručností. Obsahujú pútavé ilustrácie, spolu vytvárajú veľmi príjemné, prehľadné prostredie, v kt. sa deťom veľmi dobre orientuje a súčasne sa v ňom cítia príjemne. Súčasťou metod. príručky sú aj odkazy na online materiály Fínskej matematiky, kt. priamo súvisia s preberaným učivom. Súčasťou je výnimočná učebná pomôcka Aktívna matematika, kt. pomáha deťom pochopiť matematiku pomocou príbehov., Hodnota / charakteristika: Matematika 1 - pracovný zošit 3 pre 1. ročník ZŠ (Z. Berová, P. Bero, I. Honzová); Technické vlastnosti: Žiaci sa naučia nielen spievať a počúvať ale pomocou hravý a názorných ukážok si precvičia aj svoju pozornosť a budú si osvojovať mnohé zručnosti ako sú hra na hudobné nástroje, kreslenie, dopĺňanie a hovorenie. Hudobno-pohybové hry precvičia aj ich motoriku. Publikácia prváčikov pripraví nielen na dôsledný posluch, ale vďaka pekným farebným ilustráciám a hravou formou im pomôže rozvíjať aj ich fantáziu. Zodpovedná inovovanému ŠVP a je spracovaná podľa nových vzdelávacích štandardov., Hodnota / charakteristika: Hudobná výchova pre 1. ročník ZŠ (Ľ. Kopinová, T. Ružičková, V. Damboráková); Technické vlastnosti: Schválilo Ministerstvo školstva SR ako pracovné listy pre žiakov 1. ročníka základných škôl . Pútavé ilustrácie prispôsobené veku žiaka k navodeniu požadovanej témy. Témy z každodenného života žiaka smerujúce k výchove prosociálnej osobnosti. Obsahuje rôzne typy úloh podporujúce pochopenie témy., Hodnota / charakteristika: Etická výchova pre 1. ročník ZŠ – pracovné listy (E. Ivanová, Ľ. Kopinová, M.Otottová); Technické vlastnosti: Spojenie učebnice s pracovným zošitom. Obsah v súlade s iŠVP Textdoplnený vhodnými ilustráciami. Inovatívne úlohy pre žiakov prehľadnezoradené. Dodržaná zásada primeranosti. Text prispôsobený aj naprácu žiaka s rodičom., Hodnota / charakteristika: Radostná cesta lásky. Pracovný zošit katolíckeho náboženstva pre 1. ročník ZŠ (západný obrad, autor: D. Balážová; Technické vlastnosti: Spojenie učebnice s pracovným zošitom. Obsah v súlade s iŠVP Text doplnený vhodnými ilustráciami. Inovatívne úlohy pre žiakov prehľadne zoradené. Dodržaná zásada primeranosti. Text prispôsobený aj na prácu žiaka s rodičom., Hodnota / charakteristika: Radostná cesta lásky. Pracovný zošit katolíckeho náboženstva pre 1. ročník ZŠ (východný obrad), autor: D. Balážová; Technické vlastnosti: Spojenie učebnice s pracovným zošitom. Obsah v súlade s iŠVP Text doplnený vhodnými ilustráciami. Inovatívne úlohy pre žiakov prehľadne zoradené. Dodržaná zásada primeranosti. Text prispôsobený aj na prácu žiaka s rodičom., Hodnota / charakteristika: Chlebíček. Náboženská výchova pre 1. ročník ZŠ (evanjelické a. v. náboženstvo), autor: I. Peťkovská; Technické vlastnosti: Spojenie učebnice s pracovným zošitom. Obsah v súlade s iŠVP Text doplnený vhodnými ilustráciami. Inovatívne úlohy pre žiakov prehľadne zoradené. Dodržaná zásada primeranosti. Text prispôsobený aj na prácu žiaka s rodičom., Hodnota / charakteristika: Pracovný zošit z náboženskej výchovy pre 1. ročník ZŠ (pravoslávne náboženstvo), autor: J. Zozuľak, J. Pilko; Technické vlastnosti: Didakt. spracov. rozvíja jazyk. a komunik. kompetencie detí - počúvanie, rozprávanie, písanie, čítanie. Korešponduje s PZ. Obsahuje súbor tém zamer. na rozprávanie. Úlohy pomáhajú žiakom osvojiť si pravopisné normy a pravidlá slov. jazyka. Zakladá si na práci s významom slova a rozvíjaní slovnej zásoby. Predkladá jednoduché a zrozumit. sprac. poučiek. Obsahuje úlohy vedúce k efekt. učeniu: brainstorming, voľné písanie a pod. Graf. a výtv. sprac. učebnice plní nielen motiv. a estetickú funkciu, ale aj poznávaciu, interpret. a komunikačnú. Slúži na obohac. slovnej zásoby, podporu k rozprávaniu., Hodnota / charakteristika: Slovenský jazyk pre 2. ročník ZŠ (E. Dienerová, M. Nosáľová, Z. Hirschnerová); Technické vlastnosti: Učebnica je v súlade s ŠVP. Kladie dôraz na osvojovanie čitat. kompetencií potr. na čítanie s poroz., rozvoj slovnej zásoby, prístupňuje vybrané literárnovedné pojmy Otázky a úlohy k textom sú zamerané na rozvíjanie čit. gram.. Obsahuje výber textov z diel slov. klasikov, zo súčasnej pôvodnej a prekladovej lit. a je rozdelená podľa téma. okruhov na 16 farebne odlíšených kapitol. V textoch sa zámerne žiaci stretávajú aj s menej známymi slovami, pričom ich vysvetlenie je buď priamo uvedené v slovníčku pod textom, alebo je zahrnuté rôznymi formami v úlohách., Hodnota / charakteristika: Čítanka pre 2. ročník ZŠ (E. Dienerová, M. Nosáľová, Z. Hirschnerová); Technické vlastnosti: Obsah a spracovanie reflektuje požiadavky slovenských učiteľov na osvedčené tradície vyučovania matematiky.