Predmetom 2. časti zákazky je zabezpečenie stravovania zamestnancov verejného obstarávateľa po dobu 24 mesiacov prostredníctvom listinných stravných poukážok u zmluvných partnerov úspešného uchádzača, t. j. v stravovacích zariadeniach, reštauráciách, zariadeniach rýchleho občerstvenia, potravinových reťazcoch, obchodoch s potravinami, ktoré akceptujú stravné poukážky na úhradu ceny stravovania.
Súčasťou 2. časti zákazky sú aj náklady spojené s vyhotovením, dodaním stravných poukážok verejnému obstarávateľovi a všetky ďalšie prípadné náklady spojené s plnením predmetu 2. časti zákazky podľa aktuálnych potrieb verejného obstarávateľa a to v súlade s aktuálne platnými ustanoveniami Zákonníka práce.
Celkové predpokladané maximálne množstvo stravných jednotiek počas platnosti a účinnosti rámcovej dohody (24 mesiacov) je 5 600 kusov, pričom nominálna hodnota stravnej jednotky je 4,80 EUR.