Poskytovanie služieb rozšírenej servisnej on-site podpory formou SLA pre platformy výrobcov HW a SW: HPE, Brocade, NetApp, VMware, Microsoft, Veeam, SonicWall, Sophos, One Identity, NetShield, Micro Focus a Safetica v trvaní 24 mesiacov so začiatkom plnenia najneskôr od 1.8.2020; Podpora musí byť vykonávaná v 19 miestach inštalácie geograficky rozprestretých na území Slovenska. Z dôvodu anonymizácie budú konkrétne miesta oznámené až úspešnému uchádzačovi. Podpora musí byť vykonávaná v miestach inštalácie. Pokiaľ to charakter konkrétneho incidentu umožňuje, je možné podporu vykonať aj z akéhokoľvek miesta, z ktorého je možné bezpečné pripojenie k podporovanej infraštruktúre.Rozsah a parametre sú rozdelené do dvoch úrovní SLA1 – kritické zariadenia dátového centra a SLA2 – ostatné systémy.
Technické vlastnosti: Definícia podpory pre SLA1, Hodnota / charakteristika: Podpora poskytovaná 24x7, non-stop pohotovosť servisného technika, zabezpečenie zastupiteľnosti servisných technikov,; Technické vlastnosti: Definícia podpory pre SLA1, Hodnota / charakteristika: Potvrdenie prijatia požiadavky na servisný zásah do 15 min., nástup na riešenie najneskôr do 2 hodín od nahlásenia incidentu.; Technické vlastnosti: Rozsah podpory pre SLA1 (Podpora v oblasti a rozsahu), Hodnota / charakteristika: I. virtualizovanej infraštruktúry: 1 x vCenter server, 16 x vSphere host server v členení do datacentier, klastrov a skupín s vymedzenými zdrojmi, 36 x HyperV host servero; Technické vlastnosti: Rozsah podpory pre SLA1 (Podpora v oblasti a rozsahu), Hodnota / charakteristika: II.SAN infraštruktúry: pre 2 x FC SAN switche platformy Brocade,; Technické vlastnosti: Rozsah podpory pre SLA1 (Podpora v oblasti a rozsahu), Hodnota / charakteristika: III. dátové úložiská: 1x NetApp EF570HA, 1x NetApp E2760, 18 x Netapp EF200-series.; Technické vlastnosti: Rozsah podpory pre SLA1 (Podpora v oblasti a rozsahu), Hodnota / charakteristika: IV. servery: 36 x HPE DL Series, 6x HPE blade servery inštalované v chassis c7000 s interkonekt ETH a FC,; Technické vlastnosti: Rozsah podpory pre SLA1 (Podpora v oblasti a rozsahu), Hodnota / charakteristika: V. oblasť kybernetickej bezpečnosti: 51 x SonicWall, 1 x SonicWall GMS, 2 x SOPHOS SG 210 FullGuard Plus a 19x NetShield Network Access Control; Technické vlastnosti: Požadované proaktívne činnosti pre oblasť SLA1, Hodnota / charakteristika: Proaktívne riešenie vznikajúcich problémov v rozsahu min. 5 MD mesačne. V rámci tejto aktivity sú požadované nasledovné činnosti: kontrola logov jednotlivých technologických zariadení,; Technické vlastnosti: Požadované proaktívne činnosti pre oblasť SLA1, Hodnota / charakteristika: návrh aktualizácie firmware a softvérového vybavenia pravidelne minimálne 1x za štvrťrok, dodanie informácií o známych bezpečnostných chybách špecificky určených pre používané typy zariadení,; Technické vlastnosti: Požadované proaktívne činnosti pre oblasť SLA1, Hodnota / charakteristika: návrh opatrení pre odstránenie chýb – patch manažment,- implementácia navrhnutých opatrení po ich schválení,- otváranie servisných prípadov na výrobcu a ich riešenie,; Technické vlastnosti: Požadované proaktívne činnosti pre oblasť SLA1, Hodnota / charakteristika: implementácia navrhnutých opatrení po ich schválení, otváranie servisných prípadov na výrobcu a ich riešenie, návrh opatrení pre odstránenie chýb – patch,; Technické vlastnosti: Požadované proaktívne činnosti pre oblasť SLA1, Hodnota / charakteristika: správa a evidencia servisných prípadov