Obstarávanie

Oprava a údržba detských ihrísk, športovísk a mestského mobiliáru


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mesto Žilina
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
143 990,00
Konečná suma(Bez DPH):
143 990,00
Zaplatené:
100.0%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
50870000-4
Elektronická aukcia:
Nie
Opcie:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je poskytovanie služieb, ktorých obsahom je predovšetkým zabezpečenie opráv a údržby detských a športových ihrísk, prístreškov MHD a lavičiek a čistenie prístreškov MHD v majetku Mesta Žilina. Predmetom obstarávania je poskytovanie služieb, ktorých obsahom je najmä: A)Zabezpečenie opráv a údržby 168 kusov detských ihrísk a 88 kusov športových ihrísk v majetku Mesta Žilina (podľa technickej evidencie detských ihrísk, pieskovísk, športových ihrísk a lavičiek (https://mobec.sk/ zilina#pasport) vrátane dopravy. Tieto detské a športové ihriská musia byť udržiavané v stave, aby sa dali bezpečne využívať v zmysle príslušnej legislatívy a STN, t.j. je nutné opravovať alebo vymieňať poškodené časti, natierať ich, dopĺňať a vymieňať piesok v pieskoviskách, pravidelne udržiavať čistotu na týchto ihriskách, natierať a opravovať oplotenia detských ihrísk. Súčasťou prác bude aj pravidelné čistenie a premývanie pieskovísk (každé dva týždne vyzbierať nečistoty, prehrabať piesok, poliať pitnou vodou, pričom maximálny čas je 30 minút na jedno pieskovisko). Vždy pri prácach postupovať podľa príslušných noriem platných pre zariadenia detských ihrísk a ich súčasti. Predpokladaný počet hodín na opravu a údržbu detských ihrísk je cca 3 200 hod. za 12 kalendárnych mesiacov a na výmenu a pravidelné čistenie pieskov cca 2 100 hod. za 12 kalendárnych mesiacov. Všetky práce budú prebiehať na základe finančných možností objednávateľa. B)Zabezpečenie opráv a údržby prístreškov MHD v počte 93 ks vrátane dopravy, t.j. výmena príp. oprava plechov a ich pravidelné nátery, v prípade požiadavky objednávateľa antigrafity náter, v prípade potreby premiestňovanie týchto prístreškov a ich čistenie. Výmena sklenených, plastových výplní, ako i čistenie od grafity po vyčíňaní vandalov. Predpokladaný počet hodín na údržbu je cca 300 hodín, čistenie po grafity je cca 50 hodín, čistenie prístreškov po zime cca 120 úkonov za 12 kalendárnych mesiacov. Čistenie prístreškov bude prebiehať dva krát ročne na prístreškoch vybratých objednávateľom (cca 50 ks), pôjde o novšie typy s presklenými, prípadne plexisklovými časťami, nie o pôvodné staré plechové prístrešky. V prípade väčšieho znečistenia konkrétneho prístrešku v priebehu roka je možné požiadať o jeho mimoriadne čistenie aj viac, ako dva krát počas roka. Všetky práce budú prebiehať na základe finančných možností objednávateľa. C)Zabezpečenie opráv a údržby lavičiek v počte 1899 ks vrátane dopravy, montáž nových a demontáž nepoužiteľných lavičiek. Predpokladaný počet hodín je cca 800 hod. za 12 kalendárnych mesiacov. Všetky práce budú prebiehať na základe finančných možností objednávateľa. D)Zabezpečenie pravidelných obhliadok detských ihrísk vrátane dopravy a zabezpečenie správcu vybraných detských ihrísk podľa potreby, v rozsahu otvorenie, zatvorenie detského ihriska, kontrola funkčnosti prvkov detského ihriska a nahlásenie nedostatkov objednávateľovi. Predpokladaný počet hodín je cca 700 hod. za 12 kalendárnych mesiacov. Verejný obstarávateľ sa nezaväzuje odobrať predpokladaný počet hodín pravidelných prehliadok detských ihrísk, či požiadaviek na zabezpečenie správcu, prehliadky a správcu bude objednávať na základe finančných možností. E)Predmet zákazky obsahuje aj náklady za materiál. Úspešný uchádzač bude fakturovať hodinovú sadzbu podľa časti súťažných podkladov. Spôsob určenia ceny na základe Zmluvy o poskytovaní služieb, ktorej návrh sa nachádza v časti súťažných podkladov Obchodné podmienky predmetu obstarávania a dodaný materiál. F)Verejný obstarávateľ predpokladá, že z predpokladanej hodnoty zákazky xy EUR bez DPH predstavuje náklad v objeme 160 000 eur bez DPH na materiál, ktorý je nevyhnutný na opravu a údržbu detských ihrísk, športovísk a mestského mobiliáru. Ide predovšetkým o piesok, výmeny drevených súčastí preliezok, (hranoly, dosky, laty), doplnenie ukradnutých súčastí napr. detské hojdačky, zlomené šmykľavky, nátery ... viac súťažné podklady

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
ERPOS, spol. s r.o. 4 143 990,00 Neuvedené EUR 24. Máj 2021 306566

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Typ dokumentu Názov Dátum zverejnenia Dátum úpravy Files Súbory
Informácia o otváraní ponúk Informácia o otváraní ponúk 25. Máj 2021 25. Máj 2021 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3145772/content/1170352/download","filename":"Zápisnice z otvárania.pdf"}]
Zmluva Zmluva o poskytovaní služby 25. Máj 2021 25. Máj 2021 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3145771/content/1170351/download","filename":"Zmluva ERPOS.pdf"}]
Zápisnica o vyhodnotení ponúk Zápisnica o vyhodnotení ponúk 25. Máj 2021 25. Máj 2021 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3145777/content/1170357/download","filename":"Zápisnica z vyhodnotenia.pdf"}]
Iný dokument k zákazke Oznámenie o výsledku zaslané do vestníka 25.05.2021 25. Máj 2021 25. Máj 2021 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3145780/content/1170360/download","filename":"Oznámenie výsledku.pdf"}]
Súťažné podklady Súťažné podklady - odkaz 24. Február 2021 24. Február 2021 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3131664/content/1139132/download","filename":"Dokumenty_na_profile___Oprava_a_udrzba_detskych_ihrisk_sportov (1).pdf"}]
Informácia o zverejnení zmluvy Zmluva o poskytnutí služieb 25. Máj 2021 25. Máj 2021 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3145774/content/1170354/download","filename":"Zmluva ERPOS.pdf"}]
Ponuky uchádzačov Dokument obsahuje ceny všetkých ponúk predložených v lehote na predkladanie ponúk 25. Máj 2021 25. Máj 2021 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3145779/content/1170359/download","filename":"Ponuky__Navrhy_na_plnenie_kriterii__14201MSS_ (1).pdf"}]
Zápisnica o posúdení splnenia podmienok účasti Zápisnica o posúdení splnenia podmienok účasti 25. Máj 2021 25. Máj 2021 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3145776/content/1170356/download","filename":"Zápisnica - Posúdenie splnenia podmienok.pdf"}]

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.