Obstarávanie

Prevádzka verejných toaliet v správe Hlavného mesta Slovenskej republiky Bratislavy


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Hlavné mesto SR Bratislava
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
32 822,00
Konečná suma(Bez DPH):
32 822,00
Zaplatené:
100.0%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
65000000-3
Elektronická aukcia:
Nie
Opcie:
Áno
Rámcová dohoda:
Áno
Počet uzavretých zmlúv:
3

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je zabezpečenie prevádzkyschopnosti verejných toaliet, vrátane zabezpečenia personálu, čistoty toaliet a dopĺňania hygienických potrieb. Predmet zákazky je rozdelený na 3 časti v závislosti od miesta poskytnutia služby v nasledovných priestoroch: a) v podchode pre peších na Hodžovom námestí, b) v podchode pre peších na Patrónke, c) v zadnej časti Novej Radnice. Súčasťou predmetu zákazky je aj dodávka produktov súvisiacich s predmetom zákazky, výkon drobných opráv a zabezpečenie splnenia všetkých zákonných povinností potrebných na prevádzku uvedeného zariadenia v súlade s platnými právnymi predpismi na území Slovenskej republiky.

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
ArkanuS s. r. o. 6 10 446,00 Neuvedené EUR 21. Október 2022 331110
ArkanuS s. r. o. 6 10 351,00 Neuvedené EUR 21. Október 2022 331109
ArkanuS s. r. o. 6 12 025,00 Neuvedené EUR 21. Október 2022 331108

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Typ dokumentu Názov Dátum zverejnenia Dátum úpravy Files Súbory
Iný dokument k zákazke Informacia o dostupnosti podkladov potrebných k vypracovaniu ponuky 15. Marec 2022 15. Marec 2022 [{"file_url":"/vyhladavanie/vyhladavanie-dokumentov/download/3206359/1290686?cHash=70d9ab18863c0f0b58b14dcca286bc3a","filename":"Informacia o dostupnosti sutaznych podkladov.pdf"}]

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.