Obstarávanie

Služba odstraňovanie problému - SLA pre „Integrovaný Informačný systém“


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Žilinský samosprávny kraj
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
195 000,00
Konečná suma(Bez DPH):
134 400,00
Zaplatené:
68.92%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
72000000-5
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Opcie:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Áno
Použitý postup:
§ 110 ZVO
Jednotka:
j.v./mesiac
Množstvo:
12.0
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena s DPH

Opis obstarávania

Funkčná špecifikácia

Poskytovanie hotline, pohotovosti, Servisných zásahov, podpory prevádzky , podpora Integrovaného informačného systému, poskytovanie odborných služieb a rozvoja Datalan Integračný informačný systém a IS Správy registratúry na 12 mesiacov – počet 1 ks; Všetky technické vlastnosti predmetu zákazky sú požadované

Technická špecifikácia textová

Technické vlastnosti: Zabezpečovanie služieb spojených s údržbou a rozvojom IIS a podmodulov od 1.5.2021 do 30.04.2022 a jeho podmodulov: BPM, Datalan Integračný informačný systém, Workflow, DMS, Registratúra Fabasoft eGov-Suite, portál, CMS, Datalan Informačné systémy úsekov správy, Elektronická podateľňa, Datalan Operatívne dátové úložiská:, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: Hotline : poskytovanie telefonickej podpory Objednávateľovi pri využívaní IIS a podmodulov, t.j. poskytovanie doplňujúcich informácií, potrebných pri práci s IIS a podmodulov. Rozsah poskytovanej služby: v pracovných dňoch neobmedzene od 08.00 do 16.00hod. V prípade, že požiadavku Objednávateľa nie je možné, alebo vhodné riešiť telefonickou konzultáciou, dôjde zo strany Dodávateľa k bezodkladnému návrhu iného spôsobu riešenia tejto požiadavky., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: Pohotovosť : pripravenosť Dodávateľa poskytnúť riešenie pri prípadných výskytoch kritických a nekritických problémov IIS a podmodulov v stanovenom čase. Rozsah poskytovanej služby: v pracovných dňoch od 8.00 do 16.00 hod., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: Úroveň spracovania požiadaviek :Pracovné hodiny sú počas pracovných dní < 8:00; 16:00> (5x8). Čas mimo pracovné hodiny podľa predchádzajúcej vety sa do reakčnej doby ani do doby neutralizácie problému nezapočítava., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: Typ požiadavky: Kritický problém –Vada AReakčná doba: do 4 pracovných hodínDoba neutralizácie problému: do 8 pracovných hodín, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: Typ požiadavky: Závažný problém – Vada BReakčná doba: do 8 pracovných hodínDoba neutralizácie problému: do 40 pracovných hodín, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: Typ požiadavky: Nekritický problém – Vada CReakčná doba: do 24 pracovných hodínDoba neutralizácie problému: do 80 pracovných hodín, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: Problémy identifikované počas zabezpečovania služieb podpory budú radené do nasledovných kategórií:• A - Kritický problém - problém majúci taký vplyv na funkčnosť a použiteľnosť IIS a podmodulov, že podstatné časti jeho funkcionality sú nepoužiteľné a jeho používatelia nemôžu pokračovať v práci;•, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: • B - Závažný problém – problém majúci vplyv na vznik problémov pri normálnom používaní alebo prevádzkovaní IIS a podmodulov, ktorý narušuje jeho normálne fungovanie. Použitie funkcie s takouto vadou si nevyžaduje momentálna prevádzková potreba, pričom prevádzková činnosť je dosiahnuteľná aj inými technologickými a metodickými postupmi;, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: • C - Nekritický problém – problém okrem problému uvedených v kategórii A B, ktorý nenarušuje prevádzku, funkcionalitu a spoľahlivý chod IIS a podmodulov.Štandardná servisná pohotovosť bude realizovaná v režime 5x8.•, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: Riešenie servisných požiadaviekPodpora prevádzky bude riešená v niekoľkých úrovniach nasledovne:, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: • Úroveň 1 (L1) - úlohou je filtrácia a kategorizácia požiadaviek v aplikácii pre evidenciu incidentov a problémov a prvotná pomoc používateľovi pri riešení základných problémov a smerovanie nevyriešených požiadaviek na ďalšie úrovne podpory (L2 a L3). Prvá úroveň zbiera a analyzuje informácie o používateľovi, posúva tieto informácie na ďalšie úrovne podpory a určuje najlepší možný spôsob vyriešenia hlásenia. L1 úroveň vykonáva verejný obstarávateľ., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: • Úroveň 2 (L2) - úlohou je riešenie hlásenia na úrovni konfigurácie, inštalácii SW vybavenia, hlásenia neriešiteľné v tomto rozsahu sú posúvané na podporu úrovne L3. Riešenia ponúkané na úrovni L2 vychádzajú zo známych a dokumentovaných problémov, na tejto úrovni by sa nemalo zdržiavať s hľadaním príčiny problémov a toto ponechať na úroveň L3. L2 úroveň vykonáva verejný obstarávateľ.• Úroveň 3 (L3) – úlohou je riešenie problémov s konfiguráciou, prevádzkou aplikácií a databáz a opravy vád na úrovni IIS, za ktoré zodpovedá poskytovaľ. Úroveň L3 vykonáva poskytovateľ., Hodnota / charakteristika:

Technická špecifikácia číselná

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
DATALAN, a.s. 2 161 280,00 20% EUR 10. Máj 2021 305413

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Žiadne dokumenty neboli nájdené!

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.