Predmetom priameho rokovacieho konania tejto zákazky je rokovanie, o podmienkach zákazky, najmä administratívnych, technických a finančných a zmluvných podmienkach poskytnutia služby. OPIS ZÁKAZKY: Predmetom zákazky je poskytnutie služby- zabezpečenia doručovania vybraných elektronických úradných dokumentov verejného obstarávateľa do elektronických schránok adresátov a v prípade, ak elektronická schránka niektorého adresáta nie je aktivovaná, zabezpečenie vyhotovenia listinnej podoby elektronického úradného dokumentu vo forme listinného rovnopisu elektronického úradného dokumentu a zabezpečenia jeho doručenia adresátovi v listinnej podobe, a to za podmienok a spôsobom špecifikovaným v Rámcovej dohode o poskytnutí služby a v príslušných právnych predpisoch a v súlade s touto výzvou. Verejný obstarávateľ je oprávnený určiť, ktoré (množstvo a druh) elektronické úradné dokumenty bude doručovať prostredníctvom poskytovaných služieb. Poskytnutie služby musí byť zabezpečené v súlade s § 31a zákona č. 305/2013 Z. z., v súlade s Vyhláškou Úradu podpredsedu vlády Slovenskej republiky pre investície a informatizáciu č. 85/2018 Z. z., ktorou sa ustanovujú podrobnosti o spôsobe vyhotovenia a náležitostiach listinného rovnopisu elektronického úradného dokumentu (ďalej len Vyhláška) a v súlade s uzatvorenou zmluvou medzi NASES a Slovenskou poštou, a. s., (ďalej len Poštová zmluva). Ide o nasledujúce služby: a)odoslanie elektronického úradného dokumentu do aktivovanej elektronickej schránky, b)vyhotovenie listinného rovnopisu elektronického úradného dokumentu v prípade, ak elektronická schránka nie je aktivovaná c)vytvorenie poštových zásielok univerzálnej služby, d)distribúciu vytvorených poštových zásielok univerzálnej služby, e)odoslanie informácie o výsledku doručenia, potvrdzujúcu moment doručenia alebo dôvody nedoručenia, f)zničenie nedoručiteľných poštových zásielok univerzálnej služby, g)podpora prevádzky pre služby uvedené v písm. a) až f) tohto bodu Zmluvy (služby uvedené v písm. a) až g) ďalej spolu aj ako Služby CUD) Predpokladané množstvo poskytnutej služby - zásielok za obdobie trvania zmluvy je 175 621 ks zásielok. Verejný obstarávateľ nie je povinný odobrať predpokladané množstvo služby- zásielok . Uchádzač si nebude uplatňovať voči verejnému obstarávateľovi žiadne sankcie za odobratie vyššieho alebo nižšieho množstva služieb ako je predpokladané množstvo služieb zásielok.
Dodávateľ | Spomedzi uchádzačov | Suma kontraktu | DPH | Mena | Dátum uzavretia kontraktu | Detaily |
---|---|---|---|---|---|---|
Národná agentúra pre sieťové a elektronické služby | 1 | 699 997,00 | Neuvedené | EUR | 14. Apríl 2023 |
Typ dokumentu | Názov | Dátum zverejnenia | Dátum úpravy | Files | Súbory |
---|---|---|---|---|---|
Zmluva | Rámcová dohoda o poskytovaní služieb | 17. Apríl 2023 | 17. Apríl 2023 | [{"file_url":"/vyhladavanie/vyhladavanie-dokumentov/download/3293786/1480906?cHash=f1929364256c6e228c4c85567f18f9d5","filename":"Rámcová dohoda ÚE_Národná agentúra pre sieťové a elektronické služby I. časť_461_2023.pdf"},{"file_url":"/vyhladavanie/vyhladavanie-dokumentov/download/3293786/1480907?cHash=8966f607adcb11fd49e5804bc7592d61","filename":"Rámvová dohoda ÚE_Národná agentúra pre sieťové a elektronické služby II. časť_461_2023.pdf"}] | |
Správa o zákazke | Správa o zákazke podľa § 24 ods. 2 a ods. 3 ZVO | 19. Apríl 2023 | 19. Apríl 2023 | [{"file_url":"/vyhladavanie/vyhladavanie-dokumentov/download/3294629/1482762?cHash=a8f3afecd9d5f8753a5ff017810dc9de","filename":"správa podľa § 24.pdf"}] | |
Informácia o výsledku vyhodnotenia ponúk | Informácia o výsledku vyhodnotenia ponuky v priamom rokovacom konaní | 21. Marec 2023 | 21. Marec 2023 | [{"file_url":"/vyhladavanie/vyhladavanie-dokumentov/download/3286446/1464050?cHash=deaed01fb4ef4134bad331e7988ca7d2","filename":"informácia o vysledku_ profil 20.3.2023.pdf"}] | |
Zápisnica | Zápisnica z rokovania v PRK | 19. Apríl 2023 | 19. Apríl 2023 | [{"file_url":"/vyhladavanie/vyhladavanie-dokumentov/download/3294630/1482763?cHash=bedb6015c7626ca86a0308a363d01476","filename":"Zápisnica z rokovania v PRK.pdf"}] | |
Ponuky uchádzačov | ponuka uchádzača - NASES | 19. Apríl 2023 | 19. Apríl 2023 | [{"file_url":"/vyhladavanie/vyhladavanie-dokumentov/download/3294635/1482781?cHash=a85fc1dd43597eb2cf15b99733e3cc5c","filename":"cestne_vyhlasenie.pdf"},{"file_url":"/vyhladavanie/vyhladavanie-dokumentov/download/3294635/1482782?cHash=27aaafa4615202d88b17cd4bb270fd6b","filename":"Priloha_3.pdf"},{"file_url":"/vyhladavanie/vyhladavanie-dokumentov/download/3294635/1482783?cHash=9627d7581c0444452f600d46b988e2ee","filename":"splnomocnenie.pdf"},{"file_url":"/vyhladavanie/vyhladavanie-dokumentov/download/3294635/1482784?cHash=c4b73082365c6c3e0bbf5f89bfe1b769","filename":"priloha c. 1 k vyzve na PRK_ navrh RD 14.3.2023.doc"}] | |
Zápisnica | Zápisnica z vyhodnotenia ponuky a vyhodnotenia splnenia podmienok účasti | 19. Apríl 2023 | 19. Apríl 2023 | [{"file_url":"/vyhladavanie/vyhladavanie-dokumentov/download/3294633/1482770?cHash=efbb294da9992ceed4c028f5a189c1eb","filename":"Zápisnica z vyhodnotenia súťažnej ponuky a vyhodnotenia splnenia podmienok účasti.pdf"}] |
Názov obstarávania | Obstarávateľ | Odhadovaná suma (Bez DPH) | Konečná suma (Bez DPH) | Zaplatené | Mena | Rok | Typ | EU fondy | Počet zmlúv | Úspešné |
---|
Názov obstarávania | Obstarávateľ | Suma obstarávania | Suma obstarávania_hidden | Mena | Dátum zverejnenia | Lehota na predkladanie ponúk | EU fondy | DT_hidden | Lehota_hidden |
---|
Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.