na on-line portáli poskytovateľa so sledovaním SLA, evidenciou prácnosti a automatickou e-mailovou notifikáciou,; Technické vlastnosti: Požadované proaktívne činnosti pre oblasť SLA1, Hodnota / charakteristika: elektronická a technická pomoc pri riešení problémov a otázok, objasnenie dokumentácie, sprostredkovanie oznámenia o rozšírenej a novej funkčnosti produktov a technológií,; Technické vlastnosti: Požadované proaktívne činnosti pre oblasť SLA1, Hodnota / charakteristika: podpora pri stanovení diagnostiky a rýchlejšieho vyriešenia vzniknutého problému, konzultácie pri riešení problémov vyskytujúcich sa v aktuálne podporovaných produktoch,; Technické vlastnosti: Požadované proaktívne činnosti pre oblasť SLA1, Hodnota / charakteristika: technické pokyny, návrhy riešení, informácie dostupnosti produktov, oznamy o ukončení podpory; podobnosti o známych problémoch/ náhradné riešenia; vykazovanie servisných činností min. 1x štvrťročne; Technické vlastnosti: Požadované proaktívne činnosti pre oblasť SLA1, Hodnota / charakteristika: Vedenie a aktualizovanie dokumentácie v rozsahu podpory. Uvedené musí byť súčasťou ponuky a zahrnuté v cene. Požadujeme návrhy pre optimalizáciu infraštruktúry podľa požiadaviek Objednávateľa.; Technické vlastnosti: Požadované proaktívne činnosti pre oblasť SLA1, Hodnota / charakteristika: Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpané MD presúvať a kumulovať v rámci kalendárneho roka.; Technické vlastnosti: Definícia podpory pre SLA2, Hodnota / charakteristika: SLA 8x5 v prac. dňoch v čase 8:00-16:00 h, potvrdenie prijatia požiadavky na servisný zásah do 60 min, nástup na riešenie najneskôr do 4 h od nahlásenia incidentu.; Technické vlastnosti: Rozsah podpory pre SLA2, Hodnota / charakteristika: Podpora v oblasti a rozsahu:I. operačných systémov OS Windows (Server 2008 a novšie);; Technické vlastnosti: Rozsah podpory pre SLA2, Hodnota / charakteristika: II. zálohovanie a replikácia: Veeam Backup and Replication (min. verzia 9 a novšia), 1x Netapp FAS2000 series,; Technické vlastnosti: Rozsah podpory pre SLA2, Hodnota / charakteristika: II. zálohovanie a replikácia: 1x HPE diskové pole triedy EVA6000, 1x HPE MSL2024, 8x HPE blade servery inštalované v chassis c7000 s interkonekt ETH a FC,; Technické vlastnosti: Rozsah podpory pre SLA2, Hodnota / charakteristika: III. vybrané aplikácie: MS AD (verzie min. 2012 a novšie) a MS Exchange (verzie min. 2010 a novšie), OWAIV. manažment privilegovaných prístupov One Identity Safeguard; Technické vlastnosti: Rozsah podpory pre SLA2, Hodnota / charakteristika: V. oblasť kybernetickej bezpečnosti na produktoch Micro Focus ArcSight Logger a podpora pre nasadené riešenie DLP Safetica v prostredí zákazníka s centrálnou správou +3000 koncových staníc; Technické vlastnosti: Požadované proaktívne činnosti pre oblasť SLA2, Hodnota / charakteristika: Proaktívne riešenie vznikajúcich problémov v rozsahu min. 5 MD mesačne. V rámci tejto aktivity sú požadované nasledovné činnosti:; Technické vlastnosti: Požadované proaktívne činnosti pre oblasť SLA2, Hodnota / charakteristika: - kontrola logov jednotlivých technologických zariadení,- návrh a realizácia aktualizácie firmware a softvérového vybavenia pravidelne minimálne 1x za štvrťrok,; Technické vlastnosti: Požadované proaktívne činnosti pre oblasť SLA2, Hodnota / charakteristika: - dodanie informácií o známych bezpečnostných chybách špecificky určených pre používané typy zariadení,- návrh opatrení pre odstránenie chýb – patch manažment; Technické