Obstarávanie

Služby rozšírenej servisnej podpory a údržby pre zariadenia informačno-komunikačných technológií dátových centier a pobočiek


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Generálne riaditeľstvo Zboru väzenskej a justičnej stráže (GR ZVJS)
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
161 400,00
Konečná suma(Bez DPH):
108 250,00
Zaplatené:
67.06%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
72100000-6
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Opcie:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Použitý postup:
§ 110 ZVO
Jednotka:
v celom rozsahu
Množstvo:
1.0
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena s DPH

Opis obstarávania

Funkčná špecifikácia

Poskytovanie služieb rozšírenej servisnej on-site podpory formou SLA pre platformy výrobcov HW a SW: HPE, Brocade, NetApp, VMware, Microsoft, Veeam, SonicWall, Sophos, One Identity, NetShield, Micro Focus a Safetica v trvaní 24 mesiacov so začiatkom plnenia najneskôr od 1.8.2020; Podpora musí byť vykonávaná v 19 miestach inštalácie geograficky rozprestretých na území Slovenska. Z dôvodu anonymizácie budú konkrétne miesta oznámené až úspešnému uchádzačovi. Podpora musí byť vykonávaná v miestach inštalácie. Pokiaľ to charakter konkrétneho incidentu umožňuje, je možné podporu vykonať aj z akéhokoľvek miesta, z ktorého je možné bezpečné pripojenie k podporovanej infraštruktúre.Rozsah a parametre sú rozdelené do dvoch úrovní SLA1 – kritické zariadenia dátového centra a SLA2 – ostatné systémy.

