Obstaranie licenčných požiadaviek pre recording platformu Kontaktného centra. Verejný obstarávateľ akceptuje ekvivalent, ak pôjde o SW licencie, ktoré zabezpečia 100% kompatibilitu s nižšie uvedenými licenciami a požadovanú funkčnosť Kontaktného centra.; 1. Technické parametre pre recording platformu Kontaktného centra:; Všetky licencie sú požadované s platnosťou max. 36 mesiacov alebo s platnosťou do 29.2.2024
Technické vlastnosti: 2. Všeobecné požiadavky na recording platformu Kontaktného centra, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: • Riešenie nahrávania hovorov kontaktného centra musí pokrývať kapacitne 40 paralelne funkčných operátorských pracovísk., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: • Požadované je on-premise riešenie v infraštruktúre VšZP vo vysokej dostupnosti (High Availability riešenie)., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: • Všetky softvérové licencie vo forme OPEX modelu na obdobie max. 36 mesiacov alebo s platnosťou do 29.2.2024., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: • Zabezpečenie podpory na obdobie max. 36 mesiacov alebo s platnosťou do 29.2.2024., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: • Zabezpečenie nových softvérových verzií na obdobie max. 36 mesiacov alebo s platnosťou do 29.2.2024., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: • Riešenie musí zabezpečiť migráciu, prípadne rekonfiguráciu súčasných parametrov a nastavení KC (užívateľov, prístupové práva a ďalšie súvisiace atribúty pre prácu so záznamom hlasových interakcií)., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: • Riešenie musí umožňovať rozšírenie o záznam ďalších komunikačných kanálov bez potreby dodatočného vývoja., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: • Riešenie musí umožňovať záznam hovorov operátorov pri práci z domu., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: • Požadovaná retenčná perióda nahrávok je 1 rok pre dostatočnú kapacitu úložného priestoru., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: • Požadovaná je migrácia alebo zachovanie dostupnosti nahrávok zo súčasného riešenia Zoom CallRec do nového riešenia nahrávania hovorov., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: Pozn. Pod vysokou dostupnosťou riešenia sa rozumie schopnosť poskytovať kľúčové služby zabezpečované riešením aj v prípade zlyhania jedného komponentu riešenia alebo infraštruktúry (no single point of failure)., Hodnota / charakteristika:
Technické vlastnosti: ZOOM Call Recording alebo ekvivalent, Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: 40, Presná hodnota: ; Technické vlastnosti: ZOOM High Availability for Call Recording alebo ekvivalent, Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: 40, Presná hodnota:
Dodávateľ | Spomedzi uchádzačov | Suma kontraktu | DPH | Mena | Dátum uzavretia kontraktu | Detaily |
---|---|---|---|---|---|---|
Dimension Data Slovakia, s.r.o. | 2 | 29 900,00 | 20% | EUR | 7. Február 2022 |
Názov obstarávania | Obstarávateľ | Odhadovaná suma (Bez DPH) | Konečná suma (Bez DPH) | Zaplatené | Mena | Rok | Typ | EU fondy | Počet zmlúv | Úspešné |
---|
Názov obstarávania | Obstarávateľ | Suma obstarávania | Suma obstarávania_hidden | Mena | Dátum zverejnenia | Lehota na predkladanie ponúk | EU fondy | DT_hidden | Lehota_hidden |
---|
Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.