Obstarávanie

Kancelárske potreby.


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Ministerstvo vnútra Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
7 510 000,00
Konečná suma(Bez DPH):
7 510 000,00
Zaplatené:
100.0%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
30192000-1
Elektronická aukcia:
Áno
Opcie:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Áno
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa


Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska

  • 99 % Maximálna cena za predmet zákazky
  • 1 % Minimálna zľava vyjadrená/určená v percentách ( % )

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je nákup kancelárskych potrieb uvedený v Skupine A Výberový cenník kancelárskych potrieb a v Skupine B Aktuálny ponukový cenník kancelárskych potrieb uchádzača/predávajúceho v tejto časti súťažných podkladov podľa aktuálnych potrieb verejného obstarávateľa, vrátane služieb spojených s dodaním tovaru do sídla verejného obstarávateľa vrátane vyloženia v mieste jeho uloženia a zabezpečenia ekologickej likvidácie všetkých použitých jednorazových obalov. V skupine A Výberový cenník kancelárskych potrieb tejto časti je uvedený Vybraný sortiment kancelárskych potrieb. V prípade, že verejný obstarávateľ bude potrebovať kancelárske potreby, ktoré nie sú uvedený v Skupine A Výberový cenník kancelárskych potrieb, môže takýto sortiment nakúpiť na základe sortimentu uvedeného v Skupine B Aktuálny ponukový cenník kancelárskych potrieb uchádzača/predávajúceho podľa tejto časti súťažných podkladov. Komplexný cenník kancelárskych potrieb bude tvoriť prílohu č. 2 rámcovej dohody. Uchádzač zároveň uvedie do Komplexného cenníka kancelárskych potrieb, v rámci bodu 3, ponúkanú minimálnu percentuálnu zľavu z cien uvedených v Skupine B Aktuálny ponukový cenník kancelárskych potrieb uchádzača/predávajúceho. Súvisiace služby: doprava, čím sa rozumie doprava kancelárskych potrieb do miesta dodania verejných obstarávateľov v súlade s rámcovou dohodou, ak sa zmluvné strany v konkrétnej objednávke nedohodnú inak. vykládka, čím sa rozumie vyloženie kancelárskych potrieb na určené miesto v objekte verejného obstarávateľa podľa rámcovej dohody a príslušnej objednávky. ekologická likvidácia použitých obalov, čím sa rozumie odber prázdnych obalov, v ktorých verejnému obstarávateľovi dodal predmet zákazky.

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
Xepap, spol. s r.o. 1 7 510 000,00 0% EUR 24. Apríl 2015 69615

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Typ dokumentu Názov Dátum zverejnenia Dátum úpravy Files Súbory
Iný dokument k zákazke Doplnenie súťažných podkladov 13. Október 2014 13. Október 2014 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/239545/content/105166/download","filename":"Doplnenie SP.pdf"}]
Iný dokument k zákazke Doplnenie SP 15. Október 2014 15. Október 2014 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/239548/content/105278/download","filename":"štruktúrovaný rozpočet.pdf"}]
Ponuky uchádzačov Xepap, spol. s r.o. 12. Máj 2015 12. Máj 2015 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/239560/content/106075/download","filename":"Ponuka1. PDF.pdf"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/239560/content/106076/download","filename":"Ponuka- Výberový cenník_MVSR.pdf"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/239560/content/106077/download","filename":"Ponuka Komplexný cennik_MVSR.pdf"}]
Informácia o zverejnení zmluvy Informácia o zverejnení zmluvy 12. Máj 2015 12. Máj 2015 []
Iný dokument k zákazke Vysvetlenie č.1 8. Október 2014 8. Október 2014 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/239542/content/105677/download","filename":"Vysvetlenie_1_final.pdf"}]
Správa o zákazke Správa o zákazke 11. Máj 2015 11. Máj 2015 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/239551/content/105533/download","filename":"Správa o zákazke 6.5.2015.pdf"}]
Súťažné podklady Súťažné podklady 2. September 2014 2. September 2014 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/239539/content/105539/download","filename":"Sutazne_podklady_verejna_sutaz_Kancelarske potreby_final.pdf"}]
Zápisnica Zápisnica 12. Máj 2015 12. Máj 2015 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/239557/content/105855/download","filename":"ZzHP_kriteria_po_EA.pdf"}]
Iný dokument k zákazke Doplnenie štruktúrovaného rozpočtu 16. Október 2014 16. Október 2014 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/239554/content/105680/download","filename":"Doplnený_štruktúrovaný rozpočet_16-10-2014.pdf"}]

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.