• Metodicky i didakticky prináša moderné postupy a stratégie budovania obsahu vzdelávania s ohľadom na požiadavky cieľov predmetu, jeho obsahu a všeobecných požiadaviek iŠVP. Učivo je spracované na základe dlhodobých učiteľských skúseností s rôznymi skupinami žiakov. Úlohy v učebnici predstavujú databázu, ktorá je vhodná na zvládnutie geometrického a algebrického problému, pričom rešpektuje podmienky slovenských škôl. Obsah korešponduje so spracovaním strán v pracovných zošitoch a ponúk., Hodnota / charakteristika: Matematika pre druhákov - učebnica (M. Belic, J. Striežovská); Technické vlastnosti: Učivo v 1.časti je rozdelené na aritmetickú a geom. časť. V aplik. úlohách sa však učivo aritmetiky a geom. prepája tak, ako v reálnom živote. PZ obsahuje strany na komplexné opak. učiva a budovanie ďalších poznatkov. Ďalšie kapitoly sú venované témam sčítania a odčítania do 20 s prechodom cez základ 10, oboru čísel do 100, budovaniu predstáv v danom čís. obore. V geometrii sa autori v 1. časti zamerali aj na opakovanie zákl. poznatkov z 1. ročníka, problematike priamok, polpriamok, úsečiek, bodov a ich príslušnosti ku geom. útvarom a objektom a práci s priestor. geom. útvarmi v súlade s ŠVP., Hodnota / charakteristika: Matematika pre druhákov - pracovný zošit 1 (M. Belic, J. Striežovská); Technické vlastnosti: Učivo v 1.časti je rozdelené na aritmetickú a geom. časť. V aplik. úlohách sa však učivo aritmetiky a geom. prepája tak, ako v reálnom živote. PZ obsahuje strany na komplexné opak. učiva a budovanie ďalších poznatkov. Ďalšie kapitoly sú venované témam sčítania a odčítania do 20 s prechodom cez základ 10, oboru čísel do 100, budovaniu predstáv v danom čís. obore. V geometrii sa autori v 1. časti zamerali aj na opakovanie zákl. poznatkov z 1. ročníka, problematike priamok, polpriamok, úsečiek, bodov a ich príslušnosti ku geom. útvarom a objektom a práci s priestor. geom. útvarmi v súlade s ŠVP., Hodnota / charakteristika: Matematika pre druhákov - pracovný zošit 2 (M. Belic, J. Striežovská); Technické vlastnosti: Učebnica obsah. učivo týchto vzdel. oblastí: Človek a príroda – Rastliny, Živočíchy, Človek, Neživá príroda a skúmanie prírodných javov, Človek a spoloč., v ktorej žije. Sprac. obsahu učiva stavia na zvedavosti žiaka a na jeho potrebe spoznávať okolitý svet. Vytvára možnosti pre aktívne zapájanie sa žiakov do procesu vyuč. Zameriava sa na rozvoj poznávacích schop. žiakov, kt. sú úzko späté s hľadaním, pátraním, skúmaním a objavovaním, prostred. poznávacích činností. Učebnica preferuje zážit. učenie, objavovanie, pátranie. Učebnicu sprevádzajú motiv. prvky: ilustrácie a sprievodné postavičky., Hodnota / charakteristika: Prvouka pre druhákov - pracovná učebnica (R. Dobišová Adame, O. Kováčiková); Technické vlastnosti: V PL sa využ. zážitkové učenie, kt. popri informáciách účinne podporuje pochopenie a zvnútornenie mravných noriem a napomáha osvojeniu správania sa, kt. je s nimi v súlade.  Dôraz na rozvoj mravného usudzovania, na kultivovanie medziľud. vzťahov, kt. vychádzajú z rodiny, rozširujú sa na triedny kolektív a na školu. Deje sa to prostred. rozvoja soc. spôsobilostí. Etická vych. sa tak podieľa na primárnej prevencii porúch správania a učenia. Žiaci sú vedení ku krit. mysleniu, diskusii, hodnotiacim postojom, ku harmon. a stabilným vzťahom v rodine, v kolektíve spolužiakov i v iných soc. skupinách., Hodnota / charakteristika: Etická výchova pre 2. ročník ZŠ – pracovné listy (E. Ivanová, Ľ. Kopinová, M.Otottová); Technické vlastnosti: Spojenie učebnice s pracovným zošitom. Obsah v súlade s iŠVP Text doplnený vhodnými ilustráciami. Inovatívne úlohy pre žiakov prehľadne zoradené. Dodržaná zásada primeranosti. Text prispôsobený aj na prácu žiaka s rodičom., Hodnota / charakteristika: Cesta dôvery. Pracovný zošit pre 2. ročník ZŠ (katolícke náboženstvo - západný obrad), autor: Ľ. Pružinská; Technické vlastnosti: Spojenie učebnice s pracovným zošitom. Obsah v súlade s iŠVP Text doplnený vhodnými ilustráciami. Inovatívne úlohy pre žiakov prehľadne zoradené. Dodržaná zásada primeranosti. Text prispôsobený aj na prácu žiaka s rodičom., Hodnota / charakteristika: Cesta dôvery. Učebnica náboženskej výchovy pre 2. ročník ZŠ (katolícke náboženstvo - východný obrad), autor: Ľ. Pružinská; Technické vlastnosti: Spojenie učebnice s pracovným zošitom. Obsah v súlade s iŠVP Text doplnený vhodnými