Technická špecifikácia textová

Technické vlastnosti: Definícia podpory pre SLA1, Hodnota / charakteristika: Podpora poskytovaná 24x7, non-stop pohotovosť servisného technika, zabezpečenie zastupiteľnosti servisných technikov,; Technické vlastnosti: Definícia podpory pre SLA1, Hodnota / charakteristika: Potvrdenie prijatia požiadavky na servisný zásah do 15 min., nástup na riešenie najneskôr do 2 hodín od nahlásenia incidentu.; Technické vlastnosti: Rozsah podpory pre SLA1 (Podpora v oblasti a rozsahu), Hodnota / charakteristika: I. virtualizovanej infraštruktúry: 1 x vCenter server, 16 x vSphere host server v členení do datacentier, klastrov a skupín s vymedzenými zdrojmi, 36 x HyperV host servero; Technické vlastnosti: Rozsah podpory pre SLA1  (Podpora v oblasti a rozsahu), Hodnota / charakteristika: II.SAN infraštruktúry: pre 2 x FC SAN switche platformy Brocade,; Technické vlastnosti: Rozsah podpory pre SLA1  (Podpora v oblasti a rozsahu), Hodnota / charakteristika: III. dátové úložiská: 1x NetApp EF570HA, 1x NetApp E2760, 18 x Netapp EF200-series.; Technické vlastnosti: Rozsah podpory pre SLA1  (Podpora v oblasti a rozsahu), Hodnota / charakteristika: IV. servery: 36 x HPE DL Series, 6x HPE blade servery inštalované v chassis c7000 s interkonekt ETH a FC,; Technické vlastnosti: Rozsah podpory pre SLA1  (Podpora v oblasti a rozsahu), Hodnota / charakteristika: V. oblasť kybernetickej bezpečnosti: 51 x SonicWall, 1 x SonicWall GMS, 2 x SOPHOS SG 210 FullGuard Plus a 19x NetShield Network Access Control; Technické vlastnosti: Požadované proaktívne činnosti pre oblasť SLA1, Hodnota / charakteristika: Proaktívne riešenie vznikajúcich problémov v rozsahu min. 5 MD mesačne. V rámci tejto aktivity sú požadované nasledovné činnosti: kontrola logov jednotlivých technologických zariadení,; Technické vlastnosti: Požadované proaktívne činnosti pre oblasť SLA1, Hodnota / charakteristika: návrh aktualizácie firmware a softvérového vybavenia pravidelne minimálne 1x za štvrťrok, dodanie informácií o známych bezpečnostných chybách špecificky určených pre používané typy zariadení,; Technické vlastnosti: Požadované proaktívne činnosti pre oblasť SLA1, Hodnota / charakteristika: návrh opatrení pre odstránenie chýb – patch manažment,- implementácia navrhnutých opatrení po ich schválení,- otváranie servisných prípadov na výrobcu a ich riešenie,; Technické vlastnosti: Požadované proaktívne činnosti pre oblasť SLA1, Hodnota / charakteristika: implementácia navrhnutých opatrení po ich schválení,  otváranie servisných prípadov na výrobcu a ich riešenie,  návrh opatrení pre odstránenie chýb – patch,; Technické vlastnosti: Požadované proaktívne činnosti pre oblasť SLA1, Hodnota / charakteristika: správa a evidencia servisných prípadov na on-line portáli poskytovateľa so sledovaním SLA, evidenciou prácnosti a automatickou e-mailovou notifikáciou,; Technické vlastnosti: Požadované proaktívne činnosti pre oblasť SLA1, Hodnota / charakteristika: elektronická a technická pomoc pri riešení problémov a otázok, objasnenie dokumentácie, sprostredkovanie oznámenia o rozšírenej a novej funkčnosti produktov a technológií,; Technické vlastnosti: Požadované proaktívne činnosti pre oblasť SLA1, Hodnota / charakteristika: podpora pri stanovení diagnostiky a rýchlejšieho vyriešenia vzniknutého problému, konzultácie pri riešení problémov vyskytujúcich sa v aktuálne podporovaných produktoch,; Technické vlastnosti: Požadované proaktívne činnosti pre oblasť SLA1, Hodnota / charakteristika: technické pokyny, návrhy riešení, informácie dostupnosti produktov, oznamy o ukončení podpory; podobnosti o známych problémoch/ náhradné riešenia;  vykazovanie servisných činností min. 1x štvrťročne; Technické vlastnosti: Požadované proaktívne činnosti pre oblasť SLA1, Hodnota / charakteristika: Vedenie a aktualizovanie dokumentácie v rozsahu podpory. Uvedené musí byť súčasťou ponuky a zahrnuté v cene. Požadujeme návrhy pre optimalizáciu infraštruktúry podľa požiadaviek Objednávateľa.; Technické vlastnosti: Požadované proaktívne činnosti pre oblasť SLA1, Hodnota / charakteristika: Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpané MD presúvať a kumulovať v rámci kalendárneho roka.; Technické vlastnosti: Definícia podpory pre SLA2, Hodnota / charakteristika: SLA 8x5 v prac. dňoch v čase 8:00-16:00 h, potvrdenie prijatia požiadavky na servisný zásah do 60 min, nástup na riešenie najneskôr do 4 h od nahlásenia incidentu.; Technické vlastnosti: Rozsah podpory pre SLA2, Hodnota / charakteristika: Podpora v oblasti a rozsahu:I. operačných systémov OS Windows (Server 2008 a novšie);; Technické vlastnosti: Rozsah podpory pre SLA2, Hodnota / charakteristika: II. zálohovanie a replikácia: Veeam Backup and Replication (min. verzia 