Predmetom zákazky je dodávka 30 ks EKG na sledovanie zdravotného stavu pacientov. Miesto dodávky Bratislava, Súčasťou dodávky je doprava do miesta plnenia a dodanie sprievodnej dokumentácia potrebnej na riadne a bezchybné používanie tovaru na stanovený účel (najmä návod na obsluhu a údržbu v slovenskom/českom jazyku, všetkých platných certifikátov a osvedčení, dokladu o pridelení ŠÚKL kódu a iné). Tovar musí byť dodaný v požadovanom rozsahu s určenými minimálnymi technicko-medicínskymi parametrami.v čo najkratšom čase od doručenia objednávky
§ 115 ods. 1 písm. c) zákazka na dodanie tovaru, na uskutočnenie stavebných prác alebo na poskytnutie služby sa zadáva z dôvodu mimoriadnej udalosti nespôsobenej verejným obstarávateľom, ktorú nemohol predvídať, a vzhľadom na vzniknutú časovú tieseň nemožno postupovať podľa § 109 až 111 alebo § 112 až 114, alebo
Na základe uznesenia vlády Slovenskej republiky č. 587/2020 zo dňa 30. 9. 2020 k návrhu na vyhlásenie núdzového stavu podľa čl. 5 ústavného zákona č. 227/2002 Z. z. o bezpečnosti štátu v čase vojny, vojnového stavu, výnimočného stavu a núdzového stavu v znení neskorších predpisov vláda Slovenskej republiky vyhlásila v súlade s čl. 5 ods. 1 ústavného zákona č. 227/2002 Z. z. o bezpečnosti štátu v čase vojny, vojnového stavu, výnimočného stavu a núdzového stavu v znení neskorších predpisov na postihnutom území Slovenskej republiky núdzový stav. Núdzový stav bol predĺžený do 7.2.2021.Predmet zákazky je nevyhnutný na zabezpečenie zdravotnej starostlivosti kriticky chorých pacientov s diagnózou SARS COVID-19.
Dodávateľ | Spomedzi uchádzačov | Suma kontraktu | DPH | Mena | Dátum uzavretia kontraktu | Detaily |
---|---|---|---|---|---|---|
Zmluva uzavretá s viacerými dodávateľmi | 2 | 66 810,00 | Neuvedené | EUR | 8. Február 2021 |
Typ dokumentu | Názov | Dátum zverejnenia | Dátum úpravy | Files | Súbory |
---|---|---|---|---|---|
Správa o zákazke | Správa o zákazke | 22. Február 2021 | 22. Február 2021 | [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3131313/content/1138503/download","filename":"Správa o zákazke.pdf"}] | |
Informácia o výsledku vyhodnotenia ponúk | Informácia o výsledku vyhodnotenia ponúk | 22. Február 2021 | 22. Február 2021 | [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3131315/content/1138509/download","filename":"Informacia o výsledku vyhodnotenia ponúk.pdf"}] |
Názov obstarávania | Obstarávateľ | Odhadovaná suma (Bez DPH) | Konečná suma (Bez DPH) | Zaplatené | Mena | Rok | Typ | EU fondy | Počet zmlúv | Úspešné |
---|
Názov obstarávania | Obstarávateľ | Suma obstarávania | Suma obstarávania_hidden | Mena | Dátum zverejnenia | Lehota na predkladanie ponúk | EU fondy | DT_hidden | Lehota_hidden |
---|
Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.