Obstarávanie

Komponenty a príslušenstvo VT 2022


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Rektorát
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
Konečná suma(Bez DPH):
58 337,60
Zaplatené:
0%
Mena:
Hlavný CPV kód:
30237000-9
Elektronická aukcia:
Nie
Opcie:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Áno
Počet uzavretých zmlúv:
1

Opis obstarávania

Objednávky na základe Rámcovej dohody č. 300/2022. Predmetom zákazky je dodanie náhradných komponentov do PC, audio príslušenstva, káblov, redukcií a ostatného príslušenstva pre notebooky, počítače a tablety pre potreby rozšírenia, upgradu výpočtovej techniky verejného obstarávateľa, vrátane poskytovania záručného servisu a ostatných súvisiacich služieb pre Univerzitu Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach. Súčasťou predmetu zákazky sú súvisiace služby spojené s dopravou na miesto dodania, naložením a vyložením dodávaného tovaru na miesto dodania. Množstvá jednotlivých druhov tovaru budú spresňované pravidelnými objednávkami. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo považovať predpokladané množstvá za orientačné a v prípade potreby objednať nižšie množstvá, než sú predpokladané. V prípade, že budú objednané nižšie množstvá ako sú predpokladané, nevzniká uchádzačovi automaticky nárok na dodanie kompletného rozsahu predmetu zákazky tak, ako je definovaný v Prílohe č. 1 k rámcovej dohode. Predmet zákazky bude dodávaný na základe objednávok podľa potreby a požiadaviek individuálne dohodnutých v samostatnej objednávke verejného obstarávateľa. Verejný obstarávateľ požaduje na tovar záruku 12 mesiacov pre batérie do notebookov a UPS, a 24 mesiacov pre ostatné tovary, ktoré tvoria predmet rámcovej dohody. Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia tovaru verejným obstarávateľom, ak na záručnom liste alebo obale takéhoto tovaru nie je vyznačená dlhšia doba podľa záručných podmienok výrobcu. Záručná doba neplynie po dobu, po ktorú verejný obstarávateľ nemôže užívať tovar pre jeho chyby, za ktoré zodpovedá uchádzač. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v časti B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov a v Prílohe č. 1 - Špecifikácia a cena k návrhu rámcovej dohody.

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
Zero Košice spol. s r.o. 1 58 337,60 Neuvedené EUR 31. December 2023 372288 {"desc"=>"Objednávky na základe Rámcovej dohody č. 300/2022. \nPredmetom zákazky je dodanie náhradných komponentov do PC, audio príslušenstva, káblov, redukcií a ostatného príslušenstva pre notebooky, počítače a tablety pre potreby rozšírenia, upgradu výpočtovej techniky verejného obstarávateľa, vrátane poskytovania záručného servisu a ostatných súvisiacich služieb pre Univerzitu Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach. Súčasťou predmetu zákazky sú súvisiace služby spojené s dopravou na miesto dodania, naložením a vyložením dodávaného tovaru na miesto dodania. Množstvá jednotlivých druhov tovaru budú spresňované pravidelnými objednávkami. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo považovať predpokladané množstvá za orientačné a v prípade potreby objednať nižšie množstvá, než sú predpokladané. V prípade, že budú objednané nižšie množstvá ako sú predpokladané, nevzniká uchádzačovi automaticky nárok na dodanie kompletného rozsahu predmetu zákazky tak, ako je definovaný v Prílohe č. 1 k rámcovej dohode. Predmet zákazky bude dodávaný na základe objednávok podľa potreby a požiadaviek individuálne dohodnutých v samostatnej objednávke verejného obstarávateľa. Verejný obstarávateľ požaduje na tovar záruku 12 mesiacov pre batérie do notebookov a UPS, a 24 mesiacov pre ostatné tovary, ktoré tvoria predmet rámcovej dohody. Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia tovaru verejným obstarávateľom, ak na záručnom liste alebo obale takéhoto tovaru nie je vyznačená dlhšia doba podľa záručných podmienok výrobcu. Záručná doba neplynie po dobu, po ktorú verejný obstarávateľ nemôže užívať tovar pre jeho chyby, za ktoré zodpovedá uchádzač. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v časti B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov a v Prílohe č. 1 - Špecifikácia a cena k návrhu rámcovej dohody.", "title"=>"Komponenty a príslušenstvo VT 2022", "con_name"=>"Komponenty a príslušenstvo VT 2022", "currency"=>"EUR", "main_cpv"=>"30237000", "addon_cpv"=>["30234300", "30234400", "30237136", "30237140", "30237200", "30237220", "30237230", "30237240", "30237250", "30237270", "30237300", "30237410", "30237460"], "con_crz_id"=>" Rámcová dohoda č. 300/2022", "final_value"=>58337.6, "con_win_date"=>nil, "lowest_offer"=>nil, "highest_offer"=>nil}

