Obstarávanie

Zabezpečenie BOZP a PO + e-learningové školenia pre vedúcich a ostatných pracovníkov


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Implementačná agentúra Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
13 313,28
Konečná suma(Bez DPH):
4 824,16
Zaplatené:
36.23%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
71317000-3
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Opcie:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Použitý postup:
§ 117 a § 110 ZVO
Jednotka:
súbor služieb (BOZP a PO + e-learningové školenia)
Množstvo:
1.0
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena s DPH

Opis obstarávania

Funkčná špecifikácia

Poskytovanie komplexných služieb v zmysle zákona NR SR č. 124/2006 Z. z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a ostatných všeobecne záväzných právnych predpisov SR v oblasti BOZP prostredníctvom autorizovaného bezpečnostného technika, ktorému bolo vydané osvedčenie Národným inšpektorátom práce a komplexné služby zabezpečujúce výchovu a vzdelávanie v oblasti ochrany práce na základe oprávnenia vydaného Národným inšpektorátom práce.; Výkon technika požiarnej ochrany. Činnosti vyplývajúce pre činnosť technika požiarnej ochrany v zmysle zákona NR SR č. 314/2001 Z. z. v znení neskorších predpisov a ostatných všeobecne záväzných právnych predpisov SR v oblasti PO.; Príprava a aktualizácia platných vnútorných predpisov a smerníc v oblasti BOZP a PO.; Ostatné vzniknuté mimoriadne skutočnosti, ktoré vyplynú z potrieb organizácie v oblasti BOZP a PO.; BOZP a PO školenia formou e-learningu + školenia referentských vozidiel pre pracovníkov používajúcich služobné motorové vozidlá, alebo súkromné motorové vozidlá na služobné účely.; Trvanie zmluvného vzťahu / poskytovania služby BOZP a PO: 48 mesiacov.; Činnosť objednávateľa: bežné administratívne činnosti zaradené do 2 kategórie / Regionálni pracovníci aj návštevy v komunitných a sociálnych inštitúciách a v osadách.; Informácie o objednávateľovi vo vzťahu ku predmetu zákazky k 28.04.2021:; Sídlo spoločnosti: Bratislava  - prenajaté priestory.Regionálne centrá v prenajatých priestoroch v mestách:  Banská Bystrica, Košice, Prešov, Nitra, Žilina, Trenčín, Trnava, Bratislava.; Počet pracovníkov: 222.; Počet regionálnych pracovníkov: 73.; Dohodári /väčšinou pracujúci mimo priestorov objednávateľa, vykonávajú lektorské činnosti, pripravujú prezentácie, poskytujú poradenské činnosti, prípadne navštevujú komunitné a sociálne inštitúcie s cieľom skvalitniť sociálne služby: 241.