vlastnosti: Požadované proaktívne činnosti pre oblasť SLA2, Hodnota / charakteristika: - implementácia navrhnutých opatrení po ich schválení,- otváranie servisných prípadov na výrobcu a ich riešenie,; Technické vlastnosti: Požadované proaktívne činnosti pre oblasť SLA2, Hodnota / charakteristika: - správa a evidencia servisných prípadov na on-line portáli poskytovateľa so sledovaním SLA, evidenciou prácnosti a automatickou e-mailovou notifikáciou,; Technické vlastnosti: Požadované proaktívne činnosti pre oblasť SLA2, Hodnota / charakteristika: elektronická a technická pomoc pri riešení problémov a otázok, objasnenie dokumentácie, sprostredkovanie oznámenia o rozšírenej a novej funkčnosti produktov a technológií,; Technické vlastnosti: Požadované proaktívne činnosti pre oblasť SLA2, Hodnota / charakteristika: - podpora pri stanovení diagnostiky a rýchlejšieho vyriešenia vzniknutého problému, konzultácie pri riešení problémov vyskytujúcich sa v aktuálne podporovaných produktoch,; Technické vlastnosti: Požadované proaktívne činnosti pre oblasť SLA2, Hodnota / charakteristika: - technické pokyny, návrhy riešení, informácie o vývoji a dostupnosti produktov, oznamy o ukončení podpory; podobnosti o známych problémoch vrátane náhradných riešení;; Technické vlastnosti: Požadované proaktívne činnosti pre oblasť SLA2, Hodnota / charakteristika: - vykazovanie servisných činností min. 1x štvrťročne,- vedenie a aktualizovanie dokumentácie v rozsahu podporyUvedené musí byť súčasťou ponuky a zahrnuté v cene.; Technické vlastnosti: Požadované proaktívne činnosti pre oblasť SLA2, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: Projektový manažment, koordinácia a evidencia, Hodnota / charakteristika: Objednávateľ požaduje:- projektový manažment minimálne v rozsahu 1 MD mesačne a to najmä: riadenie a koordinácia projektového tímu vo fáze preberania podpory; Technické vlastnosti: Projektový manažment, koordinácia a evidencia, Hodnota / charakteristika: Objednávateľ požaduje aj vo vo fáze poskytovania podpory, pravidelné stretnutia pracovnej skupiny min. 1x mesačne;; Technické vlastnosti: Projektový manažment, koordinácia a evidencia, Hodnota / charakteristika: - evidenciu zásahov na on-line portáli/HelpDesku Dodávateľa s oddelenými a zabezpečenými prístupmi pre pracovníkov Objednávateľa (minimálne ssl a overovaním menom a heslom),; Technické vlastnosti: Projektový manažment, koordinácia a evidencia, Hodnota / charakteristika: - so sledovaním stavu, času otvorenia, prijatia a vyriešenia incidentu, s reportom o vykonaných činnostiach a automatickou emailovou notifikáciou na definovaných riešiteľov;; Technické vlastnosti: Projektový manažment, koordinácia a evidencia, Hodnota / charakteristika: Incidenty s najvyššou prioritou musia byť nahlasované telefonicky na centrálne číslo podpory Dodávateľa. Evidujú sa aj eskalačné procedúry pri nedodržaní časov reakcie a vyriešenia incidentu.
Dodávateľ | Spomedzi uchádzačov | Suma kontraktu | DPH | Mena | Dátum uzavretia kontraktu | Detaily |
---|---|---|---|---|---|---|
Vision IT Solutions, a. s. | 1 | 129 900,00 | 20% | EUR | 17. Júl 2020 |
Názov obstarávania | Obstarávateľ | Odhadovaná suma (Bez DPH) | Konečná suma (Bez DPH) | Zaplatené | Mena | Rok | Typ | EU fondy | Počet zmlúv | Úspešné |
---|
Názov obstarávania | Obstarávateľ | Suma obstarávania | Suma obstarávania_hidden | Mena | Dátum zverejnenia | Lehota na predkladanie ponúk | EU fondy | DT_hidden | Lehota_hidden |
---|
Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.