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Typ dokumentu Názov Dátum zverejnenia Dátum úpravy Files Súbory
Súťažné podklady Súťažné podklady - informácia o zverejnení 18. Marec 2022 18. Marec 2022 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3207260/content/1292571/download","filename":"Zverejnenie v Profile ÚVO.pdf"}]
Ponuky uchádzačov Ponuka, Zero Košice spol. s r.o. 17. Jún 2022 17. Jún 2022 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3227955/content/1336893/download","filename":"Ponuka, Zero Košice spol. s r.o..pdf"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3227955/content/1336894/download","filename":"Návrh na plnenie kritéria.pdf"}]
Iný dokument k zákazke Rámcová dohoda č. 300/2022 17. Jún 2022 17. Jún 2022 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3227972/content/1336925/download","filename":"RD 300_2022 Zero Košice.pdf"}]
Informácia o výsledku vyhodnotenia ponúk Informácia o výsledku vyhodnotenia ponúk a poradie uchádzačov 23. Máj 2022 23. Máj 2022 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3220751/content/1321089/download","filename":"Informácia o výsledku vyhodnotenia ponúk a poradie uchádzačov.pdf"}]
Iný dokument k zákazke Informácia k zverejneným dokumentom v profile 30. Marec 2022 30. Marec 2022 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3209990/content/1298168/download","filename":"Informácia k zverejneným dokumentom v profile.pdf"}]
Zápisnica Zápisnica z vyhodnotenia ponúk a vyhodnotenia SPÚ 17. Jún 2022 17. Jún 2022 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3227944/content/1336862/download","filename":"4. Zápisnica z vyhodnotenia ponúk a vyhodnotenia SPÚ.pdf"}]
Zápisnica z otvárania ponúk Zápisnica z otvárania ponúk 17. Jún 2022 17. Jún 2022 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3227943/content/1336859/download","filename":"3. Zápisnica z otvárania ponúk.pdf"}]
Súťažné podklady Súťažné podklady 30. Marec 2022 30. Marec 2022 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3209975/content/1298133/download","filename":"Príloha č. 1 k RD - Špecifikácia a cena.xlsx"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3209975/content/1298134/download","filename":"SP - Časť A.1 Pokyny pre uchádzačov.pdf"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3209975/content/1298135/download","filename":"SP - Časť A.2 Podmienky účasti uchádzačov.pdf"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3209975/content/1298136/download","filename":"SP - Časť A.3 Kritériá na vyhodnotenie ponúk.pdf"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3209975/content/1298137/download","filename":"SP - Časť B.1 Opis predmetu zákazky.pdf"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3209975/content/1298138/download","filename":"SP - Časť B.2 Návrh rámcovej dohody.docx"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3209975/content/1298139/download","filename":"SP - Časť C.1 Vzory k súťažným podkladom.docx"}]
Informácia o zverejnení zmluvy v CRZ Komponenty a príslušenstvo VT 2022 17. Jún 2022 17. Jún 2022 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3227928/content/1336799/download","filename":"RD 300_2022 Zero Košice.pdf"}]
Správa o zákazke Správa o zákazke 17. Jún 2022 17. Jún 2022 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3227950/content/1336878/download","filename":"5. Správa o zákazke.pdf"}]
Odôvodnenie nezrušenia použitého postupu Odôvodnenie nezrušenia použitého postupu 17. Jún 2022 17. Jún 2022 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3227949/content/1336869/download","filename":"Odôvodnenie nezrušenia použitého postupu.pdf"}]
Iný dokument k zákazke Screenshot elektronickej tabule zákazky 30. Marec 2022 30. Marec 2022 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3209987/content/1298159/download","filename":"Screenshot - elektronická tabuľa ( pohľad dodávateľa ).pdf"}]

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.