Služby technickej podpory k licenciám nástroja CA Service Desk Manager; Servisný kontrakt zahŕňa prístup k aktualizáciám, proaktívnu notifikáciu na poruchy a anomálie, notifikáciu o dostupnosti aktualizácií
Technické vlastnosti: Požadované obdobie:, Hodnota / charakteristika: 01.07.2024 - 30.06.2025; Technické vlastnosti: Typ supportu:, Hodnota / charakteristika: Model 24/7
Technické vlastnosti: Počet licencií:, Jednotka: Ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 60; Technické vlastnosti: Trvanie:, Jednotka: mesiac, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 12
Dodávateľ | Spomedzi uchádzačov | Suma kontraktu | DPH | Mena | Dátum uzavretia kontraktu | Detaily |
---|---|---|---|---|---|---|
Soimco a. s. | 2 | 36 600,00 | 20% | EUR | 12. Apríl 2024 |
Názov obstarávania | Obstarávateľ | Odhadovaná suma (Bez DPH) | Konečná suma (Bez DPH) | Zaplatené | Mena | Rok | Typ | EU fondy | Počet zmlúv | Úspešné |
---|
Názov obstarávania | Obstarávateľ | Suma obstarávania | Suma obstarávania_hidden | Mena | Dátum zverejnenia | Lehota na predkladanie ponúk | EU fondy | DT_hidden | Lehota_hidden |
---|
Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.