Obstarávanie

Vývojová a prevádzková podpora (SLA) Safetica DLP


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Generálne riaditeľstvo Zboru väzenskej a justičnej stráže (GR ZVJS)
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
51 480,00
Konečná suma(Bez DPH):
35 708,33
Zaplatené:
69.36%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
72250000-2
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Opcie:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Použitý postup:
§ 117 a § 110 ZVO
Jednotka:
celý rozsah
Množstvo:
1.0000
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena s DPH

Opis obstarávania

Funkčná špecifikácia

Poskytovanie služieb rozšírenej servisnej on-site podpory formou SLA pre platformu výrobcu SAFETICA ONE v trvaní 24 mesiacov

Technická špecifikácia textová

Technické vlastnosti: Poskytovanie služieb rozšírenej servisnej s aktívnym monitoringom DLP riešenia podpory formou SLA., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: Požadované proaktívne činnosti pre oblasť podpory - Proaktívne riešenie vznikajúcich problémov v rozsahu 3 MD mesačne. V rámci tejto aktivity sú požadované nasledovné činnosti:, Hodnota / charakteristika: 1. Proaktívny monitoring vybraných parametrov aplikačného riešenia SAFETICA určených s prevádzkou a dostupnosťou DLP služieb,; Technické vlastnosti: Požadované proaktívne činnosti pre oblasť podpory - Proaktívne riešenie vznikajúcich problémov v rozsahu 3 MD mesačne. V rámci tejto aktivity sú požadované nasledovné činnosti:, Hodnota / charakteristika: 2. aktívny monitoring DLP pravidiel s príslušným notifikačným mechanizmom,; Technické vlastnosti: Požadované proaktívne činnosti pre oblasť podpory - Proaktívne riešenie vznikajúcich problémov v rozsahu 3 MD mesačne. V rámci tejto aktivity sú požadované nasledovné činnosti:, Hodnota / charakteristika: 3. pravidelné vyhodnocovanie DLP incidentov na mesačnej báze s príslušným návrhom opatrení a reštrikcií,; Technické vlastnosti: Požadované proaktívne činnosti pre oblasť podpory - Proaktívne riešenie vznikajúcich problémov v rozsahu 3 MD mesačne. V rámci tejto aktivity sú požadované nasledovné činnosti:, Hodnota / charakteristika: 4. v mesačnej správe je zahrnuté aj vyhotovenie úplného ročného analytického reportu, ktorý bude sumarizovať všetky zistenia a odporúčania za ročné sledované obdobie,; Technické vlastnosti: Požadované proaktívne činnosti pre oblasť podpory - Proaktívne riešenie vznikajúcich problémov v rozsahu 3 MD mesačne. V rámci tejto aktivity sú požadované nasledovné činnosti:, Hodnota / charakteristika: 5. kontrola logov,; Technické vlastnosti: Požadované proaktívne činnosti pre oblasť podpory - Proaktívne riešenie vznikajúcich problémov v rozsahu 3 MD mesačne. V rámci tejto aktivity sú požadované nasledovné činnosti:, Hodnota / charakteristika: 6. napojenie na log-management/SIEM určený dodávateľom a zadefinovanie parametrov,; Technické vlastnosti: Požadované proaktívne činnosti pre oblasť podpory - Proaktívne riešenie vznikajúcich problémov v rozsahu 3 MD mesačne. V rámci tejto aktivity sú požadované nasledovné činnosti:, Hodnota / charakteristika: 7. aktualizácia aplikačného vybavenia v zmysle odporúčaní výrobcom,; Technické vlastnosti: Požadované proaktívne činnosti pre oblasť podpory - Proaktívne riešenie vznikajúcich problémov v rozsahu 3 MD mesačne. V rámci tejto aktivity sú požadované nasledovné činnosti:, Hodnota / charakteristika: 8. dodanie informácií o známych bezpečnostných chybách a aplikovanie náprav,; Technické vlastnosti: Požadované proaktívne činnosti pre oblasť podpory - Proaktívne riešenie vznikajúcich problémov v rozsahu 3 MD mesačne. V rámci tejto aktivity sú požadované nasledovné činnosti:, Hodnota / charakteristika: 9. vo fáze poskytovania podpory, pravidelné stretnutia pracovnej skupiny min. 1x mesačne, - evidencia DLP incidentov a úprav na on-line portáli/HelpDesku.; Technické vlastnosti: Objednávateľ považuje za nevyhnutné na riadne poskytnutie plnenia predmetu zmluvy:, Hodnota / charakteristika: 1. Disponovanie minimálne dva certifikovanými technikmi pre Tier 1 a a dvoma špecialistami Tier 2 na produkt SAFETICA DLP,; Technické vlastnosti: Objednávateľ považuje za nevyhnutné na riadne poskytnutie plnenia predmetu zmluvy:, Hodnota / charakteristika: 2. disponovanie certifikátmi ISO/IEC 20000 (systém manažérstva kvality služieb) a ISO/IEC 27001 (systém manažérstva informačnej bezpečnosti),; Technické vlastnosti: Objednávateľ považuje za nevyhnutné na riadne poskytnutie plnenia predmetu zmluvy:, Hodnota / charakteristika: 3. disponovanie certifikátom min. GOLD PARTNERA spoločnosti SAFETICA (pokiaľ nie je dodávateľom priamo spoločnosť SAFETICA, alebo Distribútor). Dodávateľ je povinný do 2 pracovných dní od uzatvorenia; Technické vlastnosti: Objednávateľ považuje za nevyhnutné na riadne poskytnutie plnenia predmetu zmluvy:, Hodnota / charakteristika: 4. Dodávateľ je povinný do 2 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy preukázať objednávateľovi splnenie požiadaviek podľa predchádzajúcich bodov 1., 2. a 3.,; Technické vlastnosti: Objednávateľ považuje za nevyhnutné na riadne poskytnutie plnenia predmetu zmluvy:, Hodnota / charakteristika: 5. disponovanie min. 1 špecialistu s certifikáciou CEH/CHFI (Computer Hacking Forensic Investigator).; Technické vlastnosti: Dodávateľ sa zaväzuje poskytovať predmetné servisné v jednotlivých organizačných subjektov objednávateľa v 19 miestach inštalácie geograficky umiestnených na území Slovenska., Hodnota / charakteristika:

Technická špecifikácia číselná

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
iServices s. r. o. 2 42 850,00 20% EUR 24. November 2022 354202

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Žiadne dokumenty neboli nájdené!

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.