Technická špecifikácia textová

Technické vlastnosti: Predmet poskytovaných služieb tvorí najmä:, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: Vypracovanie, vedenie, aktualizácia a kontrola dokumentácie BOZP v zmysle platných predpisov., Hodnota / charakteristika: Počas trvania zmluvného vzťahu.; Technické vlastnosti: Vykonávanie preventívnych prehliadok a kontrol stavu BOZP (kontrola pracovísk, strojov, nástrojov, zariadení, budov, kontrola dodržiavania všeobecne záväzných právnych predpisov, interných predpisov a platných technických noriem na zaistenie BOZP). Z vykonaných prehliadok a kontrol predkladá dodávateľ osobe oprávnenej v realizačných veciach písomnú informáciu, po každej vykonanej kontrole za každý objekt osobitne. V prípade zistenia nedostatkov vyžadujúcich si riešenie na ich odstránenie bezodkladne oznamuje tieto skutočnosti telefonicky alebo e-mailom a následne aj písomne., Hodnota / charakteristika: Počas trvania zmluvného vzťahu.; Technické vlastnosti: Zabezpečovanie a priebežné plnenie svojich záväzkov vyplývajúcich zo zmluvy a aktuálnych potrieb pre objednávateľa v oblasti BOZP, a to nepretržite a v prípade potreby aj súbežne na viacerých pracoviskách / objektoch., Hodnota / charakteristika: Počas trvania zmluvného vzťahu.; Technické vlastnosti: Vykonávanie, vstupných a periodických školení zamestnancov, vedúcich zamestnancov a zástupcov zamestnancov formou e-learningu a alebo formou spracovanej prezentácie pre dohodárov, vedenie dokumentácie o školeniach, ako aj školenia pri zmene zaradenia zamestnanca., Hodnota / charakteristika: Počas trvania zmluvného vzťahu.; Technické vlastnosti: Správa a pravidelná aktualizácia plánov školení zamestnancov a plánov odborných prehliadok a skúšok., Hodnota / charakteristika: Počas trvania zmluvného vzťahu.; Technické vlastnosti: Kontrola plnenia povinností objednávateľa vyplývajúcich z kontrol vykonaných u objednávateľa v oblasti BOZP., Hodnota / charakteristika: Počas trvania zmluvného vzťahu.; Technické vlastnosti: Spolupráca a zastupovanie objednávateľa po odbornej stránke s kontrolnými orgánmi štátneho odborného dozoru a účasť na kontrolách so zástupcom objednávateľa., Hodnota / charakteristika: Počas trvania zmluvného vzťahu.; Technické vlastnosti: Spolupráca s pracovnou zdravotnou službou (ďalej len „PZS“) pri posudzovaní a vypracovaní analýzy nebezpečenstva ohrozenia života a zdravia pri práci., Hodnota / charakteristika: Počas trvania zmluvného vzťahu.; Technické vlastnosti: Dohľad nad vykonaním predpísaných lekárskych prehliadok vo vzťahu k práci, ktoré sú zabezpečované PZS., Hodnota / charakteristika: Počas trvania zmluvného vzťahu.; Technické vlastnosti: Vedenie evidencie pracovísk s rizikom poškodenia zdravia pôsobením škodlivých faktorov práce., Hodnota / charakteristika: Počas trvania zmluvného vzťahu.; Technické vlastnosti: Evidovanie a registrácia pracovných úrazov, iných úrazov a nebezpečných udalostí vrátane závažných priemyselných havárií a účasť na vyšetrovaní, oznamovať ustanoveným spôsobom príslušným orgánom vznik pracovných úrazov, chorôb z povolania a iných poškodení zdravia z práce., Hodnota / charakteristika: Počas trvania zmluvného vzťahu.; Technické vlastnosti: Zisťovanie a odstraňovanie príčin vzniku pracovných úrazov, iných úrazov a nebezpečných udalostí vrátane závažných priemyselných havárií, ako aj spolupráca pri odškodňovaní úrazov a chorôb z povolania., Hodnota / charakteristika: Počas trvania zmluvného vzťahu.; Technické vlastnosti: Riešenie stavu BOZP (aj pri zmenách využitia priestorov alebo stavebných úpravách) v spolupráci s PZS (návrhy pracovísk na úpravu pracovných činností, návrhy na úpravu alebo výmenu a pod.)., Hodnota / charakteristika: Počas trvania zmluvného vzťahu.; Technické vlastnosti: Vypracovanie správy o stave a vývoji a zabezpečení úloh BOZP v rámci ktorej navrhuje postupy pre prípad vzniku poškodenia., Hodnota / charakteristika: Počas trvania zmluvného vzťahu.; Technické vlastnosti: Vykonávanie výchovnej, vzdelávacej, odbornej a poradenskej činnosti v oblasti BOZP., Hodnota / charakteristika: Počas trvania zmluvného vzťahu.; Technické vlastnosti: Po dohode s objednávateľom vykonávanie kontroly dychovej skúšky zamestnancov s certifikovaným prístrojom na meranie alkoholu v krvi., Hodnota / charakteristika: Počas trvania zmluvného vzťahu.; Technické vlastnosti: Spolupráca s objednávateľom pri vypracúvaní návrhov na úpravu a zariadení, pracovného prostredia a priestorov z hľadiska BOZP., Hodnota / charakteristika: Počas trvania zmluvného vzťahu.; Technické vlastnosti: Kontrola dodržiavania bezpečnostných požiadaviek (predpisov, pravidiel, odporúčaní a pod.)