Obstarávanie

Služby podpory prevádzky, údržby a rozvoja Informačného systému krízového riadenia COVID 19


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Úrad verejného zdravotníctva Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
174 250,00
Konečná suma(Bez DPH):
174 250,00
Zaplatené:
100.0%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
72000000-5
Elektronická aukcia:
Nie
Opcie:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom obstarávania je podpora prevádzky, údržby a rozvoja Informačného systému krízového riadenia COVID 19 vrátane modulu Plošné testovanie (Antigénové testovanie). IS COVID 19 slúži na evidenciu laboratórnych žiadaniek a výsledkov testovania na vírus SARS-CoV-2 v prostredí ÚVZ SR. Ide o centrálny systém, pomocou ktorého sa registrujú všetky žiadanky zo štátnych a súkromných laboratórií poverených štátom na výkon tejto činnosti. Pre štátne laboratória RÚVZ a SAV je súčasťou systému WEB rozhranie pre typovanie žiadaniek a ich výsledkov. Web rozhranie je responzívne, t.j. prispôsobuje sa veľkosti zobrazovacieho zariadenia. Súkromné a aj štátne laboratóriá (nemocnice) sú pripojené cez nevizuálne rozhranie, ktoré je bezobslužné a plne automatizované. Tieto laboratóriá nemajú v systéme registrovaných používateľov a pokiaľ nemajú udelenú výnimku od ÚVZ SR, tak nemajú prístup do web rozhrania systému.

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
Asseco Central Europe, a. s. 3 174 250,00 Neuvedené EUR 7. Január 2022 316350

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Typ dokumentu Názov Dátum zverejnenia Dátum úpravy Files Súbory
Súťažné podklady Informácia o SP 2. December 2021 2. December 2021 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3178519/content/1241263/download","filename":"Informácia o SP.pdf"}]

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.