Zabezpečenie učebníc z matematiky pre žiakov 2.stupňa ZŠ
Technické vlastnosti: Matematika 5 je učebnica určená pre 5. ročník základných škôl a patrí do série matematiky v piatom ročníku ZŠ, nadväzuje a dopĺňa obľúbených Pomocníkov z matematiky pre 5. ročník ZŠ 1. a 2. diel. Na úvod každej kapitoly je zaradené opakovanie už získaných vedomostí z predošlých ročníkov, aby žiaci vedeli nadviazať na svoje staré vedomosti nové a tak ľahšie zvládli preberané učivo. Nové učivo je preberané spôsobom primeraným veku žiakov a obohatené o mnoho vzorových vyriešených úloh., Hodnota / charakteristika: Matematika 5 pre 5 ročník ZŠ - učebnica, autori: Z. Berová, P. Bero; Technické vlastnosti: Matematika od autorskej dvojice Zuzana a Peter Bero je prvým uceleným konceptom vyučovania matematiky na základnej škole. Na Slovensku ojedinelý súbor učebníc a pracovných zošitov od jedného autorského kolektívu pre prvú až deviatu triedu spracovaný v modernej grafickej úprave. Učebnice aj pracovné zošity sú spracované podľa inovovaného ŠVP platného od septembra 2015. Tieto texty podporujú riadené aktívne učenie, pri ktorom je hlavný dôraz kladený na prácu žiakov a pri ktorom je učiteľ inšpirátorom a organizátorom diania v triede (metóda R.A.U.) tak, aby žiakov aj učiteľa práca bavila., Hodnota / charakteristika: Matematika 5 pre 5 ročník ZŠ - pracovný zošit 1, autori: Z. Berová, P. Bero; Technické vlastnosti: Matematika od autorskej dvojice Zuzana a Peter Bero je prvým uceleným konceptom vyučovania matematiky na základnej škole. Na Slovensku ojedinelý súbor učebníc a pracovných zošitov od jedného autorského kolektívu pre prvú až deviatu triedu spracovaný v modernej grafickej úprave. Učebnice aj pracovné zošity sú spracované podľa inovovaného ŠVP platného od septembra 2015. Tieto texty podporujú riadené aktívne učenie, pri ktorom je hlavný dôraz kladený na prácu žiakov a pri ktorom je učiteľ inšpirátorom a organizátorom diania v triede (metóda R.A.U.) tak, aby žiakov aj učiteľa práca bavila., Hodnota / charakteristika: Matematika 5 pre 5 ročník ZŠ - pracovný zošit 2, autori: Z. Berová, P. Bero; Technické vlastnosti: Tematické celky: 1. Počtové operácie s prirodzenými číslami 2. Deliteľnosť, 3. Uhol 4. Desatinné čísla 5. Trojuholník 6. Obsah obdĺžnika a štvorca 7. Objem kocky a kvádra 8. Kombinatorika, Hodnota / charakteristika: Matematika 6 pre 6. ročník ZŠ a 1. ročník gymnázií s osemročným štúdiom - učebnica, autori: Z. Berová, P. Bero; Technické vlastnosti: Učebnice aj pracovné zošity sú spracované podľa inovovaného ŠVP platného od septembra 2015. Tieto texty podporujú riadené aktívne učenie, pri ktorom je hlavný dôraz kladený na prácu žiakov a pri ktorom je učiteľ inšpirátorom a organizátorom diania v triede (metóda R.A.U.) tak, aby žiakov aj učiteľa práca bavila. Sú napísané tak, aby ich mohli používať všetci žiaci, bez ohľadu na ich predpoklady pre matematiku., Hodnota / charakteristika: Matematika 6 pre 6. ročník ZŠ a 1. ročník gymnázií s osemročným štúdiom - pracovný zošit 1, autori: Z. Berová, P. Bero; Technické vlastnosti: Učebnice aj pracovné zošity sú spracované podľa inovovaného ŠVP platného od septembra 2015. Tieto texty podporujú riadené aktívne učenie, pri ktorom je hlavný dôraz kladený na prácu žiakov a pri ktorom je učiteľ inšpirátorom a organizátorom diania v triede (metóda R.A.U.) tak, aby žiakov aj učiteľa práca bavila. Sú napísané tak, aby ich mohli používať všetci žiaci, bez ohľadu na ich predpoklady pre matematiku Učebné texty berú do úvahy, že rôzni žiaci preferujú rôzne spôsoby vytvárania poznatkov (vizuálne, auditívne, kinesteticky...)., Hodnota / charakteristika: Matematika 6 pre 6. ročník ZŠ a 1. ročník gymnázií s osemročným štúdiom - pracovný zošit 2, autori: Z. Berová, P. Bero; Technické vlastnosti: Učebnice aj pracovné zošity sú spracované podľa inovovaného ŠVP platného od septembra 2015. Tieto texty podporujú riadené aktívne učenie, pri ktorom je hlavný dôraz kladený na prácu žiakov a pri ktorom je učiteľ inšpirátorom a organizátorom diania v triede (metóda R.A.U.) tak, aby žiakov aj učiteľa práca bavila. Sú napísané tak, aby ich mohli používať všetci žiaci, bez ohľadu na ich predpoklady pre matematiku.Učebné texty berú do úvahy, že rôzni žiaci preferujú rôzne spôsoby vytvárania poznatkov (vizuálne, auditívne, kinesteticky...)