ilustráciami. Inovatívne úlohy pre žiakov prehľadne zoradené. Dodržaná zásada primeranosti. Text prispôsobený aj na prácu žiaka s rodičom., Hodnota / charakteristika: Cesta dôvery. Pracovný zošit pre 2. ročník ZŠ (katolícke náboženstvo - východný obrad). autor: Ľ. Pružinská; Technické vlastnosti: Spojenie učebnice s pracovným zošitom. Obsah v súlade s iŠVP Text doplnený vhodnými ilustráciami. Inovatívne úlohy pre žiakov prehľadne zoradené. Dodržaná zásada primeranosti. Text prispôsobený aj na prácu žiaka s rodičom., Hodnota / charakteristika: Pracovný zošit z náboženskej výchovy pre 2. ročník ZŠ (evanjelické a. v. náboženstvo), autor: Topolčányová; Technické vlastnosti: Spojenie učebnice s pracovným zošitom. Obsah v súlade s iŠVP Text doplnený vhodnými ilustráciami. Inovatívne úlohy pre žiakov prehľadne zoradené. Dodržaná zásada primeranosti. Text prispôsobený aj na prácu žiaka s rodičom., Hodnota / charakteristika: Chlebík. Náboženská výchova pre 2. ročník ZŠ (evanjelické a. v. náboženstvo), autor: I. Peťkovská; Technické vlastnosti: Spojenie učebnice s pracovným zošitom. Obsah v súlade s iŠVP Text doplnený vhodnými ilustráciami. Inovatívne úlohy pre žiakov prehľadne zoradené. Dodržaná zásada primeranosti. Text prispôsobený aj na prácu žiaka s rodičom., Hodnota / charakteristika: Pracovný zošit z náboženskej výchovy pre 2. ročník ZŠ (pravoslávne náboženstvo), autor: T. Kerekaničová, J. Pilko; Technické vlastnosti: Učeb. je sprac. podľa ŠVP – ISCED. Kladie dôraz na celostný jaz. rozvoj žiaka – počúvanie, rozprávanie, písanie, čítanie. Učeb. tvoria: východis. text alebo ilustrácia, poučka, súbor úloh, diktát, úlohy na opak., úloha určená na skup. prácu.Obsahom učeb. sú obojaké spoluhlásky, ohyb. slov. druhy, všeob. a vlastné podst. mená a iné. V učeb. sú aj témy doplnené o vybrané slová a príbuzné slová po spoluhláskach (b, m, p, r, s, v, z). Učivo rozvíjajúce kom. kompet. obsah., napr. list, správa, inzerát, pozvánka, vizitka a iné.  Učebnica doplnená: opis prac. predmetu, oznam, opis prac. postupu a iné, Hodnota / charakteristika: Slovenský jazyk pre 3. ročník ZŠ (Z. Hirschnerová, R. Adame); Technické vlastnosti: Učebnica v súlade s ŠVP. Jednoduchá orientácia pomocou farieb, odkazov a symbolov, ktoré si žiak rýchlo osvojí, resp. už pozná z nižších ročníkov.Spracovanie vo formáte A4 poskytuje dostatok materiálu tak, aby mal učiteľ možnosť výberu pre vš. žiakov. Učebnica a PZ sú navzájom prepojené. Postupy a algoritmy, učivo, témy a pojmy sú prezent. jednoducho a zrozumiteľne. Spôsob práce je založený na vzbudení záujmu žiaka. Podnecuje žiakov hľadať a bádať. Učí ich nielen sa nechať učiteľom viesť, ale samostatne riešiť úlohy. Obsah je rozdelený na aritmetickú a geometrickú časť., Hodnota / charakteristika: Matematika pre tretiakov - učebnica (M. Belic, J. Striežovská); Technické vlastnosti: Učebnica rešp. požiadavky ŠVP. Spracovanie  A4 poskytuje dostatok mat. tak, aby mal učiteľ možnosť výberu pre vš. žiakov. PZ je navzájom prepojený. Postupne si ich žiak precvičuje a upevňuje pomocou úloh v učebnici a súbežne rieši úlohy z PZ. Postupy a algoritmy, učivo, témy a pojmy sú prezent. jednoducho a zrozumiteľne. Spôsob práce je založený na vzbudení záujmu žiaka. Podnecuje žiakov hľadať a bádať. Učí ich nielen sa nechať učiteľom viesť, ale samost. riešiť úlohy. Obsah je rozdelený na aritmetickú a geom. časť. PZ je sprac. tak, aby bolo učivo rovnomerne rozlož. počas celého šk. roka., Hodnota / charakteristika: Matematika pre tretiakov - pracovný zošit, 1. časť (M. Belic, J. Striežovská); Technické vlastnosti: Učebnica rešp. požiadavky ŠVP. Spracovanie A4 poskytuje dostatok mat. tak, aby mal učiteľ možnosť výberu pre vš. žiakov. PZ je navzájom prepojený. Postupne si ich žiak precvičuje a upevňuje pomocou úloh v učebnici a súbežne rieši úlohy z PZ. Postupy a algoritmy, učivo, témy a pojmy sú prezent. jednoducho a zrozumiteľne. Spôsob práce je založený na vzbudení záujmu žiaka. Podnecuje žiakov hľadať a bádať. Učí ich nielen sa nechať učiteľom viesť, ale samost. riešiť úlohy. Obsah je rozdelený na aritmetickú a geom. časť. PZ je sprac. tak, aby bolo učivo rovnomerne rozlož. počas celého šk. roka., Hodnota / charakteristika: Matematika pre tretiakov - pracovný zošit, 2. časť (M. Belic, J. Striežovská); Technické vlastnosti: Prac. učeb. je sprac. podľa iŠVP – ISCED 1 pre oblasť Človek a príroda . Sprac. obsahu je postav. na zvedavosti žiaka, na jeho prirodz. potrebe spoznávať okolitý svet a na jeho akt. zapájaní sa do vyuč. procesu. Žiak sa učí prostred. zážitkov, objavuje a spoznáva svet okolo seba, učí sa v ňom orientovať a skúmať ho prostred. bádateľských a výskum. aktivít.  