Obstarávanie

Aktualizácia jestvujúcej projektovej dokumentácie pre realizáciu projektu Komplexné riešenie školského areálu Trenčín -Zámostie


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Trenčiansky samosprávny kraj
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
50 500,00
Konečná suma(Bez DPH):
47 300,00
Zaplatené:
93.66%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
71320000-7
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Opcie:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Počet uzavretých zmlúv:
1

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je aktualizácia jestvujúcej projektovej dokumentácie pre realizáciu projektu s názvom Komplexné riešenie školského areálu Trenčín - Zámostie, ktorá spočíva v aktualizácii a doplnení pôvodnej projektovej dokumentácie v zmysle aktuálnej platnej legislatívy a technických noriem, ktoré sú záväzné pre rekonštrukciu budov v tomto období. Potreba aktualizácie a doplňujúceho poskytnutia služieb v projektovej dokumentácii (ďalej len PD), ktoré vyplynuli dodatočne (t.j. po ukončení procesu verejného obstarávania na pôvodný predmet zákazky z roku 2009) z dôvodu vzniku vopred nepredvídaných okolností. Pôvodný predmet plnenia bol predmetom podlimitnej zákazky realizovanej postupom verejnej súťaže vyhlásenej oznámením o vyhlásení verejného obstarávania vo Vestníku č. 148/2009 zo dňa 4.8.2009 pod zn. 04309-MSS. Pôvodný dodávateľ PIO KERAMOPROJEKT a.s. spracoval v zmysle Zmluvy o dielo č. 2009/0377 zo dňa 26.10.2009 projektovú dokumentáciu akcie Komplexné riešenie školského areálu Trenčín Zámostie OP ŽP: SOŠ stavebná Emila Belluša, SUŠ Trenčín, Školský internát Trenčín. Predmet zmluvy bol riadne naplnený a odovzdaný v roku 2010. Predmet zákazky nadväzuje na PD vypracovanú v roku 2010 a bude spočívať v aktualizácii pôvodnej PD a zároveň aj zapracovaní doplnenia nových projektových zámerov v rozsahu objekt 101: SOŠ stavebná Emila Belluša, Staničná 4, Trenčín vrátane bazénu v nasledovných častiach: 1. Doplnenie o energetický audit budovy 2. Aktualizácia existujúcej projektovej dokumentácie z roku 2010 zlepšovanie tepelno-technických vlastností stavebných konštrukcií a architektonicko-stavebného riešenia a doplnenie o projekty modernizácie technických zariadení budovy, ktoré budú mať vplyv na zníženie energetickej náročnosti objektu a využitie obnoviteľných zdrojov energie príprava teplej vody, vetranie, elektroinštalácia osvetlenie, vykurovanie. Doplnenie o návrh systémov merania a regulácie vrátane systému monitorovania spotrieb energií. 3. Doplnenie o energetický certifikát

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
PIO KERAMOPROJEKT, a.s. 1 47 300,00 0% EUR 22. Február 2016 45215

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Typ dokumentu Názov Dátum zverejnenia Dátum úpravy Files Súbory
Iný dokument k zákazke Zápisnica z priameho rokovacieho konania 25. Február 2016 25. Február 2016 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/626896/content/455182/download","filename":"07- Zápisnica z rokovania.pdf"}]
Zmluva Zmluva o dielo č. 2016/0127 25. Február 2016 25. Február 2016 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/626950/content/456501/download","filename":"Zmluva o dielo č. 2016-0127.pdf"}]
Iný dokument k zákazke Výzva na rokovanie 8. Február 2016 8. Február 2016 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/263452/content/119262/download","filename":"Výzva na rokovanie.pdf"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/263452/content/119263/download","filename":"Príloha-návrh Zmluvy o dielo.pdf"}]
Dokument o dodaní a prebratí plnenia zmluvy Preberací protokol 14. Apríl 2016 14. Apríl 2016 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/645383/content/793629/download","filename":"Image.pdf"}]
Správa o zákazke Správa o zákazke 25. Február 2016 25. Február 2016 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/626898/content/455186/download","filename":"Sprava podla § 21 ods.2a3.pdf"}]
Suma skutočne uhradeného plnenia Výpis zo štátnej pokladnice 14. Apríl 2016 14. Apríl 2016 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/645384/content/793630/download","filename":"Výpis so štat.pokladnice.pdf"}]

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.