Obstarávanie

„Doručovanie vybraných elektronických úradných dokumentov“


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mesto Trenčín
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
699 997,00
Konečná suma(Bez DPH):
699 997,00
Zaplatené:
100.0%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
64100000-7
Elektronická aukcia:
Nie
Opcie:
Nie
Rámcová dohoda:
Áno
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom priameho rokovacieho konania tejto zákazky je rokovanie, o podmienkach zákazky, najmä administratívnych, technických a finančných a zmluvných podmienkach poskytnutia služby. OPIS ZÁKAZKY: Predmetom zákazky je poskytnutie služby- zabezpečenia doručovania vybraných elektronických úradných dokumentov verejného obstarávateľa do elektronických schránok adresátov a v prípade, ak elektronická schránka niektorého adresáta nie je aktivovaná, zabezpečenie vyhotovenia listinnej podoby elektronického úradného dokumentu vo forme listinného rovnopisu elektronického úradného dokumentu a zabezpečenia jeho doručenia adresátovi v listinnej podobe, a to za podmienok a spôsobom špecifikovaným v Rámcovej dohode o poskytnutí služby a v príslušných právnych predpisoch a v súlade s touto výzvou. Verejný obstarávateľ je oprávnený určiť, ktoré (množstvo a druh) elektronické úradné dokumenty bude doručovať prostredníctvom poskytovaných služieb. Poskytnutie služby musí byť zabezpečené v súlade s § 31a zákona č. 305/2013 Z. z., v súlade s Vyhláškou Úradu podpredsedu vlády Slovenskej republiky pre investície a informatizáciu č. 85/2018 Z. z., ktorou sa ustanovujú podrobnosti o spôsobe vyhotovenia a náležitostiach listinného rovnopisu elektronického úradného dokumentu (ďalej len Vyhláška) a v súlade s uzatvorenou zmluvou medzi NASES a Slovenskou poštou, a. s., (ďalej len Poštová zmluva). Ide o nasledujúce služby: a)odoslanie elektronického úradného dokumentu do aktivovanej elektronickej schránky, b)vyhotovenie listinného rovnopisu elektronického úradného dokumentu v prípade, ak elektronická schránka nie je aktivovaná c)vytvorenie poštových zásielok univerzálnej služby, d)distribúciu vytvorených poštových zásielok univerzálnej služby, e)odoslanie informácie o výsledku doručenia, potvrdzujúcu moment doručenia alebo dôvody nedoručenia, f)zničenie nedoručiteľných poštových zásielok univerzálnej služby, g)podpora prevádzky pre služby uvedené v písm. a) až f) tohto bodu Zmluvy (služby uvedené v písm. a) až g) ďalej spolu aj ako Služby CUD) Predpokladané množstvo poskytnutej služby - zásielok za obdobie trvania zmluvy je 175 621 ks zásielok. Verejný obstarávateľ nie je povinný odobrať predpokladané množstvo služby- zásielok . Uchádzač si nebude uplatňovať voči verejnému obstarávateľovi žiadne sankcie za odobratie vyššieho alebo nižšieho množstva služieb ako je predpokladané množstvo služieb zásielok.

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
Národná agentúra pre sieťové a elektronické služby 1 699 997,00 Neuvedené EUR 14. Apríl 2023 333625

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Typ dokumentu Názov Dátum zverejnenia Dátum úpravy Files Súbory
Zmluva Rámcová dohoda o poskytovaní služieb 17. Apríl 2023 17. Apríl 2023 [{"file_url":"/vyhladavanie/vyhladavanie-dokumentov/download/3293786/1480906?cHash=f1929364256c6e228c4c85567f18f9d5","filename":"Rámcová dohoda ÚE_Národná agentúra pre sieťové a elektronické služby I. časť_461_2023.pdf"},{"file_url":"/vyhladavanie/vyhladavanie-dokumentov/download/3293786/1480907?cHash=8966f607adcb11fd49e5804bc7592d61","filename":"Rámvová dohoda ÚE_Národná agentúra pre sieťové a elektronické služby II. časť_461_2023.pdf"}]
Správa o zákazke Správa o zákazke podľa § 24 ods. 2 a ods. 3 ZVO 19. Apríl 2023 19. Apríl 2023 [{"file_url":"/vyhladavanie/vyhladavanie-dokumentov/download/3294629/1482762?cHash=a8f3afecd9d5f8753a5ff017810dc9de","filename":"správa podľa § 24.pdf"}]
Informácia o výsledku vyhodnotenia ponúk Informácia o výsledku vyhodnotenia ponuky v priamom rokovacom konaní 21. Marec 2023 21. Marec 2023 [{"file_url":"/vyhladavanie/vyhladavanie-dokumentov/download/3286446/1464050?cHash=deaed01fb4ef4134bad331e7988ca7d2","filename":"informácia o vysledku_ profil 20.3.2023.pdf"}]
Zápisnica Zápisnica z rokovania v PRK 19. Apríl 2023 19. Apríl 2023 [{"file_url":"/vyhladavanie/vyhladavanie-dokumentov/download/3294630/1482763?cHash=bedb6015c7626ca86a0308a363d01476","filename":"Zápisnica z rokovania v PRK.pdf"}]
Ponuky uchádzačov ponuka uchádzača - NASES 19. Apríl 2023 19. Apríl 2023 [{"file_url":"/vyhladavanie/vyhladavanie-dokumentov/download/3294635/1482781?cHash=a85fc1dd43597eb2cf15b99733e3cc5c","filename":"cestne_vyhlasenie.pdf"},{"file_url":"/vyhladavanie/vyhladavanie-dokumentov/download/3294635/1482782?cHash=27aaafa4615202d88b17cd4bb270fd6b","filename":"Priloha_3.pdf"},{"file_url":"/vyhladavanie/vyhladavanie-dokumentov/download/3294635/1482783?cHash=9627d7581c0444452f600d46b988e2ee","filename":"splnomocnenie.pdf"},{"file_url":"/vyhladavanie/vyhladavanie-dokumentov/download/3294635/1482784?cHash=c4b73082365c6c3e0bbf5f89bfe1b769","filename":"priloha c. 1 k vyzve na PRK_ navrh RD 14.3.2023.doc"}]
Zápisnica Zápisnica z vyhodnotenia ponuky a vyhodnotenia splnenia podmienok účasti 19. Apríl 2023 19. Apríl 2023 [{"file_url":"/vyhladavanie/vyhladavanie-dokumentov/download/3294633/1482770?cHash=efbb294da9992ceed4c028f5a189c1eb","filename":"Zápisnica z vyhodnotenia súťažnej ponuky a vyhodnotenia splnenia podmienok účasti.pdf"}]

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.