Predmetom zákazky je realizácia stavebných prác, ktorá bude spočívať v kompletnej zmene vnútornej dispozície na administratívnu budovu vrátane vybudovania nových vnútorných rozvodov zdravotechniky, vykurovania, elektroinštalácie a zabezpečenia nútenej výmeny vzduchu vzduchotechnikou v klientskej hale v časti Front Office a vo všetkých vnútorných priestoroch bez možnosti priameho vetrania okennými otvormi vo fasáde objektu a je členená na 2 časti: 1.časť - realizácia stavebných úprav a zmena účelu existujúcich priestorov pozostávajúca z búracích prác všetkých nevyhovujúcich konštrukcií objektu, z vyrezania okenných otvorov do fasády 2.časť - nadstavba jedného podlažia nad dvojpodlažnú časť existujúcich priestorov Viacúčelovej obchodnej haly, ktorá je dnes využívaná na prezentáciu a predaj výrobkov a kde sa v súčasnosti okrem obchodných prevádzok nachádzajú aj kancelárie, šatne, sociálne zariadenia pre ženy a mužov, sklady, vestibul, prístupové chodby a schodiská. K odovzdaniu objektu budú priložené: a)príslušné atesty a certifikáty od zabudovaných materiálov a výrobkov v dvoch vyhotoveniach, b)vyhotovenia príslušných správ o odborných prehliadkach a skúškach zariadení v dvoch originálnych vyhotoveniach, c)doklady z vykonania príslušných odborných prehliadok a odborných skúšok v rozsahu STN, v prípade inštalácie vyhradených technických zariadení podľa vyhlášky MPSVR SR č. 508/2009 Z. z. ktorou sa ustanovujú podrobnosti na zaistenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci s technickými zariadeniami tlakovými, zdvíhacími, elektrickými a plynovými a ktorou sa ustanovujú technické zariadenia, ktoré sa považujú za vyhradené technické zariadenia v znení neskorších predpisov vrátane vykonania všetkých postupov vyplývajúcich z tejto vyhlášky, d)doklady o využití a zneškodnení všetkých odpadov, ktoré vzniknú pri realizácií prác na povolené skládky (evidenčné listy odpadov, vážne lístky, kópia faktúry za uloženie odpadu na skládku) v dvoch vyhotoveniach, e)ďalšie doklady súvisiace s uvedením do prevádzky v dvoch vyhotoveniach, f)projekt skutočného realizovania stavby v počte 2 paré, g)geometrický plán podľa § 67 zákona NR SR č. 162/1995 Z. z. o katastri nehnuteľností a o zápise vlastníckych a iných práv k nehnuteľnostiam (katastrálny zákon), ak došlo k zmene vonkajšieho pôdorysného ohraničenia stavby (§ 17 vyhlášky Ministerstva životného prostredia SR č. 453/2000 Z. z., ktorou sa vykonávajú niektoré ustanovenia stavebného zákona) v dvoch originálnych vyhotoveniach, zabezpečenia rozboru pitnej vody v dvoch originálnych vyhotoveniach.
Dodávateľ | Spomedzi uchádzačov | Suma kontraktu | DPH | Mena | Dátum uzavretia kontraktu | Detaily |
---|---|---|---|---|---|---|
VIENNA INVEST, spol. s r.o. | 1 | 5 201 469,00 | 0% | EUR | 9. Apríl 2015 |
Typ dokumentu | Názov | Dátum zverejnenia | Dátum úpravy | Files | Súbory |
---|---|---|---|---|---|
Informácia o výsledku vyhodnotenia ponúk | Informácia o výsledku vyhodnotenia ponúk | 25. Marec 2015 | 25. Marec 2015 | [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/241076/content/109804/download","filename":"Info_44_OU BA–Klientske centrum.pdf"}] | |
Informácia o zverejnení zmluvy | Informácia o zverejnení zmluvy | 13. Apríl 2015 | 13. Apríl 2015 | [] | |
Správa o zákazke | Správa o zákazke | 13. Apríl 2015 | 13. Apríl 2015 | [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/241082/content/110164/download","filename":"Správa o zákazke PRK_OU BA–Klientske centrum.pdf"}] |
Názov obstarávania | Obstarávateľ | Odhadovaná suma (Bez DPH) | Konečná suma (Bez DPH) | Zaplatené | Mena | Rok | Typ | EU fondy | Počet zmlúv | Úspešné |
---|
Názov obstarávania | Obstarávateľ | Suma obstarávania | Suma obstarávania_hidden | Mena | Dátum zverejnenia | Lehota na predkladanie ponúk | EU fondy | DT_hidden | Lehota_hidden |
---|
Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.