Funkčná špecifikácia
1. Požadované vlastnosti: - Predĺženie podpory akademického zákazníka pre existujúce licencie virtualizačnej platformy v rozsahu 24x Basic Support Coverage Academic VMware vSphere 7 Standard for 1 processor do dátumu 31.12.2021. Aktuálne platný kontrakt 462931642 končí ku dňu 31.12.2020.- Predĺženie podpory akademického zákazníka pre existujúce licencie virtualizačnej platformy v rozsahu 40x Basic Support Coverage Academic VMware vSphere 7 Enterprise Plus for 1 processor do dátumu 31.12.2021. Aktuálne platné kontrakty 462931642, 465391857 končia ku dňu 31.12.2020;; - Predĺženie podpory akademického zákazníka pre existujúce licencie virtualizačnej platformy v rozsahu 8x Academic Production Support Coverage for VMware Virtual SAN 7 Advanced for 1 processor do dátumu 31.12.2021. Aktuálne platný kontrakt 462931642 končí ku dňu 31.12.2020.- Predĺženie podpory akademického zákazníka pre existujúce licencie virtualizačnej platformy v rozsahu 2x Academic Basic Support Coverage for VMware vCenter Server 7 Standard for vSphere 7 Per Instance do dátumu 31.12.2021. Aktuálne platný kontrakt 462931642 končí ku dňu 31.12.2020.; 2. Kompatibilta: - Virtualizačná platforma ako súčasť hyperkonvergovaného riešenia musí podporovať serverový hardware rôznych renomovaných výrobcov (minimálne však: HP, IBM, Lenovo, Supermicro, Cisco, Dell). - Podpora virtuálnych serverov s operačným systémom RedHat, SUSE Linux & SUSE Linux Enterprise, Ubuntu, CentOS, CoreOS, Mandriva, Windows Server 2012- 2019. - Podpora aplikačných systémov minimálne Oracle DB, MS SQL a Veeam Backup and Replication;; - Funkcionality a formáty ponúknutého riešenia musia byť na 100% kompatibilné s aktuálne používanou virtualizačnou platformou objednávateľa – VMWare VSphere 6.0 Enterprise Plus.; 3. Architektúra Virtual SAN: - Diskové pole ako súčasť hyperkonvergovaného riešenia musí umožňovať pripojenie k serverom bez potreby použitia technológie Storage Area Network.- Rozšíriteľnosť diskového poľa musí podporovať architektúru SCALE OUT, s rozšírením aspoň na 64 nodov diskového poľa, rozširovanie musí byť podporované v režime online, bez prerušenia poskytovaných služieb.- Jednotlivé nody diskového poľa musia podporovať technológiu SCALE IN, rozširovaním počtu diskových skupín a fyzických diskov;; - Softvérový kód diskového poľa musí byť integrovaný natívne vo virtulizačnom hypervizore. Diskové pole musí byť uspôsobené na prevádzku bez potreby inštalácie virtuálnych serverov alebo bez dedikovaných appliance, vytvárajúcich a poskytujúcich diskové služby.- Diskové pole musí byť schopné prevádzky na certifikovanom HW rôznych výrobcov (minimálne HP, IBM, Supermicro, Cisco, Dell).- Požaduje sa podpora pre využívanie diskovej kapacity pre externe pripojené servery cez ISCSI.; - Požaduje sa podpora fyzických diskov typu SAS, SATA, SSD, NVMe, NVRAM.- Požaduje sa podpora politík pre riadenie kvality prístupu na diskové pole.- Požaduje sa podpora deduplikácie a kompresie priamo v softvéri.- Požaduje sa podpora natívnej enkrypcie dát bez nutnosti inštalácie ďalšieho softvéru pre šifrovanie dát.; 4. Vysoká dostupnosť: - Prostredie musí vedieť fungovať v konfigurácii High Availability - pri výpadku niektorého zo serverov musí byť zabezpečená automatická obnova prevádzky virtuálnych serverov na inom serveri virtualizačnej platformy v rovnakej kvalite.- Požaduje sa podpora migrácie virtuálnych serverov medzi hypervizor nodmi bez prerušenia prevádzky.- Požaduje sa podpora migrácie virtuálnych serverov medzi rôznymi diskovými oddielmi bez prerušenia prevádzky;; -Požaduje sa podpora automatického a dynamického umiestnenia virtuálnych serverov v rámci virtualizačného klastra podľa záťaže, bez prerušenia prevádzky virtuálnych serverov.