Obstarávanie

Dodanie spotrebného materiálu k periférnym zariadeniam vrátane súvisiacich služieb


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Fakultná nemocnica s poliklinikou F.D. Roosevelta Banská Bystrica
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
706 621,16
Konečná suma(Bez DPH):
699 020,00
Zaplatené:
98.92%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
30125100-2
Elektronická aukcia:
Áno
Opcie:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Áno
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je dodanie: a) originálnych tonerov a náplní uvedenej značky do tlačiarní, multifunkčných zariadení a kopírovacích strojov a iného originálneho spotrebného materiálu zabalených od výrobcov požadovanej značky, spĺňajúce všetky znaky originálneho balenia daného výrobcu. Tonerové náplne musia byť nové originály, vyrobené priamo výrobcom originálnych periférnych zariadení príslušnej značky, v originálnych baleniach, neporušené, nepoškodené, doporučené a schválené výrobcom príslušných zariadení. Nesmú byť repasované ani vyrábané iným výrobcom ako ekvivalentné náhrady, tak aby spĺňali požiadavky na garantované záruky v zmysle platných záručných podmienok výrobcu zariadení, b) alternatívnych a kompatibilných tonerov a náplní uvedenej značky do tlačiarní, multifunkčných zariadení a kopírovacích strojov vyrobených alternatívnym výrobcom určených do originálnych periférnych zariadení príslušnej značky, musia byť v originálnych baleniach alternatívneho výrobcu, neporušené, nepoškodené, vrátane súvisiacich služieb, na obdobie 4 rokov (48 mesiacov). Súčasťou predmetu zákazky sú súvisiace služby: - balenie tovaru, - dodanie tovaru na miesto plnenia vrátane dopravy a vyloženia tovaru na miesto určenia v množstvách a lehotách, ktoré budú špecifikované v samostatných čiastkových objednávkach na základe skutočných potrieb verejného obstarávateľa, - prevzatie prázdnych tonerov, náplní a servisných spotrebných materiálov na ich ekologickú likvidáciu. Bližšie informácie sú uvedené v Súťažných podkladoch.

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
CINEMA+ spol. s r.o. 1 699 020,00 Neuvedené EUR 14. Máj 2024 386785 https://www.crz.gov.sk/zmluva/9267165/ {"desc"=>"Predmetom zákazky je dodanie: \na) originálnych tonerov a náplní uvedenej značky do tlačiarní, multifunkčných zariadení a kopírovacích strojov a iného originálneho spotrebného materiálu zabalených od výrobcov požadovanej značky, spĺňajúce všetky znaky originálneho balenia daného výrobcu. Tonerové náplne musia byť nové originály, vyrobené priamo výrobcom originálnych periférnych zariadení príslušnej značky, v originálnych baleniach, neporušené, nepoškodené, doporučené a schválené výrobcom príslušných zariadení. Nesmú byť repasované ani vyrábané iným výrobcom ako ekvivalentné náhrady, tak aby spĺňali požiadavky na garantované záruky v zmysle platných záručných podmienok výrobcu zariadení,\nb)\talternatívnych a kompatibilných tonerov a náplní uvedenej značky do tlačiarní, multifunkčných zariadení a kopírovacích strojov vyrobených alternatívnym výrobcom určených do originálnych periférnych zariadení príslušnej značky, musia byť v originálnych baleniach alternatívneho výrobcu, neporušené, nepoškodené,\nvrátane súvisiacich služieb, na obdobie 4 rokov (48 mesiacov).\n\nSúčasťou predmetu zákazky sú súvisiace služby:\n-\tbalenie tovaru, \n-\tdodanie tovaru na miesto plnenia vrátane dopravy a vyloženia tovaru na miesto určenia v množstvách a lehotách, ktoré budú špecifikované v samostatných čiastkových objednávkach na základe skutočných potrieb verejného obstarávateľa, \n-\tprevzatie prázdnych tonerov, náplní a servisných spotrebných materiálov na ich ekologickú likvidáciu.\n\nBližšie informácie sú uvedené v Súťažných podkladoch.", "title"=>"Dodanie spotrebného materiálu k periférnym zariadeniam vrátane súvisiacich služieb", "con_name"=>"Rámcová dohoda", "currency"=>"EUR", "main_cpv"=>"30125100", "addon_cpv"=>["30192113", "30192320", "90510000"], "con_crz_id"=>"POZ 291/2024", "final_value"=>699020.0, "con_win_date"=>nil, "lowest_offer"=>nil, "highest_offer"=>nil}

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Žiadne dokumenty neboli nájdené!

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.