Obstarávanie

Rozšírenie a úpravy informačného systému na sledovanie legislatívneho procesu.


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Kancelária Národnej rady Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
64 950,00
Konečná suma(Bez DPH):
61 170,00
Zaplatené:
94.18%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
72000000-5
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Opcie:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Počet uzavretých zmlúv:
1

Opis obstarávania

Predmetom tejto zákazky na poskytnutie služby sú služby spočívajúce v rozšírení a úprave softvérovej infraštruktúry modulov informačného Systému na sledovanie legislatívneho procesu (ďalej v texte len predmetný informačný systém), ako aj v poskytnutí odborných kapacít na vykonanie požadovaných servisných zásahov/služieb v súvislosti s bezproblémovou a riadnou funkčnosťou predmetného informačného systému. Požadované rozšírenie a úprava sa vzťahuje na nasledovné prevádzkované moduly predmetného informačného systému a v nasledovnom rozsahu: 1)funkčný upgrade modulov: Podujatia NR SR, Rezervačný systém podujatí, Webportál NR SR, 2)rozšírenie aplikácie Constable modulu: Evidencia videodokumentácie, 3)update modulu: Evidencia oznámení verejných funkcionárov. Požadované rozšírenie a úprava konkretizovaných prevádzkovaných modulov predmetného informačného systému zahŕňa, okrem iného, analýzu požiadaviek, špecifikáciu návrhu riešenia, implementáciu návrhu riešenia, tvorbu používateľskej dokumentácie, nasadzovacie, testovacie a ladiace práce. Požadované servisné zásahy/služby zahŕňajú údržbu softvérovej infraštruktúry pre konkretizované moduly predmetného informačného systému s cieľom predvídať možné výpadky v systéme, odstraňovanie porúch funkčnosti konkretizovaných modulov predmetného informačného systému, konzultačnú a poradenskú činnosť v oblasti integračnej spolupráce s inými dodávateľmi aplikácií a služieb pre verejného obstarávateľa, osobné zaškolenie nových používateľov modulov predmetného informačného systému, ako aj drobné implementačné práce upravujúce funkcionalitu konkretizovaných modulov predmetného informačného systému.

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
BSP Applications, spol. s r. o. 1 61 170,00 0% EUR 12. Október 2015 50339

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Typ dokumentu Názov Dátum zverejnenia Dátum úpravy Files Súbory
Iný dokument k zákazke Zápisnica z rokovania - 16.09.2015 30. December 2015 30. December 2015 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/227392/content/101908/download","filename":"Zápisnica z rokovania - 16.09.2015.pdf"}]
Suma skutočne uhradeného plnenia Suma skutočne uhradeného plnenia zo zmluvy. 31. Marec 2017 31. Marec 2017 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/798221/content/572507/download","filename":"Suma skutočne uhradeného plnenia zo zmluvy.pdf"}]
Informácia o zverejnení zmluvy Informácia o zverejnení zmluvy 13. Október 2015 13. Október 2015 []
Dokument o dodaní a prebratí plnenia zmluvy Dokument o dodaní a prebratí plnenia zmluvy 12. Január 2016 12. Január 2016 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/227395/content/101977/download","filename":"Dokument potvrdzujúci poskytnutie služby.pdf"}]
Suma skutočne uhradeného plnenia Suma skutočne uhradeného plnenia zo zmluvy - Konečná - 05.05.2017 5. Máj 2017 5. Máj 2017 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/817772/content/667929/download","filename":"Konečná - Suma skutočne uhradeného plnenia zo zmluvy.pdf"}]
Správa o zákazke Správa o zákazke 13. Október 2015 13. Október 2015 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/227383/content/101675/download","filename":"Správa podľa § 21 ods. 2 a 3 zákona o VO.pdf"}]
Odkaz na oznámenie Odkaz na oznámenie 15. Október 2015 15. Október 2015 []

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.