Obstarávanie

Úprava komponentov komunikačných procesov a procesov správy dát pre eGov služby patriacich do kompetencie MF SR.


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Ministerstvo financií Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
2 518 200,00
Konečná suma(Bez DPH):
2 518 200,00
Zaplatené:
100.0%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
72227000-2
Elektronická aukcia:
Nie
Opcie:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena

Opis obstarávania

Submodul integračný komponent má v zmysle odporúčaní organicky a funkčne dopĺňať IS IOM a ako jeden z jeho modulov bude rozširovať funkcionalitu IS IOM pri využívaní a modifikácii jeho jednotlivých častí. Predmetom zákazky je dobudovanie submodulu integračného komponentu, ktorý obsahuje návrh a implementáciu centrálneho rozhrania medzi informačným systémom klientskych centier Slovenskej pošty, a. s. ako partnera projektu a jednotlivými modulmi IS IOM, za využitia existujúcej funkčnosti IS IOM. Submodul integračný komponent vznikne rozšírením rozsahu a obsahu projektu pripravovaného IS IOM, ktorý bude spočívať aj vo funkčnej modifikácii nasledujúcich modulov: modulu správy poskytovaných e-Gov služieb, modulu správy IS IOM, modulu formuláre, modulu podpory výkonu a modulu registrov IOM. Submodul integračný komponent bude realizovať používateľské rozhranie v informačnom systéme klientskych centier Slovenskej pošty, a. s. tak, aby spĺňalo ergonomické požiadavky Slovenskej pošty, a. s. Submodul integračný komponent bude na moduly IS IOM integrovaný formou konzumovania web služieb, ktoré poskytuje IS IOM. Modul správy poskytovaných e-Gov služieb bude rozšírený o poskytovanie zmien (modifikácie záznamov) eGovernment služieb a číselníkov evidovaných v IS IOM pre potrebu ich evidovania v informačnom systéme klientskych centier Slovenskej pošty, a. s. Modul správy IOM bude doplnený o orchestráciu jednoúčelových činností pre poskytovanie viacúčelových funkcionalít IS IOM z dôvodu minimalizácie prístupov informačného systému klientskych centier Slovenskej pošty, a. s. do systému IS IOM pre účely získania identifikátoru formulára, ktorý je asociovaný s identifikovaným dokumentu. Modul Formuláre bude doplnený o poskytovanie rozšírenej funkcionality vizualizácie formuláru vo formáte ReadOnlyHTML. Modul podpory výkonu, ktorý je primárne určený na orchestráciu činností IOM, bude rozšírený o orchestráciu jednoúčelových činností pre poskytovanie viacúčelových funkcionalít IS IOM z dôvodu minimalizácie prístupov informačného systému klientskych centier Slovenskej pošty, a. s. do systému IS IOM pre účely vykonania činnosti vizualizácie formulárov v požadovanom formáte, činnosti poskytovania zoznamu elektronických schránok prístupných pre občana a činnosti sprístupnenia detailu správy elektronickej schránky. Modul registrov IOM, ktorý rieši evidenciu prevádzkovateľov a prevádzkarní IOM, bude doplnený taktiež o službu poskytovania všetkých prevádzkarní prevádzkovateľa, ktoré boli modifikované po zadanom čase, čím sa zabezpečí replikácia údajov z IS IOM do informačného systému klientskych centier Slovenskej pošty, a. s.

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
DXC Technology Slovakia s. r. o. 1 2 518 200,00 0% EUR 26. Október 2015 66060

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Typ dokumentu Názov Dátum zverejnenia Dátum úpravy Files Súbory
Zmluva Zmluva 2. November 2015 2. November 2015 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/234474/content/104309/download","filename":"Zmluva - text.pdf"}]
Správa o zákazke Správa o zákazke 2. November 2015 2. November 2015 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/234477/content/104347/download","filename":"Sprava_o_zakazke.pdf"}]
Informácia o zverejnení zmluvy Informácia o zverejnení zmluvy 11. December 2015 11. December 2015 []
Informácia o výsledku vyhodnotenia ponúk Informácia o výsledku vyhodnotenia ponúk 16. December 2015 16. December 2015 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/234483/content/104423/download","filename":"Oznámenie o výsledku VO.pdf"}]

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.