., Hodnota / charakteristika: Matematika 7 pre 7. ročník ZŠ a 2. ročník gymnázií s osemročným štúdiom - učebnica, autori: Z. Berová, P. Bero; Technické vlastnosti: Učebné texty obsahujú množstvo rôznorodých úloh tak, aby učiteľ nemusel vyhľadávať ďalšie zdroje. V každej téme úlohy od najjednoduchších až po veľmi zložité, tak aby učiteľ mohol diferencovať prácu v triede. Je v nich veľmi veľa projektov, či už čisto matematických, alebo začleňujúcich do vyučovania matematiky prierezové témy., Hodnota / charakteristika: Matematika 7 pre 7. ročník ZŠ a 2. ročník gymnázií s osemročným štúdiom - pracovný zošit 1, autori: Z. Berová, P. Bero; Technické vlastnosti: Učebné texty obsahujú množstvo rôznorodých úloh tak, aby učiteľ nemusel vyhľadávať ďalšie zdroje. V každej téme úlohy od najjednoduchších až po veľmi zložité, tak aby učiteľ mohol diferencovať prácu v triede. Je v nich veľmi veľa projektov, či už čisto matematických, alebo začleňujúcich do vyučovania matematiky prierezové témy., Hodnota / charakteristika: Matematika 7 pre 7. ročník ZŠ a 2. ročník gymnázií s osemročným štúdiom - pracovný zošit 2, autori: Z. Berová, P. Bero; Technické vlastnosti: Nová učebnica ukazuje žiakom cestu, ako využiť už nadobudnuté skúsenosti pri budovaní nových matematických pojmov a postupov. Obsahuje vzorovo vyriešené úlohy a schematické zhrnutia učiva. Autorom sa podarilo skĺbiť učebnicu so zbierkou úloh, preto obsahuje mnoho rôznorodých úloh na precvičovanie. Tematické celky: Kladné a záporné čísla Rovnobežník a lichobežník Premenná, výraz, rovnica Kružnica a kruh Hranol Pravdepodobnosť Štatistika, Hodnota / charakteristika: Matematika 8 pre 8. ročník ZŠ a 3. ročník gymnázií s osemročným štúdiom - učebnica, autori: Z. Berová, P. Bero; Technické vlastnosti: Učebnice aj pracovné zošity sú spracované podľa inovovaného ŠVP platného od septembra 2015. Tieto texty podporujú riadené aktívne učenie, pri ktorom je hlavný dôraz kladený na prácu žiakov a pri ktorom je učiteľ inšpirátorom a organizátorom diania v triede (metóda R.A.U.) tak, aby žiakov aj učiteľa práca bavila., Hodnota / charakteristika: Matematika 8 pre 8. ročník ZŠ a 3. ročník gymnázií s osemročným štúdiom - pracovný zošit 1, autori: Z. Berová, P. Bero; Technické vlastnosti: Učebné texty obsahujú množstvo rôznorodých úloh tak, aby učiteľ nemusel vyhľadávať ďalšie zdroje. V každej téme úlohy od najjednoduchších až po veľmi zložité, tak aby učiteľ mohol diferencovať prácu v triede. Je v nich veľmi veľa projektov, či už čisto matematických, alebo začleňujúcich do vyučovania matematiky prierezové témy., Hodnota / charakteristika: Matematika 8 pre 8. ročník ZŠ a 3. ročník gymnázií s osemročným štúdiom - pracovný zošit 2, autori: Z. Berová, P. Bero; Technické vlastnosti: Učebné texty berú do úvahy, že rôzni žiaci preferujú rôzne spôsoby vytvárania poznatkov (vizuálne, auditívne, kinesteticky...). Používajú jasný a jednoduchý jazyk, ktorý je blízky súčasnej generácii detí.Učebné texty obsahujú množstvo rôznorodých úloh tak, aby učiteľ nemusel vyhľadávať ďalšie zdroje. V každej téme úlohy od najjednoduchších až po veľmi zložité, tak aby učiteľ mohol diferencovať prácu v triede. Je v nich, Hodnota / charakteristika: Matematika 9 pre 9. ročník ZŠ a 4. ročník gymnázií s osemročným štúdiom - učebnica, autori: Z. Berová, P. Bero; Technické vlastnosti: Učebnice aj pracovné zošity sú spracované podľa inovovaného ŠVP platného od septembra 2015. Tieto texty podporujú riadené aktívne učenie, pri ktorom je hlavný dôraz kladený na prácu žiakov a pri ktorom je učiteľ inšpirátorom a organizátorom diania v triede (metóda R. A. U.) tak, aby žiakov aj učiteľa práca bavila. Prezentujú