Obstarávanie

Zvýšenie odolnosti Slovenska voči hybridným hrozbám pomocou posilneniu kapacít verejnej správy


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Akadémia Policajného zboru v Bratislave
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
58 000,00
Konečná suma(Bez DPH):
48 333,33
Zaplatené:
83.33%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
48000000-8
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Opcie:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Použitý postup:
§ 117 a § 110 ZVO
Jednotka:
obdobie
Množstvo:
1.0000
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena bez DPH

Opis obstarávania

Funkčná špecifikácia

IS na podporu vzdelávania  interných zamestnancov  pre potreby národného projektu „Zvýšenie odolnosti Slovenska voči hybridným hrozbám pomocou posilnenia kapacít verejnej správy“; Samotný vzdelávací systém, aplikácia bude prevádzkovaná v prostredí objednávateľa, vo Vládnom cloude Tajov.•    Rozhrania aplikácie:Používateľské rozhranie – určené používateľom s rôznymi rolami (lektor, manažér, vzdelávaný zamestnanec)Testy – umožňujú definovať správne a nesprávne odpovede, Vytlačenie testu s odpoveďami a vyhodnotením, Vytlačenie potvrdenia o absolvovaní testu, prípadne koľko bodov získal užívateľ z daného školenia/testu, Formát školení môže byť text, obrázky alebo videá. Prípadne rôzna kombinácia uvedených

Technická špecifikácia textová

Technické vlastnosti: •    Do 3 mesiacov od podpisu zmluvy, Hodnota / charakteristika:

Technická špecifikácia číselná

Technické vlastnosti: Kurz, Jednotka: osoba, Minimum: , Maximum: 15, Presná hodnota: ; Technické vlastnosti: •    Používatelia + používateľský profil-    Kontá používateľov bude vytvárať, importovať administrátor vzdelávacieho  systému-    Používateľ  o zriadení konta bude informovaný emailom-    Používateľov  bude možné zaradiť do  požadovaných skupín-    Používateľ musí dostať email o sprístupnení nového školenia/testu určeného pre neho, Jednotka: osoba, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 15; Technické vlastnosti: •    Minimálne požiadavky na rolu používateľ-    rola užívateľ musí umožňovať overené prihlásenie do systému (meno a heslo)-    rola užívateľ musí umožniť vykonávanie testov/školení-    musí zabezpečiť prístup k vzdelávacím dokumentom-    užívateľský profil musí obsahovať minimálne údaje Meno, Priezvisko, kontaktné údaje ,, Jednotka: osoba, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 15; Technické vlastnosti: •    Minimálne požiadavky na rolu administrátor-    rola administrátora musí umožňovať vytváranie používateľských kont a  priraďovanie úrovne prístupov, skupín-    rola administrátora musí umožňovať zmenu profilu  všetkých používateľov-    rola administrátora musí umožňovať schvaľovanie žiadostí o prístup do vzdelávacieho systému nových používateľov-    rola administrátora musí umožňovať zmenu hesla používateľov-    rola administrátora musí umožňovať zablokovanie/zrušenie používateľských účtov, Jednotka: osoba, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 15; Technické vlastnosti: •    Minimálne požiadavky na rolu lektor-    rola lektor musí umožňovať vytváranie skupín a  priraďovanie kont používateľov  do týchto skupín-    vkladanie študijných dokumentov a materiálov-    vytváranie testov, priraďovanie kont používateľov na testy-    vyhodnocovanie testov, Jednotka: osoba, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 15; Technické vlastnosti: •    Minimálne požiadavky na rolu referent-    rola referent musí umožňovať vytváranie skupín a  priraďovanie používateľov  do týchto skupín-    spracovanie evidencie a dokumentácie projektu-    tlač o absolvovaní kurzu/ školenia, Jednotka: osoba, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 15; Technické vlastnosti: Vzdelávací systém musí byť funkčný a prevádzkovateľný v prostredí MV SR.Súčasťou dodávky je dodanie:•    funkčnej špecifikácie a grafický návrh používateľských rozhraní•    používateľskej  a administrátorskej príručky.•    Školení pre administrátorov, referentov  a lektorov. Školenie bude dodané v priestoroch objednávateľa v rozsahu 16 h pre max . 15 účastníkov•    Podpory na opravy a servisné činnosti na dobu 12 mesiacov od nasadenia do prevádzky•    Testovanie aplikácie na zvládnutie požadovaných pripojení, Jednotka: osoba, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 15; Technické vlastnosti: Bezpečnosť systému•    Inštalácia bezpečnostných certifikátov SSL•    Prístup len na pozvanie•    Zabezpečené pripojenie na server•    reCaptcha zabezpečenie alebo podobnéTermíny dodania•    Do 3 mesiacov od podpisu zmluvy, Jednotka: osoba, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 15

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
ActiveNet, s.r.o. 1 58 000,00 20% EUR 21. November 2022 336367

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Žiadne dokumenty neboli nájdené!

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.