Obstarávanie

Prístrojové vybavenie pre ambulanciu športového lekárstva


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Fakultná nemocnica Trenčín
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
Konečná suma(Bez DPH):
0,00
Zaplatené:
0%
Mena:
Hlavný CPV kód:
33100000-1
Elektronická aukcia:
Nie
Opcie:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Počet uzavretých zmlúv:
0

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom dodávky je nový nepoužívaný tovar. Zákazka je rozdelená do troch častí. Členenie zákazky na časti a opis požadovaných minimálnych vlastností jednotlivých položiek predmetu zákazky a množstvo je uvedené v Prílohe č. 2 súťažných podkladov v záložkách dokumentu. V rámci jednej časti musí byť predložená ponuka na všetky prislúchajúce celky a položky. Názov častí: Časť 1: Spiroergometrický systém Časť 2: Defibrilátor Časť 3: Ostatné vybavenie

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Typ dokumentu Názov Dátum zverejnenia Dátum úpravy Files Súbory
Iný dokument k zákazke Oznámenie o zrušení použitého postupu zadávania zákazky 27. September 2021 27. September 2021 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3166498/content/1215499/download","filename":"Oznámenie o zrušení postupu VO.pdf"}]
Iný dokument k zákazke Oznámenie o zmene termínu predkladania a otvárania ponúk, úprave Súťažných podkladov a o vykonaní Redakčnej opravy 17. September 2021 17. September 2021 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3165016/content/1212328/download","filename":"Oznámenie o zmene termínov, úprave SP a o vykonaní RO.pdf"}]
Iný dokument k zákazke Oznámenie o zverejnení dokumentov k verejnému obstarávaniu 10. September 2021 10. September 2021 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3164173/content/1210490/download","filename":"Oznámenie-zverejnenie dokumentov.pdf"}]

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.