Obstarávanie

Revitalizácia štrkoviska Veľký Draždiak – Hygienické zázemie SEVER“ – časť: SO 01 – SO 04


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mestská časť Bratislava - Petržalka
Typ obstarávania:
Stavebné práce
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
244 021,79
Konečná suma(Bez DPH):
0,00
Zaplatené:
0%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45000000-7
Elektronická aukcia:
Nie
Opcie:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Počet uzavretých zmlúv:
0

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je doprava, dodávka a montáž stavebných objektov SO 01, SO 01-A, SO 02, SO 03 (hygienické kontajnery) a SO 04 (kontajnerové stojisko) pre akciu „Revitalizácia štrkoviska Veľký Draždiak – Hygienické zázemie SEVER“ v areáli štrkoviska Veľký Draždiak (severná pláž) pri Tematínskej ul. v Bratislave-Petržalke. Kompletná projektová dokumentácia obsahuje aj iné stavebné objekty, ktoré nie sú súčasťou tohto predmetu zákazky, keďže budú realizované samostatne v inom čase. Napojenie hygienických kontajnerov na areálové rozvody inžinierskych sietí bude realizované v zmysle koordinačnej situácie s výnimkou SO 01-A, ktorý nie je vyznačený v PD v koordinačnej situácii a bude umiestnený na základe požiadaviek definovaných Objednávateľom. Vnútorné vybavenie hygienických kontajnerov, úpravu obvodového plášťa a strechy a vnútornú inštaláciu požadujeme naceniť podľa špecifikácie v zmysle PD a podľa výkazu výmeru pre jednotlivé SO. Presné špecifikácie technických popisov pre jednotlivé SO sú uvedené v projektovej dokumentácii. V súvislosti s výrobou a dodaním hygienických kontajnerov SO 01, SO 01-A, SO 02 a SO 03 odporúčame zhotoviteľovi zrealizovať výrobu vonkajšieho obvodového plášťa (fasády) a vegetačnej strechy s fotovoltickými panelmi rozdelením na etapy a uvedené vonkajšie prvky realizovať až po osadení jednotlivých SO na mieste. Konečné umiestnenie všetkých kontajnerov zadefinuje Objednávateľ. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladov a ich prílohách.

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Žiadne dokumenty neboli nájdené!

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.