., Hodnota / charakteristika: Počas trvania zmluvného vzťahu.; Technické vlastnosti: Ukladanie povinnosti príslušnému vedúcemu zamestnancovi vykonať nevyhnutné opatrenia na ochranu BOZP ak je bezprostredne ohrozený život alebo zdravie zamestnanca., Hodnota / charakteristika: Počas trvania zmluvného vzťahu.; Technické vlastnosti: Činnosť BOZP v 8 (ôsmich) detašovaných pracoviskách v rámci územia SR minimálne 1x počas 12 mesiacov resp. podľa potreby, každé detašované pracovisko., Hodnota / charakteristika: Počas trvania zmluvného vzťahu.; Technické vlastnosti: Vykonávanie preventívnych protipožiarnych prehliadok v objektoch objednávateľa, minimálne 1 x za 6 mesiacov so zápisom do požiarnej knihy., Hodnota / charakteristika: Počas trvania zmluvného vzťahu.; Technické vlastnosti: Určovanie miest zo zvýšeným nebezpečenstvom vzniku požiaru a počtu členov protipožiarnych hliadok., Hodnota / charakteristika: Počas trvania zmluvného vzťahu.; Technické vlastnosti: V prípade potreby pravidelné vykonávanie odbornej prípravy protipožiarnych hliadok, školení novoprijatých zamestnancov, vedúcich zamestnancov a ostatných zamestnancov, zamestnancov zabezpečujúcich ochranu pred požiarmi v mimopracovnom čase., Hodnota / charakteristika: Počas trvania zmluvného vzťahu.; Technické vlastnosti: Vypracúvanie, aktualizovanie, vedenie a udržiavanie dokumentácie ochrany pred požiarmi v súlade so skutočným stavom., Hodnota / charakteristika: Počas trvania zmluvného vzťahu.; Technické vlastnosti: V prípade potreby vedenie evidencie a predpísanej dokumentácie hasiacich prístrojov a ich pravidelná fyzická kontrola., Hodnota / charakteristika: Počas trvania zmluvného vzťahu.; Technické vlastnosti: Príprava, organizácia a vyhodnocovanie cvičných požiarnych poplachov., Hodnota / charakteristika: Počas trvania zmluvného vzťahu.; Technické vlastnosti: Určovanie požiadaviek na protipožiarnu bezpečnosť pri užívaní stavby a pri zmene v užívaní stavby a vypracovanie dokumentácie o požiarnobezpečnostnej charakteristike užívanej stavby., Hodnota / charakteristika: Počas trvania zmluvného vzťahu.; Technické vlastnosti: Usmerňovanie, organizovanie a kontrolovanie plnenia povinností vyplývajúcich z predpisov OPP., Hodnota / charakteristika: Počas trvania zmluvného vzťahu.; Technické vlastnosti: Zastupovanie objednávateľa a zúčastňovanie sa pri požiarnych kontrolách zo strany štátneho dozoru., Hodnota / charakteristika: Počas trvania zmluvného vzťahu.; Technické vlastnosti: Určovanie požiadaviek na protipožiarnu bezpečnosť bezodkladne po vykonaní akejkoľvek kontroly protipožiarnej bezpečnosti., Hodnota / charakteristika: Počas trvania zmluvného vzťahu.; Technické vlastnosti: Vypracovanie správy o plnení úloh na úseku OPP, správy o stave OPP a navrhovanie príslušných opatrení na odstránenia zistených nedostatkov., Hodnota / charakteristika: Počas trvania zmluvného vzťahu.; Technické vlastnosti: E-learningové školenia BOZP a PO + referentských vozidiel: neobmedzený počet prístupov., Hodnota / charakteristika: Počas trvania zmluvného vzťahu.; Technické vlastnosti: E-learningové kurzy – na spustenie sa nevyžaduje špeciálne softvérové /programové/ vybavenie, resp. obsah a testy sú sprístupnené pre účastníka kedykoľvek a kdekoľvek on-line prostredníctvom internetového prehliadača., Hodnota / charakteristika: Počas trvania zmluvného vzťahu.; Technické vlastnosti: E-learningové kurzy spĺňajú všetky platné normy a štandardy v zmysle legislatívy Slovenskej republiky a plne nahrádzajú osobné preškolenia., Hodnota / charakteristika: Počas trvania zmluvného vzťahu.; Technické vlastnosti: Práca spojená s administráciou správcovského systému – objednávateľ: prvotný import súčasných pracovníkov, dopĺňanie nových ako aj aktualizáciu údajov o pracovníkoch, ostatné úkony zabezpečí dodávateľ., Hodnota / charakteristika: Počas trvania zmluvného vzťahu.; Technické vlastnosti: Úvodné vstupné školenie a preverenie testom súčasných pracovníkov., Hodnota / charakteristika: Počas trvania zmluvného vzťahu.; Technické vlastnosti: Aktualizácia obsahu školení v zmysle platnej legislatívy., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: Pomoc a podpora pre správcov ako aj užívateľov., Hodnota / charakteristika: Počas trvania zmluvného vzťahu.; Technické vlastnosti: Konzultácie lektorov BOZP a PO vo vyhradených časoch pre účastníkov e-learningu., Hodnota / charakteristika: Počas trvania zmluvného vzťahu.; Technické vlastnosti: Výstupom e-learningového kurzu je test na overenie získaných vedomostí a vygenerovanie osvedčenia o absolvovaní školenia, ktoré spĺňa všetky zákonné normy a náležitosti., Hodnota / charakteristika: Počas trvania zmluvného vzťahu.

Technická špecifikácia číselná

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
Inštitút bezpečnosti práce, s.r.o. 7 5 789,00 20% EUR 28. Máj 2021 306549

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Žiadne dokumenty neboli nájdené!

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.