- Požaduje sa podpora v hypervizore pre memory balooning a over-provisioning.- Požaduje sa možnosť replikácie virtuálneho servera do cloudového prostredia v rámci centralizovaného manažment nástroja.- Požaduje sa podpora synchrónneho zrkadlenia virtuálneho servera na úrovni hypervizora.; - Riešenie Virtual SAN musí umožňovať zmeny úrovne redundancie dát v rámci klastra diskového poľa v ľubovoľný okamžik počas prevádzky.- Riešenie Virtual SAN musí podporovať automatizovanú bezvýpadkovú prevádzku pri zlyhaní jednotlivých súčastí riešenia vrátane celých nodov diskového poľa.- Požaduje sa podpora replikácie dát diskového poľa Virtual SAN na vzdialenú lokalitu.- Požaduje sa podpora úrovne ochrany dát RAID1, RAID5 a RAID6 alebo inej technicky a kvalitatívne porovnateľnej technológie pri distribúcii dát v rámci klastra Virtual SAN.; 5. Bezpečnosť: - Požaduje sa natívna podpora enkrypcie virtuálnych serverov v rámci centralizovaného manažmentu prostredia.- Požaduje sa podpora single-sign-on autentifikácie pre prístup do manažment rozhrania a podpora pre role-based prístup používateľov.- Požaduje sa podpora secure-boot technológie pri štarte hypervízora;; 6. Manažment: -Požaduje sa centralizovaný manažment prostredia umožňujúci správu viacerých virtualizačných prostredí, virtualizačných clustrov a Virtual SAN súčasne.-Všetky potrebné funkcionality pre konfiguráciu a prevádzku hypervizora musia byť k dispozícii v rámci grafického web. rozhrania manažment nástroja, bez potreby využitia CLI alebo scriptov.-Prostredie manažment nástroja musí umožňovať monitorovanie prevádzkového stavu prostredia, výkonových a kapacitných charakteristík v grafickom rozhraní s možnosťou vytvárať automatické notifikácie pre správcov virtualizačného prostredia.; 7. Podpora: - Požaduje sa technická podpora pre ponúkané riešenie, ktorá je poskytovaná priamo výrobcom pre elektronickú, písomnú aj telefonickú komunikáciu v celom rozsahu konverzácie minimálne počas pracovných dni v pracovnom čase aspoň medzi 8.00 a 17.00 hod s reakciou na incident najneskôr nasledujúci pracovný deň. Dodávateľ je povinný do 5 pracovných dní od účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi funkčný telefónny a emailový kontakt na predmetnú technickú podporu. - Požaduje sa prístup aktualizáciám softvérových balíkov na celé obdobie kontraktu;; - Požaduje sa možnosť vytvárať tikety k incidentom telefonicky a emailom.- Požadujú sa výrobcom poskytované a garantované informácie a podpora k produktu od odborne vyškolených špecialistov technickej podpory.- Dodávateľ je povinný preukázať objednávateľovi, že je oficiálnym partnerom výrobcu minimálne na úrovni Advanced pre ponúkané riešenie, ktorý je oprávnený predávať licencie aj pre vzdelávacie inštitúcie (akademický a vzdelávací sektor).; - Dodávateľ je povinný preukázať objednávateľovi, že má pre účely plnenia zmluvy k dispozícii aspoň dve osoby s platnou technickou certifikáciou minimálne úrovne VCP alebo VTSP na tovary v predmete zákazky od výrobcu ponúkaného riešenia do 5 pracovných dní od účinnosti zmluvy. Úroveň partnerstva dodávateľa musí byť pre objednávateľa verifikovateľné z verejných zdrojov (napr. webstránka výrobcu).; 8. TCO: - V cene riešenia musia byť zahrnuté všetky náklady (ďalej len „TCO“) súvisiace s predmetom zákazky (najmä ale nie výlučne poskytnutie licencie, dodanie, záplaty, aktualizácie, podpora a pod.) v súlade s bodmi 10.3 až 10.5 platných Obchodných podmienok elektronického trhoviska (ďalej len "OPET").; 9. Implementácia: - Pri implementácii riešenia poskytne objednávateľ dodávateľovi nevyhnutnú súčinnosť a to najmä dodaním potrebných kontaktov, informácií, technickej dokumentácie, špecifikácií, konfigurácií, hesiel, fyzických a vzdialených prístupov.
Technická špecifikácia textová
Technická špecifikácia číselná