Obstarávanie

Skupinové úrazové poistenie pre osoby aktivované v zmysle § 10 zákona č. 417/2013 Z.Z. o pomoci v hmotnej núdzi


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
108 000,00
Konečná suma(Bez DPH):
84 000,00
Zaplatené:
77.77%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
66512100-3
Elektronická aukcia:
Nie
Opcie:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je zabezpečenie skupinového úrazového poistenia osôb na 12 mesiacov a ďalším poistným obdobím je vždy nasledujúci rok, počas obdobia trvania Zmluvy o poskytovaní služieb v oblasti skupinového úrazového poistenia osôb uzavretej na 48 mesiacov. Predpokladaný počet poistených osôb na obdobie 1 roka je cca 30 000 nemenovaných osôb aktivovaných úradmi práce, sociálnych vecí a rodiny, na základe platných dohôd o spolupráci s organizátormi činností v zmysle § 10 Zákona č. 417/2013 Z. z. o pomoci v hmotnej núdzi a o zmene a doplnení niektorých zákonov s rozsahom nárokov na krytie poistných udalostí: - v prípade smrti následkom úrazu min. vo výške 4 000 EUR, - v prípade trvalej invalidity následkom úrazu min. vo výške 8 000 EUR, s územnou platnosťou poistenia v mieste výkonu činností určených organizátormi aktivačných prác. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v Prílohe č. 2 SP - Zmluva o poskytovaní služieb v oblasti skupinového úrazového poistenia osôb (ďalej len „Zmluva“) týchto súťažných podkladov.

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
Allianz - Slovenská poisťovňa, a.s. 3 84 000,00 Neuvedené EUR 12. Február 2024 377699 https://www.crz.gov.sk/zmluva/8929169/ {"desc"=>"Predmetom zákazky je zabezpečenie skupinového úrazového poistenia osôb na 12 mesiacov a ďalším poistným obdobím je vždy nasledujúci rok, počas obdobia trvania Zmluvy o poskytovaní služieb v oblasti skupinového úrazového poistenia osôb uzavretej na 48 mesiacov.\nPredpokladaný počet poistených osôb na obdobie 1 roka je cca 30 000 nemenovaných osôb aktivovaných úradmi práce, sociálnych vecí a rodiny, na základe platných dohôd o spolupráci s organizátormi činností v zmysle § 10 Zákona č. 417/2013 Z. z. o pomoci v hmotnej núdzi a \no zmene a doplnení niektorých zákonov s rozsahom nárokov na krytie poistných udalostí:\n- v prípade smrti následkom úrazu min. vo výške 4 000 EUR, \n- v prípade trvalej invalidity následkom úrazu min. vo výške 8 000 EUR,\ns územnou platnosťou poistenia v mieste výkonu činností určených organizátormi aktivačných prác. \nPodrobný opis predmetu zákazky je uvedený v Prílohe č. 2 SP - Zmluva o poskytovaní služieb v oblasti skupinového úrazového poistenia osôb (ďalej len „Zmluva“) týchto súťažných podkladov.", "title"=>"Skupinové úrazové poistenie pre osoby aktivované v zmysle § 10 zákona č. 417/2013 Z.z. o pomoci v hmotnej núdzi", "con_name"=>"Zmluva o skupinovom úrazovom poistení osôb č. 201/OPHNaŠSD/2023, Č. spisu: UPS/US1/OPHNNVD/BEZ/2023/17345 Č. záznamu: 2023/108106 ", "currency"=>"EUR", "main_cpv"=>"66512100", "addon_cpv"=>nil, "con_crz_id"=>"Zmluva o skupinovom úrazovom poistení osôb č. 201/OPHNaŠSD/2023, Č. spisu: UPS/US1/OPHNNVD/BEZ/2023/17345 Č. záznamu: 2023/108106 ", "final_value"=>84000.0, "con_win_date"=>nil, "lowest_offer"=>84000.0, "highest_offer"=>367200.0}

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Žiadne dokumenty neboli nájdené!

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.