Prac. učeb. sprevádzajú motivačné prvky objaviteľskej nám. plavby, pestré a výpovedné ilustrácie a sprievodné postavičky, kt.sú štyria námorníci. Je zameraná na aktívnu manipuláciu žiakov s materiálmi, s kt. sa stretávajú v bež. živote., Hodnota / charakteristika: Prírodoveda pre tretiakov - pracovná učebnica (R. Dobišová Adame, O. Kováčiková); Technické vlastnosti: Prac. uč. je zostavená podľa iŠVP pre oblasť Človek a spoločnosť. Učivo je usporiadané do 2 temat. okruhov: Obec, Sviatočné dni v obci, Ročné obdobia. Prac. uč. je zameraná na pozorov., skúmanie, bádanie, porovnávanie., objavov., poznávanie a hodnotenie javov vo vlastnej obci. Nezastupiteľnú rolu v prac. uč. majú úlohy zamerané na vyhľadávanie, tvorenie a spoznávanie obce a jej okolia. Úlohy podporujúce vlastivedné vychádzky, kt. majú motivačno-heuristický charakter. Metod. informácie. a cieľové kompetencie podľa ŠVP nájde učiteľ v stručnej podobe priamo na stranách., Hodnota / charakteristika: Vlastiveda pre tretiakov - pracovná učebnica (J. Dudášová, P. Muchová, P. Mäsiar); Technické vlastnosti: Učebnica nadväzuje na Hud. vých. pre 2. ročník ZŠ. Učebnica plná krásnych farieb a obrázkov prenesie žiakov do najrôz. regiónov Slovenska. Nachádzajú sa v nej aj pesničky v AJ. Na ľavej strane každého listu sa nachádzajú texty vo forme krátkych pozn., kt. sú doplnkom k jednotlivým piesňam. V knihe sú výrazné medzipredmetové vzťahy a to predovšetkým s predmetmi geografia alebo obči. náuka. Žiaci sa naučia o jednotlivých regiónoch SR, o znakoch obcí, ale aj o zaujímavostiach z iných krajín. V závere knihy sa nachádza kapitola s názvom Rýchlokurz hudobnej náuky., Hodnota / charakteristika: Hudobná výchova pre 3. ročník ZŠ (E. Langsteinová, B. Felix); Technické vlastnosti: Prac. uč. je zameraná na získanie základné vedomostí a zručnosti rôznych oblastí ľudskej činnosti. Žiaci nadobudnú nielen teoretické vedomosti ale aj praktické zručnosti a prácu s rôznymi mat. a rôznymi technikami, kt. sú nevyhnutné pre ich ďalšie životné a spoločenské uplatnenie. Súčasťou učebnice sú aj poznatky o bezpečnosti na ceste, stravovaní a príprave pokrmov, ľud. tradíciách a remeslách. Obsahuje aj návody na jednoduché výrobky ako základný steh,výroba recyklovaného papiera, technika origami či vešiak z drôtu., Hodnota / charakteristika: Pracovné vyučovanie pre 3. ročník ZŠ – pracovná učebnica (M. Vargová, Z. Bruchterová); Technické vlastnosti: Učebnica, kt. dôsledne rozvíja všetky jazykové zručnosti, gramatiku aj komunikáciu . Dá sa využiť aj dostupná stránka kde nájdu učitelia aj rodičia ďalšiu podporu a aktivity, ktoré pomôžu deťom dosiahnuť maximum v ich jazykových zruč. a vedomostiach. Inovatívny prístup k výučbe gramatiky za pomoci vizuálnych blokov Graphic Grammar. Učebnica ktorá rozvíja jazykovú úroveň žiakov prostredníctvom bohatého vizuálneho programu ako aj čítania a buduje tak ich sebadôveru. Živé animácie v cvičeniach gramatiky a čítania. Obsahuje materiál s interaktívnymi aktivitami a videami., Hodnota / charakteristika: Anglický jazyk , Academy Stars 1 (D. Tucker, K. Harper, G. Pritchard, S. Clarke); Technické vlastnosti: V PL sa využ. zážitkové učenie, kt. popri informáciách účinne podporuje pochopenie a zvnútornenie mravných noriem a napomáha osvojeniu správania sa, kt. je s nimi v súlade. Dôraz na rozvoj mravného usudzovania, na kultivovanie medziľud. vzťahov, kt. vychádzajú z rodiny, rozširujú sa na triedny kolektív a na školu. Deje sa to prostred. rozvoja soc. spôsobilostí. Etická vych. sa tak podieľa na primárnej prevencii porúch správania a učenia. Žiaci sú vedení ku krit. mysleniu, diskusii, hodnotiacim postojom, ku harmon. a stabilným vzťahom v rodine, v kolektíve spolužiakov i v iných soc. skupinách., Hodnota / charakteristika: Etická výchova pre 3. ročník ZŠ – pracovné listy (E. Ivanová, Ľ. Kopinová, M.Otottová); Technické vlastnosti: Spojenie učebnice s pracovným zošitom. Obsah v súlade s iŠVP Text doplnený vhodnými ilustráciami. Inovatívne úlohy pre žiakov prehľadne zoradené. Dodržaná zásada primeranosti. Text prispôsobený aj na prácu žiaka s rodičom., Hodnota / charakteristika: Cesta viery. Pracovný zošit pre 3. ročník ZŠ (katolícke náboženstvo - západný obrad), autor: M. Baginová; Technické vlastnosti: Spojenie učebnice s pracovným zošitom. Obsah v súlade s iŠVP Text doplnený vhodnými ilustráciami. Inovatívne úlohy