Obstarávanie

Stravovacie karty a stravné poukážky


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Národný onkologický ústav
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
580 396,32
Konečná suma(Bez DPH):
579 753,54
Zaplatené:
99.88%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
55520000-1
Elektronická aukcia:
Nie
Opcie:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Áno
Počet uzavretých zmlúv:
2

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom 1. časti zákazky je zabezpečenie stravovania zamestnancov verejného obstarávateľa po dobu 24 mesiacov prostredníctvom elektronických stravovacích kariet u zmluvných partnerov úspešného uchádzača, t. j. v stravovacích zariadeniach, reštauráciách, zariadeniach rýchleho občerstvenia, potravinových reťazcoch, obchodoch s potravinami, ktoré akceptujú elektronické stravovacie karty na úhradu ceny stravovania. Súčasťou 1. časti zákazky je okrem dodania elektronických stravovacích kariet aj správa elektronických stravovacích kariet a pripisovanie (dobíjanie) stravných jednotiek jednotlivým stravovacím kartám podľa aktuálnych potrieb verejného obstarávateľa a to v súlade s aktuálne platnými ustanoveniami Zákonníka práce. Celkové predpokladané maximálne množstvo stravných jednotiek počas platnosti a účinnosti rámcovej dohody (24 mesiacov) je 86 352 kusov, pričom nominálna hodnota stravnej jednotky je 6,41 EUR.

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
Up Déjeuner, s. r. o. 3 26 850,32 Neuvedené EUR 5. Február 2024 377851 https://www.crz.gov.sk/zmluva/8900858/ {"desc"=>"Predmetom 2. časti zákazky je zabezpečenie stravovania zamestnancov verejného obstarávateľa po dobu 24 mesiacov prostredníctvom listinných stravných poukážok u zmluvných partnerov úspešného uchádzača, t. j. v stravovacích zariadeniach, reštauráciách, zariadeniach rýchleho občerstvenia, potravinových reťazcoch, obchodoch s potravinami, ktoré akceptujú stravné poukážky na úhradu ceny stravovania. \nSúčasťou 2. časti zákazky sú aj náklady spojené s vyhotovením, dodaním stravných poukážok verejnému obstarávateľovi a všetky ďalšie prípadné náklady spojené s plnením predmetu 2. časti zákazky podľa aktuálnych potrieb verejného obstarávateľa a to v súlade s aktuálne platnými ustanoveniami Zákonníka práce. \nCelkové predpokladané maximálne množstvo stravných jednotiek počas platnosti a účinnosti rámcovej dohody (24 mesiacov) je 5 600 kusov, pričom nominálna hodnota stravnej jednotky je 4,80 EUR.", "title"=>"Stravné", "con_name"=>"Rámcová dohoda na zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom stravných poukážok č. 10/2024/NOU", "currency"=>"EUR", "main_cpv"=>"55520000", "addon_cpv"=>["30199770", "60000000"], "con_crz_id"=>"Rámcová dohoda č. 10/2024/NOU", "final_value"=>26850.32, "con_win_date"=>nil, "lowest_offer"=>26850.32, "highest_offer"=>26880.0}
Up Déjeuner, s. r. o. 3 552 903,22 Neuvedené EUR 5. Február 2024 377850 https://www.crz.gov.sk/zmluva/8900900/ {"desc"=>"Predmetom 1. časti zákazky je zabezpečenie stravovania zamestnancov verejného obstarávateľa po dobu 24 mesiacov prostredníctvom elektronických stravovacích kariet u zmluvných partnerov úspešného uchádzača, t. j. v stravovacích zariadeniach, reštauráciách, zariadeniach rýchleho občerstvenia, potravinových reťazcoch, obchodoch s potravinami, ktoré akceptujú elektronické stravovacie karty na úhradu ceny stravovania. \nSúčasťou 1. časti zákazky je okrem dodania elektronických stravovacích kariet aj správa elektronických stravovacích kariet a pripisovanie (dobíjanie) stravných jednotiek jednotlivým stravovacím kartám podľa aktuálnych potrieb verejného obstarávateľa a to v súlade s aktuálne platnými ustanoveniami Zákonníka práce. \nCelkové predpokladané maximálne množstvo stravných jednotiek počas platnosti a účinnosti rámcovej dohody (24 mesiacov) je 86 352 kusov, pričom nominálna hodnota stravnej jednotky je 6,41 EUR.", "title"=>"Stravovacie karty", "con_name"=>"Rámcová dohoda na zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom elektronických stravovacích kariet č. 11/2024/NOU", "currency"=>"EUR", "main_cpv"=>"55520000", "addon_cpv"=>["30237131", "60000000"], "con_crz_id"=>"Rámcová dohoda č. 11/2024/NOU", "final_value"=>552903.22, "con_win_date"=>nil, "lowest_offer"=>552903.22, "highest_offer"=>553516.32}

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Žiadne dokumenty neboli nájdené!

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.