Obstarávanie

Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom stravných kariet


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Národné lesnícke centrum (NLC)
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
140 760,00
Konečná suma(Bez DPH):
140 649,60
Zaplatené:
99.92%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
30199770-8
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Opcie:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Áno
Použitý postup:
§ 117 a § 110 ZVO
Jednotka:
súbor
Množstvo:
1.0000
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena s DPH

Opis obstarávania

Funkčná špecifikácia

Zabezpečenie stravovania zamestnancov objednávateľa prostredníctvom elektronických stravných kariet v stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať.; Elektronickou stravovacou poukážkou sa rozumie stravná poukážka vydaná v elektronickej forme, prostredníctvom ktorej je zabezpečené stravovanie zamestnancov objednávateľa, pričom finančná hodnota jednej elektronickej stravovacej poukážky/jednotky je vo výške 6 eur a je asociovaná ku stravnej karte s osobitnými ochrannými prvkami, ktorou sa zabezpečuje bezhotovostná platba čipom alebo čipom pre bezkontaktnú platbu; Držiteľom karty bude zamestnanec. Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zákona č. 311/2001 Z. z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov

Technická špecifikácia textová

Technické vlastnosti: Elektronická stravná karta obsahuje, Hodnota / charakteristika: číslo karty, platnosť karty, meno držiteľa; Technické vlastnosti: Elektronická stravná karta obsahuje, Hodnota / charakteristika: ochranné vizuálne a technické prvky proti falšovaniu azneužitiu; Technické vlastnosti: Predpokladaná hodnota bola stanovená ako hodnota počtu elektronických stravných jednotiek na elektronických stravných kartách vrátanie ceny elektronických stravných kariet + provízia, Hodnota / charakteristika: pre predpokladaný počet stravných jednotiek 23000 (nom.hodnoty 6,00 Eur) + 150 kariet + provízia; Technické vlastnosti: Doba platnosti elektronickej stravnej karty, Hodnota / charakteristika: min. 2 roky od vydania; Technické vlastnosti: Minimálna hodnota transakcie realizovanej stravnej karty, Hodnota / charakteristika: 0,01 €

Technická špecifikácia číselná

Technické vlastnosti: Predpokladané množstvo elektronických stravných kariet, Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 150; Technické vlastnosti: Predpokladané množstvo elektronických stravných lístkov, Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 23000; Technické vlastnosti: Nominálna hodnota elektronického stravného lístka, Jednotka: €, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 6

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
Up Déjeuner, s. r. o. 3 140 649,60 0% EUR 7. Marec 2024 376253

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Žiadne dokumenty neboli nájdené!

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.