9 a novšia), 1x Netapp FAS2000 series,; Technické vlastnosti: Rozsah podpory pre SLA2, Hodnota / charakteristika: II. zálohovanie a replikácia: 1x HPE diskové pole triedy EVA6000, 1x HPE MSL2024, 8x HPE blade servery inštalované v chassis c7000 s interkonekt ETH a FC,; Technické vlastnosti: Rozsah podpory pre SLA2, Hodnota / charakteristika: III. vybrané aplikácie: MS AD (verzie min. 2012 a novšie) a MS Exchange (verzie min. 2010 a novšie), OWAIV. manažment privilegovaných prístupov One Identity Safeguard; Technické vlastnosti: Rozsah podpory pre SLA2, Hodnota / charakteristika: V. oblasť kybernetickej bezpečnosti na produktoch Micro Focus ArcSight Logger a podpora pre nasadené riešenie DLP Safetica v prostredí zákazníka s centrálnou správou +3000 koncových staníc; Technické vlastnosti: Požadované proaktívne činnosti pre oblasť SLA2, Hodnota / charakteristika: Proaktívne riešenie vznikajúcich problémov v rozsahu min. 5 MD mesačne. V rámci tejto aktivity sú požadované nasledovné činnosti:; Technické vlastnosti: Požadované proaktívne činnosti pre oblasť SLA2, Hodnota / charakteristika: - kontrola logov jednotlivých technologických zariadení,- návrh a realizácia aktualizácie firmware a softvérového vybavenia pravidelne minimálne 1x za štvrťrok,; Technické vlastnosti: Požadované proaktívne činnosti pre oblasť SLA2, Hodnota / charakteristika: - dodanie informácií o známych bezpečnostných chybách špecificky určených pre používané typy zariadení,- návrh opatrení pre odstránenie chýb – patch manažment; Technické vlastnosti: Požadované proaktívne činnosti pre oblasť SLA2, Hodnota / charakteristika: - implementácia navrhnutých opatrení po ich schválení,- otváranie servisných prípadov na výrobcu a ich riešenie,; Technické vlastnosti: Požadované proaktívne činnosti pre oblasť SLA2, Hodnota / charakteristika: - správa a evidencia servisných prípadov na on-line portáli poskytovateľa so sledovaním SLA, evidenciou prácnosti a automatickou e-mailovou notifikáciou,; Technické vlastnosti: Požadované proaktívne činnosti pre oblasť SLA2, Hodnota / charakteristika: elektronická a technická pomoc pri riešení problémov a otázok, objasnenie dokumentácie, sprostredkovanie oznámenia o rozšírenej a novej funkčnosti produktov a technológií,; Technické vlastnosti: Požadované proaktívne činnosti pre oblasť SLA2, Hodnota / charakteristika: - podpora pri stanovení diagnostiky a rýchlejšieho vyriešenia vzniknutého problému, konzultácie pri riešení problémov vyskytujúcich sa v aktuálne podporovaných produktoch,; Technické vlastnosti: Požadované proaktívne činnosti pre oblasť SLA2, Hodnota / charakteristika: - technické pokyny, návrhy riešení, informácie o vývoji a dostupnosti produktov, oznamy o ukončení podpory; podobnosti o známych problémoch vrátane náhradných riešení;; Technické vlastnosti: Požadované proaktívne činnosti pre oblasť SLA2, Hodnota / charakteristika: - vykazovanie servisných činností min. 1x štvrťročne,- vedenie a aktualizovanie dokumentácie v rozsahu podporyUvedené musí byť súčasťou ponuky a zahrnuté v cene.; Technické vlastnosti: Požadované proaktívne činnosti pre oblasť SLA2, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: Projektový manažment, koordinácia a evidencia, Hodnota / charakteristika: Objednávateľ požaduje:- projektový manažment minimálne v rozsahu 1 MD mesačne a to najmä: riadenie a koordinácia projektového tímu vo fáze preberania podpory; Technické vlastnosti: Projektový manažment, koordinácia a evidencia, Hodnota / charakteristika: Objednávateľ požaduje aj vo  vo fáze poskytovania podpory, pravidelné stretnutia pracovnej skupiny min. 1x mesačne;; Technické vlastnosti: Projektový manažment, koordinácia a evidencia, Hodnota / charakteristika: - evidenciu zásahov na on-line portáli/HelpDesku Dodávateľa s oddelenými a zabezpečenými prístupmi pre pracovníkov Objednávateľa (minimálne ssl a overovaním menom a heslom),; Technické vlastnosti: Projektový manažment, koordinácia a evidencia, Hodnota / charakteristika: - so sledovaním stavu, času otvorenia, prijatia a vyriešenia incidentu, s reportom o vykonaných činnostiach a automatickou emailovou notifikáciou na definovaných riešiteľov;; Technické vlastnosti: Projektový manažment, koordinácia a evidencia, Hodnota / charakteristika: Incidenty s najvyššou prioritou musia byť nahlasované telefonicky na centrálne číslo podpory Dodávateľa. Evidujú sa aj eskalačné procedúry pri nedodržaní časov reakcie a vyriešenia incidentu.

Technická špecifikácia číselná

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
Vision IT Solutions, a. s. 1 129 900,00 20% EUR 17. Júl 2020 281338

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Žiadne dokumenty neboli nájdené!

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.