Obstarávanie

Výber zhotoviteľa IT infraštruktúry a poskytovateľa správy, údržby a servisnej podpory informačných technológií


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Rada pre rozpočtovú zodpovednosť, Kancelária Rady pre rozpočtovú zodpovednosť
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
162 931,00
Konečná suma(Bez DPH):
162 931,00
Zaplatené:
100.0%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
48820000-2
Elektronická aukcia:
Áno
Opcie:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je dodanie IT infraštruktúry, pozostávajúce z dodávky hardvéru (HW) a softvéru (SW), ich inštalácie a konfigurácie a poskytovanie služieb správy, údržby a technickej podpory informačných technológií na obdobie 48 mesiacov.

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
ANASOFT APR, spol. s r.o. 3 162 931,00 Neuvedené EUR 11. Jún 2018 96648

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Typ dokumentu Názov Dátum zverejnenia Dátum úpravy Files Súbory
Ponuky uchádzačov Výber zhotoviteľa IT infraštruktúry a poskytovateľa správy, údržby a servisnej podpory informačných technológií - Ponuka 26. Jún 2018 26. Jún 2018 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/1000000/content/694048/download","filename":"Ponuka_Datalan.pdf"}]
Ponuky uchádzačov Cenová ponuka pre Kanceláriu Rady pre rozpočtovú zodpovednosť, neziskovú organizáciu 26. Jún 2018 26. Jún 2018 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/1000012/content/694080/download","filename":"Ponuka_Anasoft.pdf"}]
Dokument o dodaní a prebratí plnenia zmluvy Odovzdávací a preberací protokol, Faktúra. 19. Október 2018 19. Október 2018 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3001017/content/839442/download","filename":"Plnenie.pdf"}]
Správa o zákazke SPRÁVA O ZÁKAZKE podľa § 24 ods. 2 a ods. 3 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov 26. Jún 2018 26. Jún 2018 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/1000029/content/694130/download","filename":"Sprava.pdf"}]
Informácia o zverejnení zmluvy Zmluva o dielo - Z/2018/06 26. Jún 2018 26. Jún 2018 []
Zápisnica z otvárania ponúk ZÁPISNICA z otvárania ponúk primerane podľa § 52 ods. 5 a ods. 6 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon o verejnom obstarávaní“) 26. Jún 2018 26. Jún 2018 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/1000019/content/694102/download","filename":"Zapisniaca_otvaranie.pdf"}]
Informácia o výsledku vyhodnotenia ponúk Informácia o výsledku vyhodnotenia ponúk 18. Máj 2018 18. Máj 2018 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/985344/content/744124/download","filename":"Vysledok_vyhodnotenia.pdf"}]
Ponuky uchádzačov Ponuka pre verejného obstarávateľa Rada pre rozpočtovú zodpovednosť, Kancelária rady pre rozpočtovú zodpovednosť v rámci verejného obstarávania na predmet zákazky Výber zhotoviteľa IT infraštruktúry a poskytovateľa správy, údržby a servisnej podpory informačných technológií Vyhláseného dňa 15.03.2018 vo vestníku č. 53/2018 pod značkou 3664-WYT 26. Jún 2018 26. Jún 2018 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/999989/content/694007/download","filename":"Ponuka_Microcomp.pdf"}]
Zápisnica ZÁPISNICA z vyhodnotenia ponúk 26. Jún 2018 26. Jún 2018 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/1000025/content/694117/download","filename":"Zapisniaca_vyhodnotenie.pdf"}]
Súťažné podklady SÚŤAŽNÉ PODKLADY na predmet zákazky "Výber zhotoviteľa IT infraštruktúry a poskytovateľa správy, údržby a servisnej podpory informačných technológií". 15. Marec 2018 15. Marec 2018 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/954794/content/734129/download","filename":"SP_IT_2018.pdf"}]

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.