Obstarávanie

Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov NBS a doplnkových služieb


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
NÁRODNÁ BANKA SLOVENSKA
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
806 690,00
Konečná suma(Bez DPH):
654 638,40
Zaplatené:
81.15%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
55520000-1
Elektronická aukcia:
Nie
Opcie:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je poskytovanie stravovacích služieb, t. z. výroba, príprava a výdaj stravy pre zamestnancov verejného obstarávateľa ako aj ďalších osôb, ktorým to verejný obstarávateľ umožní v priestoroch zariadenia spoločného stravovania verejného obstarávateľa, formou objednávky vopred, samoobslužným spôsobom a bezhotovostnou platbou prostredníctvom vstupovej karty zamestnancov NBS; zabezpečenie doplnkového predaja v bufete nachádzajúcom sa v priestoroch verejného obstarávateľa, hotovostnou platbou alebo bezhotovostnou platbou prostredníctvom vstupovej karty zamestnancov NBS; zabezpečenie občerstvenia pri podujatiach organizovaných verejným obstarávateľom, na základe včasnej objednávky verejného obstarávateľa. Plnenie predmetu zákazky je stanovené na obdobie 9 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy s možnosťou predĺženia formou dvoch na seba nadväzujúcich opcií, pričom každá z opcií je v trvaní 3 mesiacov, a to z dôvodu plánovanej rekonštrukcie kuchyne a jedálne Podrobné vymedzenie predmetu zákazky vrátane požiadaviek na predmet zákazky, rozsahu, množstva a špecifikácií, je uvedené v časti B. OPIS PREDMETU ZÁKAZKY týchto súťažných podkladov

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
Smart Business Solutions, s.r.o. 3 654 638,40 Neuvedené EUR 8. Apríl 2024 386181 https://nbs.sk/zmluvy/25010; https://nbs.sk/zmluvy/25011 {"desc"=>"Predmetom zákazky je poskytovanie stravovacích služieb, t. z. výroba, príprava a výdaj stravy pre zamestnancov verejného obstarávateľa ako aj ďalších osôb, ktorým to verejný obstarávateľ umožní v priestoroch zariadenia spoločného stravovania verejného obstarávateľa, formou objednávky vopred, samoobslužným spôsobom a bezhotovostnou platbou prostredníctvom vstupovej karty zamestnancov NBS; zabezpečenie doplnkového predaja v bufete nachádzajúcom sa v priestoroch verejného obstarávateľa, hotovostnou platbou alebo bezhotovostnou platbou prostredníctvom vstupovej karty zamestnancov NBS; zabezpečenie občerstvenia pri podujatiach organizovaných verejným obstarávateľom, na základe včasnej objednávky verejného obstarávateľa. \nPlnenie predmetu zákazky je stanovené na obdobie 9 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy s možnosťou predĺženia formou dvoch na seba nadväzujúcich opcií, pričom každá z opcií je v trvaní 3 mesiacov, a to z dôvodu plánovanej rekonštrukcie kuchyne a jedálne\nPodrobné vymedzenie predmetu zákazky vrátane požiadaviek na predmet zákazky, rozsahu, množstva a špecifikácií, je uvedené v časti B. OPIS PREDMETU ZÁKAZKY týchto súťažných podkladov\n", "title"=>"Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov NBS a doplnkových služieb", "con_name"=>"Zmluva na zabezpečenie stravovania a doplnkového predaja v bufete pre zamestnancov Národnej banky Slovenska č. C-NBS1-000-093-795; Zmluva o nájme nebytových priestorov č. C-NBS1-000-093-797", "currency"=>"EUR", "main_cpv"=>"55520000", "addon_cpv"=>["55330000"], "con_crz_id"=>"C-NBS1-000-093-795; C-NBS1-000-093-797", "final_value"=>654638.4, "con_win_date"=>nil, "lowest_offer"=>654638.4, "highest_offer"=>1254590.7}

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Žiadne dokumenty neboli nájdené!

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.