pre žiakov prehľadne zoradené. Dodržaná zásada primeranosti. Text prispôsobený aj na prácu žiaka s rodičom., Hodnota / charakteristika: Cesta viery. Učebnica náboženskej výchovy pre 3. ročník ZŠ (katolícke náboženstvo - východný obrad), autor: M. Baginová; Technické vlastnosti: Spojenie učebnice s pracovným zošitom. Obsah v súlade s iŠVP Text doplnený vhodnými ilustráciami. Inovatívne úlohy pre žiakov prehľadne zoradené. Dodržaná zásada primeranosti. Text prispôsobený aj na prácu žiaka s rodičom., Hodnota / charakteristika: Cesta viery. Pracovný zošit pre 3. ročník ZŠ (katolícke náboženstvo - východný obrad), autor: M. Baginová; Technické vlastnosti: Spojenie učebnice s pracovným zošitom. Obsah v súlade s iŠVP Text doplnený vhodnými ilustráciami. Inovatívne úlohy pre žiakov prehľadne zoradené. Dodržaná zásada primeranosti. Text prispôsobený aj na prácu žiaka s rodičom., Hodnota / charakteristika: Pracovný zošit z náboženskej výchovy pre 3. ročník ZŠ (pravoslávne náboženstvo), autor: T. Kerekaničová; Technické vlastnosti: Učebnica kladie dôraz na celostný jaz. rozvoj žiaka – počúvanie, rozprávanie, písanie, čítanie.Učivo má byť prezentované, prehľadnou formou, graficky členená na jaz. a komunik. zložku. Učebnica má obsahovať štruktúrne komponenty: diskusia – jedna zo základných kompetencií, portfólio ako vhodný nástroj na sebahodnotenie žiak.  Obsahom jaz. učiva učebnice majú byť vybrané slová, spodobovanie, priama reč, slovné druhy. Učivo má rozvíjať komunik. kompetencie , napr. interview, diskusia, umel. a vecný text,. aj o témy: riešenie konfliktov, tvoríme príbeh podľa osnovy, vymýšľame plagát a iné., Hodnota / charakteristika: Slovenský jazyk pre 4. ročník ZŠ (Z. Hirschnerová, R. Adame); Technické vlastnosti: Učebnica kladie dôraz na čítanie. s porozumením, rozvoj slovnej zásoby a vyjadrovacích schopností žiakov. Spracovaním má nadväzovať na koncepciu učebnice Čítanka pre 3. ročník ZŠ.  Učivo má byť prezentované modernou a prehľadnou formou. Osvojené poznatky dôsledne využívať v komunikačných situáciách.  Učebnica má obsahovať literárne pojmy komiks, strofa, kapitola, odsek, divadelná hra, dialóg, bájka, porekadlo, príslovie.  Učivo má rozvíjať komunikačné kompetencie , napr. interview, diskusia, umelecký a vecný text. Učivo má rozvíjať čitateľskú gramotnosť., Hodnota / charakteristika: Čítanka pre 4. ročník ZŠ (Z. Hirschnerová, M. Ondráš, M. Filagová); Technické vlastnosti: Učebnica má obsahovať aritmetické učivo a v geometrické učivo. Spracovanie učebnice má byť prehľadné a poskytovať dostatočné množstvo rôznorodých úloh, aby bolo možné diferencovať prácu na vyučovaní. Každá téma by mala končiť overovacou stranou, ktorá pomáha pedagógovi určiť mieru zvládnutia problematiky žiakmi. Dôraz by mal byť kladený predovšetkým na individuálny prístup, predstavivosť a možnosť získať poznatky zážitkovo, pomocou manipulácie s predmetmi a rozvíjaním predstavivosti., Hodnota / charakteristika: Matematika pre štvrtákov - učebnica (M. Belic, J. Striežovská); Technické vlastnosti: Spracovanie učiva aritmetiky a geometrie má nadväzovať na učebnicu. Má rozvíjať kľúčové kompetencie, medzipredmetové vzťahy a prierezové témy, rozvíjať problematiku finančnej gramotnosti v nadväznosti na platný vzdelávací štandard finančnej gramotnosti. Má klásť dôraz na individuálny prístup, predstavivosť a zážitkové vyučovanie. Žiaci sa majú učiť pomocou manipulácie s predmetmi a rozvíjaním predstavivosti, pracovať na projektových témach, v ktorých riešia jednotlivé problémy do hĺbky., Hodnota / charakteristika: Matematika pre štvrtákov - pracovný zošit, 1. časť (M. Belic, J. Striežovská); Technické vlastnosti: Spracovanie učiva aritmetiky a geometrie má nadväzovať na učebnicu. Má rozvíjať kľúčové kompetencie, medzipredmetové vzťahy a prierezové témy, rozvíjať problematiku finančnej gramotnosti v nadväznosti na platný vzdelávací štandard finančnej gramotnosti. Má klásť dôraz na individuálny prístup, predstavivosť a zážitkové vyučovanie. Žiaci sa majú učiť pomocou manipulácie s predmetmi a rozvíjaním predstavivosti, pracovať na projektových témach, v ktorých riešia jednotlivé problémy do hĺbky., Hodnota / charakteristika: Matematika pre štvrtákov - pracovný zošit, 2. časť (M. Belic, J. Striežovská); Technické vlastnosti: Obsahom učebnici má byť prírodovedné učivo vzdelávacej oblasti Človek a príroda: Neživá príroda a skúmanie prírodných javov, Človek, Prírodné spoločenstvá. Má viesť žiakov k ciel. pozorovaniu, k vyjadrovaniu svojich predstáv a k porovnávaniu