matematiku pre každého, môžu podľa nich pracovať výborní žiaci, ale aj žiaci, ktorým matematika robí ťažkosti., Hodnota / charakteristika: Matematika 9 pre 9. ročník ZŠ a 4. ročník gymnázií s osemročným štúdiom - pracovný zošit 1, autori: Z. Berová, P. Bero; Technické vlastnosti: Učebnice aj pracovné zošity sú spracované podľa inovovaného ŠVP platného od septembra 2015. Tieto texty podporujú riadené aktívne učenie, pri ktorom je hlavný dôraz kladený na prácu žiakov a pri ktorom je učiteľ inšpirátorom a organizátorom diania v triede (metóda R. A. U.) tak, aby žiakov aj učiteľa práca bavila. Sú napísané tak, aby ich mohli používať všetci žiaci, bez ohľadu na ich predpoklady pre matematiku. Učebné texty berú do úvahy, že rôzni žiaci preferujú rôzne spôsoby vytvárania poznatkov (vizuálne, auditívne, kinesteticky. ..), Hodnota / charakteristika: Matematika 9 pre 9. ročník ZŠ a 4. ročník gymnázií s osemročným štúdiom - pracovný zošit 2
Technické vlastnosti: 1. Matematika 5 pre 5 ročník ZŠ - učebnica, Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 80; Technické vlastnosti: 2. Matematika 5 pre 5 ročník ZŠ - pracovný zošit 1, Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 80; Technické vlastnosti: 3. Matematika 5 pre 5 ročník ZŠ - pracovný zošit 2, Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 80; Technické vlastnosti: 4. Matematika 6 pre 6. ročník ZŠ a 1. ročník gymnázií s osemročným štúdiom - učebnica, Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 80; Technické vlastnosti: 5. Matematika 6 pre 6. ročník ZŠ a 1. ročník gymnázií s osemročným štúdiom - pracovný zošit 1, Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 80; Technické vlastnosti: 6. Matematika 6 pre 6. ročník ZŠ a 1. ročník gymnázií s osemročným štúdiom - pracovný zošit 2, Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 80; Technické vlastnosti: 7. Matematika 7 pre 7. ročník ZŠ a 2. ročník gymnázií s osemročným štúdiom - učebnica, Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 80; Technické vlastnosti: 8. Matematika 7 pre 7. ročník ZŠ a 2. ročník gymnázií s osemročným štúdiom - pracovný zošit 1, Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 80; Technické vlastnosti: 9. Matematika 7 pre 7. ročník ZŠ a 2. ročník gymnázií s osemročným štúdiom - pracovný zošit 2, Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 80; Technické vlastnosti: 10. Matematika 8 pre 8. ročník ZŠ a 3. ročník gymnázií s osemročným štúdiom - učebnica, Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 75; Technické vlastnosti: 11. Matematika 8 pre 8. ročník ZŠ a 3. ročník gymnázií s osemročným štúdiom - pracovný zošit 1, Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 70; Technické vlastnosti: 12. Matematika 8 pre 8. ročník ZŠ a 3. ročník gymnázií s osemročným štúdiom - pracovný zošit 2, Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 70; Technické vlastnosti: 13. Matematika 9 pre 9. ročník ZŠ a 4. ročník gymnázií s osemročným štúdiom - učebnica, Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 75; Technické vlastnosti: 14. Matematika 9 pre 9. ročník ZŠ a 4. ročník gymnázií s osemročným štúdiom - pracovný zošit 1, Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 70; Technické vlastnosti: 15. Matematika 9 pre 9. ročník ZŠ a 4. ročník gymnázií s osemročným štúdiom - pracovný zošit 2, Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 70
Dodávateľ | Spomedzi uchádzačov | Suma kontraktu | DPH | Mena | Dátum uzavretia kontraktu | Detaily |
---|---|---|---|---|---|---|
UniKnihy.sk, s.r.o. | 2 | 3 844,55 | 10% | EUR | 31. August 2020 |
Názov obstarávania | Obstarávateľ | Odhadovaná suma (Bez DPH) | Konečná suma (Bez DPH) | Zaplatené | Mena | Rok | Typ | EU fondy | Počet zmlúv | Úspešné |
---|
Názov obstarávania | Obstarávateľ | Suma obstarávania | Suma obstarávania_hidden | Mena | Dátum zverejnenia | Lehota na predkladanie ponúk | EU fondy | DT_hidden | Lehota_hidden |
---|
Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.