Obstarávanie

Upgrade Aplikačného vybavenia CC3 komplexného nemocnično informačného systému Inštalácia APV LeIS NRSYS Pharmacy Inštalácia APV SvaLZ CGMS4M Inštalácia APV SvaLZ CGMCLCC


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Špecializovaná nemocnica sv.Svorada Zobor, n.o.
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
65 370,00
Konečná suma(Bez DPH):
53 180,00
Zaplatené:
81.35%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
72000000-5
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Opcie:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Počet uzavretých zmlúv:
1

Opis obstarávania

1. Upgrade Aplikačného vybavenia CC3, NIS upgrade na CC3 podporujúci nové rozhrania na UDZS, NCZI, MZ, SR, ZP, inštalácia NIS CGM CL CC3, medzisklady nelimitované vrátane, inštalácia nelimitovaných medziskladov. Datalog QuickScan Lite QW2100 + inštalácia, serial rozhranie/ tlač štítkov a náramkov + inštalácia, výroba cytostatík v lekárni, ktorá spĺňa zákonnú požiadavku, podanie cytostatík, prechod laboratórií na označovanie vzoriek čiarovým kódom vrátane využívania čítačiek čiarového kódu v analyzátoroch, manažérska nadstavba 4 lic. klient, server a neobmedzený web prístup podľa prístupových práv, inštalácia manažérskej nadstavby. 2. Inštalácia APV (aplikačného vybavenia) LeIS NRSYS Pharmacy, inštalácia APV do nového prevádzkového prostredia v režime vysokej dostupnosti, mígrácia súčasného nastavenia a konfigurácia OS, migrácia dát APV s minimálnym dopadom na prevádzku, konfigurácia OS, inštalácia DB, konfigurácia prostredia NIS, prenos väzby na externé systémy, prispôsobenie konfigurácie požiadavkám vysokej dostupnosti, nastavenie užívateľských účtov a tlačových služieb, inštalácia a konfigurácia zálohovacieho systému, funkčné a technologické testy preukazujúce funkčnosť požadovaných vlastností, akceptačné testy, užívateľské školenie pre 2 účastníkov v mieste inštalácie v trvaní 2 hodiny, asistencia pri spustení, zvýšenie dohľadu po zahájení prevádzky v trvaní 10 dní. 3. Inštalácia APV (aplikačného vybavenia) SvaLZ CGMS4M, inštalácia APV do nového prevádzkového prostredia v režime vysokej dostupnosti, mígrácia súčasného nastavenia a konfigurácia OS, migrácie dát APV s minimálnym dopadom na prevádzku, konfigurácia OS, inštalácia DB, konfigurácia prostredia IS SvaLZ (RIS,LIS,CP), prenos väzby na externé systémy, prispôsobenie konfigurácie požiadavkám vysokej dostupnosti, nastavenie užívateľských účtov a tlačových služieb, inštalácia a konfigurácia zálohovacieho systému, integrace brokerov NIS do riešenia vysokej dostupnosti, funkčné a technologické testy preukazujúce funkčnosť požadovaných vlastností, akceptačné testy, užívateľské školenie pre 2 účastníkov v mieste inštalácie v trvaní 2 hodiny, asistencia pri spustení, zvýšenie dohľadu po zahájení prevádzky v trvaní 10 dní. 4. Inštalácia APV (aplikačného vybavenia ) IS SvaLZ CGMCLCC, inštalácia APV do nového prevádzkového prostredia v režime vysokej dostupnosti, migrácia súčasného nastavenia a konfigurácia OS, migrácie dát APV s minimálnym dopadom na prevádzku, konfigurácia OS, inštalácia DB, konfigurácia prostredia NIS, prenos väzby na externé systémy, prispôsobenie konfigurácie požiadavkám vysokej dostupnosti, nastavenie užívateľských účtov a tlačových služieb, inštalácia a konfigurácia zálohovacieho systému, integrace brokerov NIS do riešenia vysokej dostupnosti, funkčné a technologické testy preukazujúce funkčnosť požadovaných vlastností, akceptačné testy, užívateľské školenie pre 2 účastníkov v mieste inštalácie v trvaní 2 hodiny, asistencia pri spustení, zvýšenie dohľadu po zahájení prevádzky v trvaní 10 dní.

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
CompuGroup Medical Slovensko s. r. o. 1 53 180,00 0% EUR 7. Január 2016 54180

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Typ dokumentu Názov Dátum zverejnenia Dátum úpravy Files Súbory
Iný dokument k zákazke Potvrdenie o zverejnení zmluvy č. 50/2015 10. Máj 2016 10. Máj 2016 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/660670/content/486588/download","filename":"Potvrdenie o zverejnení zmluvy.pdf"}]
Ponuky uchádzačov CompuGroup Medical Slovensko s.r.o. 27. Január 2016 27. Január 2016 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/561482/content/201396/download","filename":"Ponuka - CompuGroup Slovensko, s.r.o. Bratislava.pdf"}]
Správa o zákazke Správa o zákazke 27. Január 2016 27. Január 2016 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/561476/content/201549/download","filename":"Správa o zákazke.pdf"}]
Iný dokument k zákazke Informácia o uzavretí zmluvy (podlimitné zákazky) 10. Máj 2016 10. Máj 2016 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/660671/content/486594/download","filename":"VYSLEDOK_VO.pdf"}]
Zmluva Zmluva 27. Január 2016 27. Január 2016 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/561488/content/201522/download","filename":"Zmluva o dielo 492015 Špec.nem.Zobor.pdf"}]
Iný dokument k zákazke Informácia o uzavretí zmluvy (Podlimitné zákazky) 27. Január 2016 27. Január 2016 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/561479/content/201333/download","filename":"Informácia o uzavretí zmluvy (Podlimitné zákazky)- Upgrade Aplikačného vybavenia CC3 komplexného NIS.pdf"}]
Suma skutočne uhradeného plnenia Suma skutočne uhradeného plnenia 10. Máj 2016 10. Máj 2016 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/660758/content/486993/download","filename":"FA CompuGroup Slovakia s.r.o. Bratislava.pdf"}]
Zmluva Zmluva o dielo č. 50/2015 10. Máj 2016 10. Máj 2016 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/660669/content/486584/download","filename":"Zmluva o dielo č. 50_2015 (1).pdf"}]
Zápisnica Zápisnica 27. Január 2016 27. Január 2016 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/561485/content/201457/download","filename":"Zápisnica z priameho rokovacieho konania - Upgrade komplexného nemocnično informačného systému..pdf"}]
Iný dokument k zákazke Oznámenie o začatí priameho rokovacieho konania pri postupe zadávania podlimitnej zákazky - Upgrade APV CC3 komplexného nemocnično informačného systému 11. December 2015 11. December 2015 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/561473/content/201470/download","filename":"Oznámenie o začatí priameho rokovacieho konania pri postupe zadávania podlimitnej zákazky - Upgrade APV CC3 komplexného nemocnično informačného systému.pdf"}]
Suma skutočne uhradeného plnenia Zmluva o dielo č. 49/2015 27. Január 2016 27. Január 2016 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/561494/content/201638/download","filename":"FA -CompuGroup Medical Slovensko s.r.o. Bratislava.pdf"}]
Správa o zákazke Správa o zákazke 10. Máj 2016 10. Máj 2016 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/660666/content/486573/download","filename":"Správa o podlimitnej zákazke - Upgrade NIS.pdf"}]
Informácia o zverejnení zmluvy Informácia o zverejnení zmluvy 27. Január 2016 27. Január 2016 []

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.