Obstarávanie

Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov formou elektronických stravovacích kariet


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Múzeum v Kežmarku
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
26 000,00
Konečná suma(Bez DPH):
25 188,90
Zaplatené:
96.88%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
30199770-8
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Opcie:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Použitý postup:
§ 117 a § 110 ZVO
Jednotka:
Stravovanie formou elektronických kariet 2023
Množstvo:
1.0000
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena s DPH

Opis obstarávania

Funkčná špecifikácia

Predmetom zákazky je zabezpečenie stravovania formou elektronických stravovacích platobných kariet pre zamestnancov objednávateľa v zmluvných zariadeniach poskytovateľa podľa požiadaviek objednávateľa v nominálnej hodnote 5,10 EUR na jednu stravnú jednotku.; Stravné poukážky musia byť platné v sieti zmluvných reštauračných a stravovacích zariadení v meste Kežmarok, s ktorými má poskytovateľ uzatvorené zmluvy a ktoré akceptujú jeho elektronické stravovacie karty.; Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods. 4 zákona č. 311/ 2001 Z. z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov.

Technická špecifikácia textová

Technické vlastnosti: Elektronická stravovacia platobná karta musí obsahovať:, Hodnota / charakteristika: názov a logo dodávateľa; Technické vlastnosti: Elektronická stravovacia platobná karta musí obsahovať:, Hodnota / charakteristika: ochranné prvky proti falšovaniu ; Technické vlastnosti: Elektronická stravovacia platobná karta musí obsahovať:, Hodnota / charakteristika: poučenie pre spotrebiteľa; Technické vlastnosti: Elektronická stravovacia platobná karta musí byť:, Hodnota / charakteristika: platná minimálne počas doby kontraktu; Technické vlastnosti: Elektronická stravovacia platobná karta musí byť:, Hodnota / charakteristika: vystavená na meno zamestnanca; Technické vlastnosti: Elektronická stravovacia platobná karta musí byť:, Hodnota / charakteristika: použiteľná aj na bezkontaktné platby; Technické vlastnosti: Elektronická stravovacia platobná karta musí umožňovať:, Hodnota / charakteristika: ochranu platby PIN kódom; Technické vlastnosti: Elektronická stravovacia platobná karta musí umožňovať:, Hodnota / charakteristika: zistenie zostatku hodnoty stravovacích jednotiek prostredníctvom internetu alebo aj iným spôsobom napr. SMS notifikáciou

Technická špecifikácia číselná

Technické vlastnosti: Nominálna hodnota stravnej jednotky na zamestnanca, Jednotka: EUR, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 5,10; Technické vlastnosti: Predpokladané množstvo odobratých stravných jednotiek na obdobie 1 rok (2023), Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 5000; Technické vlastnosti: Počet elektronických platobných stravovacích kariet pre stálych zamestnancov, karty budú aktívne celoročne. (S výnimkou fluktuácie zamestnancov), Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 19; Technické vlastnosti: Počet elektronických platobných stravovacích kariet pre sezónnych zamestnancov, karty aktívne počas letnej turistickej sezóny. (máj - september ich dodanie bude až v tomto období pri ich nástupe), Jednotka: ks, Minimum: 7, Maximum: 10, Presná hodnota:

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
Up Déjeuner, s. r. o. 4 25 188,90 0% EUR 25. November 2022 336658

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Žiadne dokumenty neboli nájdené!

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.