Predmetom rokovania je dodanie služby. Aplkácia ORIS je podnikový informačný systém pre Správu ciest ŽSK, ktorý obsahuje špecifickú metodiku používanú pri spracovávaní prvotných dát vznikajúcich počas správy a údržby ciest II. a III triedy. Jednotlivé moduly umožňujú denný zápis údajov o výkonoch, odpracovaných hodinách, spotrebe PHM použitých vozidiel. Evidujú a účtujú sa všetky dodávateľské faktúry, vystavujú sa odberateľské faktúry, vedie sa evidencia majetku, generujú sa príkazy na úhradu, vedie sa saldo pohľadávok a záväzkov. Vytvárajú sa kalkulácie a cenové podklady pre fakturáciu. Spracovávajú sa podklady pre spracovanie miezd. Na to, aby sa dali dodržať zákonmi stanovené termíny, je potrebné robiť denné záznamy všetkých pohybov počas celého mesiaca. Keďže došlo k preukázateľnému výpadku funkčnosti aplikácie ORIS (zlyhanie diskového subsystému), čo vážne narušilo plynulý chod našej organizácie na základe servisného protokolu je potrebná urýchlená výmena servera.
§ 116 písm. c) zákazka na dodanie tovaru, na uskutočnenie stavebných prác alebo na poskytnutie služby sa zadáva z dôvodu mimoriadnej udalosti nespôsobenej verejným obstarávateľom, ktorú nemohol predvídať, a vzhľadom na vzniknutú časovú tieseň nemožno postupovať podľa § 109 až 111 alebo § 113 a 114 alebo
Verejný obstarávateľ vyhlasuje, že sú splnené všetky tri podmienky podľa rozhodnutia Európskeho súdneho dvora, ktoré umožňujú uplatniť priame rokovacie konanie z dôvodu mimoriadnej udalosti (t. j. havarijný stav servera Správy ciest ŽSK, a to v súlade s metodickým usmernením číslo 12399-5000/2013 zo dňa 23.10.2013 vydaným Úradom pre verejné obstarávanie: 1.Existencia nepredvídateľnej udalosti Dôkazy: Odborný servisný protokol zo dňa 30.11.2016. 2.Časová tieseň, kedy nie je možné dodržať časové limity stanovené pri iných postupoch verejného obstarávania Dôkazy: Následky pri úplnej strate funkčnosti servera uvedené v odbornom servisnom protokole. 3.Kauzálna väzba medzi nepredvídateľnou udalosťou a časovou tiesňou Dôkaz: kauzálna väzba je daná okolnosťami podľa dôkazov, ktoré sú uvedené pod bodom 1. a 2.
Dodávateľ | Spomedzi uchádzačov | Suma kontraktu | DPH | Mena | Dátum uzavretia kontraktu | Detaily |
---|---|---|---|---|---|---|
Slovak Telekom, a.s. | 1 | 69 625,00 | Neuvedené | EUR | 22. December 2016 |
Typ dokumentu | Názov | Dátum zverejnenia | Dátum úpravy | Files | Súbory |
---|---|---|---|---|---|
Informácia o zverejnení zmluvy | Zmluva o poskytnutí služieb | 5. Január 2017 | 5. Január 2017 | [] | |
Správa o zákazke | Správa o zákazke | 5. Január 2017 | 5. Január 2017 | [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/758871/content/477152/download","filename":"Správa o zákazke.pdf"}] |
Názov obstarávania | Obstarávateľ | Odhadovaná suma (Bez DPH) | Konečná suma (Bez DPH) | Zaplatené | Mena | Rok | Typ | EU fondy | Počet zmlúv | Úspešné |
---|
Názov obstarávania | Obstarávateľ | Suma obstarávania | Suma obstarávania_hidden | Mena | Dátum zverejnenia | Lehota na predkladanie ponúk | EU fondy | DT_hidden | Lehota_hidden |
---|
Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.