vecí a javov prostredníctvom didakticky premysleného systému pútavých a zaujímavých úloh. Prac. učebnica by mala preferovať zážitkové učenie, vlastné objavovanie, pátranie a skúmanie prostred. bádateľských a výskumných aktivít. Mala by využívať aj rôzne inovatívne metódy vzdelávania a diagnostika žiakov., Hodnota / charakteristika: Prírodoveda pre štvrtákov - pracovná učebnica (R. Dobišová Adame, O. Kováčiková); Technické vlastnosti: Učebnica je  tematicky zameraná predovšetkým na slovenské ľudové zvyky a tradície. Vybrané piesne vy mali charakterizovať konkrétny žáner (dožinkové piesne, vianočné koledy, trávnice...). Učebnica by mala žiakov sprevádzať svetom hudby a hravou formou upriamovať ich pozornosť na nové učivo, zadávať im úlohy alebo klásť otázky. Mala by obsah. informácie o hud.nástrojoch, zvykoch v regiónoch a odkazovať aj na mnohé umel. diela slov. umelcov.  Mala by rozvíjať kritické myslenie žiakov, schopnosti tvorivo pristupovať k jednotlivým úlohám a podporovať rozvoj medzipredmetových vzťahov., Hodnota / charakteristika: Hudobná výchova pre 4. ročník ZŠ (E. Langsteinová, B. Felix); Technické vlastnosti: Pracovná učebnica má byť tvorivá a zaujímavou formou umožniť žiakom osvojenie vedomostí a zručností, ktoré využijú v každodennom živote. Mala by poskytovať informácie o technických vynálezoch, ktoré uľahčujú prácu človeka, ako si nájsť zamestnanie, spoznajú rôzne technické materiály. Učebnica by mala vhodným spôsobom pre žiakov 4. ročníka základných škôl prepojiť teoretické poznatky a praktické úlohy, čím má potenciál žiakov zaujať a dávať im vhodný základ na to, aby samostatne a iniciatívne rozvíjali vlastné zručnosti, ktoré sa im budú hodiť v bežnom, ale i v pracovnom živote., Hodnota / charakteristika: Pracovné vyučovanie pre 4. ročník ZŠ – pracovná učebnica (M. Vargová, Z. Bruchterová); Technické vlastnosti: Učebnica ktorá dôsledne a rovnomerne rozvíja všetky jazykové zručnosti, gramatiku aj komunikáciu pripraví žiakov nielen na jazykové skúšky Cambridge Young Learners Exam, ale aj na úspešné zvládnutie rôznych životných situácií v širokom rozsahu.• Dá sa využiť aj dostupná stránka kde nájdu učitelia aj rodičia ďalšiu podporu a aktivity, ktoré pomôžu deťom dosiahnuť maximum v ich jazykových zručnostiach a vedomostiach.• Výučba zameraná na rozvoj kritického myslenia, samostatnosti a sociálnych hodnôt, ktoré pripravujú žiakov do života• Inovatívny prístup k výučbe gramatiky za pomoci vizuálnych blok, Hodnota / charakteristika: Anglický jazyk Academy Stars 2 (D. Tucker, K. Harper, A. Harries); Technické vlastnosti: V PL sa využ. zážitkové učenie, kt. popri informáciách účinne podporuje pochopenie a zvnútornenie mravných noriem a napomáha osvojeniu správania sa, kt. je s nimi v súlade. Dôraz na rozvoj mravného usudzovania, na kultivovanie medziľud. vzťahov, kt. vychádzajú z rodiny, rozširujú sa na triedny kolektív a na školu. Deje sa to prostred. rozvoja soc. spôsobilostí. Etická vych. sa tak podieľa na primárnej prevencii porúch správania a učenia. Žiaci sú vedení ku krit. mysleniu, diskusii, hodnotiacim postojom, ku harmon. a stabilným vzťahom v rodine, v kolektíve spolužiakov i v iných soc. skupinách., Hodnota / charakteristika: Etická výchova pre 4. ročník ZŠ – pracovné listy (E. Ivanová, Ľ. Kopinová, M.Otottová ); Technické vlastnosti: Spojenie učebnice s pracovným zošitom. Obsah v súlade s iŠVP Text doplnený vhodnými ilustráciami. Inovatívne úlohy pre žiakov prehľadne zoradené. Dodržaná zásada primeranosti. Text prispôsobený aj na prácu žiaka s rodičom., Hodnota / charakteristika: Poznávanie nádeje. Pracovný zošit pre 4. ročník ZŠ (katolícke náboženstvo - západný obrad), autor: I. Štibrana, P. Bacigál; Technické vlastnosti: Spojenie učebnice s pracovným zošitom. Obsah v súlade s iŠVP Text doplnený vhodnými ilustráciami. Inovatívne úlohy pre žiakov prehľadne zoradené. Dodržaná zásada primeranosti. Text prispôsobený aj na prácu žiaka s rodičom., Hodnota / charakteristika: Poznávanie nádeje. Učebnica náboženskej výchovy pre 4. ročník ZŠ (katolícke náboženstvo - východný obrad), autor: I. Štibrana, P. Bacigál; Technické vlastnosti: Spojenie učebnice s pracovným zošitom. Obsah v súlade s iŠVP Text doplnený vhodnými ilustráciami. Inovatívne úlohy pre žiakov prehľadne zoradené. Dodržaná zásada primeranosti. Text prispôsobený aj na prácu žiaka s rodičom., Hodnota / charakteristika: Poznávanie nádeje. Pracovný zošit pre 4. ročník ZŠ (katolícke náboženstvo - východný obrad), autor: I. Štibrana, P. Bacigál; Technické vlastnosti: Spojenie učebnice s pracovným zošitom. Obsah v súlade s iŠVP Text doplnený vhodnými ilustráciami. Inovatívne úlohy pre žiakov prehľadne zoradené. Dodržaná zásada primeranosti. Text prispôsobený aj na prácu žiaka s rodičom., Hodnota / charakteristika: Pracovný zošit z náboženskej výchovy pre 4. ročník ZŠ (pravoslávne náboženstvo), autor: J. Zozuľak, V. Zozuľaková; Technické vlastnosti: Učebnica, ktorá rozvíja všetky jaz. zručnosti, gramatiku aj komunikáciu , pripraví žiakov  na jaz. skúšky Cambridge Young Learners Exam. Výučba zameraná na rozvoj krit. myslenia, samostatnosti a sociálnych hodnôt, ktoré pripravujú žiakov do života . Inovatívny prístup k výučbe gramatiky za pomoci vizuálnych blokov Graphic Grammar Učebnica ktorá rozvíja jaz. úroveň žiakov prostredníctvom bohatého vizuál. programu. Živé animácie v cvičeniach gramatiky a čítania pre žiakov. Obsahuje materiál s interaktívnymi aktivitami a videami na ďalšie precvičovanie doma., Hodnota / charakteristika: Anglický jazyk, Project 2 (4th edition), autor: T. Hutchinson, R. Fricker

Technická špecifikácia číselná

Technické vlastnosti: 1. Hupsov šlabikár Lipka® pre 1. ročník ZŠ, 1. časť, Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 75; Technické vlastnosti: 2. Hupsov šlabikár Lipka® pre 1. ročník ZŠ, 2. časť, Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 75; Technické vlastnosti: 3. Pracovný zošit k Hupsovmu šlabikáru Lipka® pre 1. ročník ZŠ, Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 75; Technické vlastnosti: 4. Matematika 1 - pracovný zošit 1 pre 1. ročník ZŠ, Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 75; Technické vlastnosti: 5. Matematika 1 - pracovný zošit 2 pre 1. ročník ZŠ, Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 75; Technické vlastnosti: 6. Matematika 1 - pracovný zošit 3 pre 1. ročník ZŠ, Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 75; Technické vlastnosti: 7. Hudobná výchova pre 1. ročník ZŠ, Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 75; Technické vlastnosti: 8. Etická výchova pre 1. ročník ZŠ – pracovné listy, Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 27; Technické vlastnosti: 9. Radostná cesta lásky. Pracovný zošit katolíckeho náboženstva pre 1. ročník ZŠ (západný obrad), Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 40; Technické vlastnosti: 10. Radostná cesta lásky. Pracovný zošit katolíckeho náboženstva pre 1. ročník ZŠ (východný obrad), Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 6; Technické vlastnosti: 11. Chlebíček. Náboženská výchova pre 1. ročník ZŠ (evanjelické a. v. náboženstvo), Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 5; Technické vlastnosti: 12. Pracovný zošit z náboženskej výchovy pre 1. ročník ZŠ (pravoslávne náboženstvo), Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 4; Technické vlastnosti: 13. Slovenský jazyk pre 2. ročník ZŠ, Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 66; Technické vlastnosti: 14. Čítanka pre 2. ročník ZŠ, Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 66; Technické vlastnosti: 15. Matematika pre druhákov - učebnica, Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 66; Technické vlastnosti: 16. Matematika pre druhákov - pracovný zošit 1, Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 66; Technické vlastnosti: 17. Matematika pre druhákov - pracovný zošit 2, Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 66; Technické vlastnosti: 18. Prvouka pre druhákov - pracovná učebnica, Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 66; Technické vlastnosti: 19. Etická výchova pre 2. ročník ZŠ – pracovné listy, Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 20; Technické vlastnosti: 20. Cesta dôvery. Pracovný zošit pre 2. ročník ZŠ (katolícke náboženstvo - západný obrad), Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 37; Technické vlastnosti: 21. Cesta dôvery. Učebnica náboženskej výchovy pre 2. ročník ZŠ (katolícke náboženstvo - východný obrad), Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 4; Technické vlastnosti: 22. Cesta dôvery. Pracovný zošit pre 2. ročník ZŠ (katolícke náboženstvo - východný obrad), Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 4; Technické vlastnosti: 23. Pracovný zošit z náboženskej výchovy pre 2. ročník ZŠ (evanjelické a. v. náboženstvo), Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 5; Technické vlastnosti: 24. Chlebík. Náboženská výchova pre 2. ročník ZŠ (evanjelické a. v. náboženstvo), Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 5; Technické vlastnosti: 25. Pracovný zošit z náboženskej výchovy pre 2. ročník ZŠ (pravoslávne náboženstvo), Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 3; Technické vlastnosti: 26. Slovenský jazyk pre 3. ročník ZŠ, Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 73; Technické vlastnosti: 27. Matematika pre tretiakov - učebnica, Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 73; Technické vlastnosti: 28. Matematika pre tretiakov - pracovný zošit, 1. časť, Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 73; Technické vlastnosti: 29. Matematika pre tretiakov - pracovný zošit, 2. časť, Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 73; Technické vlastnosti: 30. Prírodoveda pre tretiakov - pracovná učebnica, Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 73; Technické vlastnosti: 31. Vlastiveda pre tretiakov - pracovná učebnica, Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 73; Technické vlastnosti: 32. Hudobná výchova pre 3. ročník ZŠ, Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 13; Technické vlastnosti: 33. Pracovné vyučovanie pre 3. ročník ZŠ – pracovná učebnica, Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 73; Technické vlastnosti: 34. Anglický jazyk , Academy Stars 1, Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 2; Technické vlastnosti: 35. Etická výchova pre 3. ročník ZŠ – pracovné listy, Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 12; Technické vlastnosti: 36. Cesta viery. Pracovný zošit pre 3. ročník ZŠ (katolícke náboženstvo - západný obrad), Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 40; Technické vlastnosti: 37. Cesta viery. Učebnica náboženskej výchovy pre 3. ročník ZŠ (katolícke náboženstvo - východný obrad), Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 7; Technické vlastnosti: 38. Cesta viery. Pracovný zošit pre 3. ročník ZŠ (katolícke náboženstvo - východný obrad), Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 7; Technické vlastnosti: 39. Pracovný zošit z náboženskej výchovy pre 3. ročník ZŠ (pravoslávne náboženstvo), Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 2; Technické vlastnosti: 40. Slovenský jazyk pre 4. ročník ZŠ, Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 79; Technické vlastnosti: 41. Čítanka pre 4. ročník ZŠ, Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 20; Technické vlastnosti: 42. Matematika pre štvrtákov - učebnica, Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 79; Technické vlastnosti: 43. Matematika pre štvrtákov - pracovný zošit, 1. časť, Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 79; Technické vlastnosti: 44. Matematika pre štvrtákov - pracovný zošit, 2. časť, Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 79; Technické vlastnosti: 45. Prírodoveda pre štvrtákov - pracovná učebnica, Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 79; Technické vlastnosti: 46. Hudobná výchova pre 4. ročník ZŠ, Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 23; Technické vlastnosti: 47. Pracovné vyučovanie pre 4. ročník ZŠ – pracovná učebnica, Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 79; Technické vlastnosti: 48. Anglický jazyk Academy Stars 2, Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 11; Technické vlastnosti: 49. Etická výchova pre 4. ročník ZŠ – pracovné listy, Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 23; Technické vlastnosti: 50. Poznávanie nádeje. Pracovný zošit pre 4. ročník ZŠ (katolícke náboženstvo - západný obrad), Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 42; Technické vlastnosti: 51. Poznávanie nádeje. Učebnica náboženskej výchovy pre 4. ročník ZŠ (katolícke náboženstvo - východný obrad), Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 4; Technické vlastnosti: 52. Poznávanie nádeje. Pracovný zošit pre 4. ročník ZŠ (katolícke náboženstvo - východný obrad), Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 4; Technické vlastnosti: 53. Pracovný zošit z náboženskej výchovy pre 4. ročník ZŠ (pravoslávne náboženstvo), Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 2; Technické vlastnosti: 54. Anglický jazyk, Project 2 (4th edition), Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 30

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
UniKnihy.sk, s.r.o. 1 8 725,16 10% EUR 13. Júl 2020 280733

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Žiadne dokumenty neboli nájdené!

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.