Obstarávanie

Zabezpečovanie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a ochrany pred požiarmi.


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Národná diaľničná spoločnosť, a.s.
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
3 300,00
Konečná suma(Bez DPH):
790,00
Zaplatené:
23.93%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
71317200-5
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Opcie:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Použitý postup:
§ 97 zákona č. 25/2006 Z. z.
Jednotka:
počet mesiacov
Množstvo:
10.0
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena bez DPH

Opis obstarávania

Funkčná špecifikácia

• vykonáva kontrolnú činnosť v oblasti BOZP a ochrany pred požiarmi v zmysle platnej legislatívy a interných smerníc odberateľa; • vyhodnocuje účinnosť prijatých opatrení na odstránenie kontrolou zistených nedostatkov a ich priebežné plnenie zodpovednými vedúcimi zamestnancami, v prípade závažných a opakovaných nedostatkov predkladá podnet príslušnému vedúcemu strediska,; • zúčastňuje sa kontrol vykonávaných štátnym dohľadom na stredisku, v prípade potreby vypracováva odborné stanoviská ku kontrolným zisteniam a podieľa sa na príprave účinných opatrení na odstránenie zistených nedostatkov,; • rokuje s územne príslušnými orgánmi štátnej správy alebo dozoru za stredisko; • zabezpečuje spracovanie, spresňovanie a vedie evidenciu dokumentácie BOZP v písomnej a v elektronickej forme, ukladá a archivuje dokumentáciu BOZP v rozsahu stanovenom platnými právnymi predpismi pre stredisko; • vykonáva vstupné a opakované oboznamovanie z BOZP a OPP na stredisku v rozsahu pôsobnosti stanovenej internými predpismi odberateľa; • vedie evidenciu vstupného a opakovaného oboznamovania z BOZP a OPP; • vyhotovuje záznamy o registrovaných pracovných úrazov na stredisku a pripravuje súvisiace podklady k pracovnému úrazu, ktoré predkladá na OKR ku kontrole ich vecnosti, správnosti a zavedenie do centrálnej evidencie,; • vedie evidenciu pracovných úrazov a registrovaných pracovných úrazov, evidenciu udalostí a iných úrazov, evidenciu ohrození chorobou z povolania a evidenciu priznaných chorôb z povolania na stredisku,; • v súčinnosti s OKR prijíma účinné opatrenia na zamedzenie opakovania vzniku úrazov, iných udalostí, alebo chorôb z povolania na stredisku; • je dosiahnuteľný pre riešenie možných mimoriadnych udalostí; • určuje miesta so zvýšeným požiarnym nebezpečenstvom a počet členov protipožiarnych hliadok odberateľa; • vypracováva, vedie a udržuje dokumentáciu ochrany pred požiarmi v súlade so skutočným stavom, upresňuje dokumentáciu a dopĺňa ju po každej uskutočnenej zmene ; • v spolupráci so zodpovedným zamestnancom odberateľa pripravuje a organizuje najmenej raz ročne cvičný požiarny poplach; • vykonáva preventívne protipožiarne prehliadky v priestoroch odberateľa, a to v termínoch podľa platnej legislatívy; . vykonáva školenie o ocrane pred požiarmi zamestnancov zabezpečujúcich ochranu pred požiarmi v mimopracovnom čase; . vykonáva odbornú prípravu protipožiarnych hliadok odberateľa, a to najmenej raz za 12 mesiacov podľa § 23 vyhlášky MV SR č. 121/2003 ; . dodávateľ vedie požiarnu knihu a predkladá ju zodpovednému zamestnancovi k podpisu; .spracováva a aktualizuje požiarne evakuačné plány a požiarne identifikačné karty v objektoch odberateľa

Technická špecifikácia textová

Technické vlastnosti: Bezpečnostnotechnická služba (BTS), Hodnota / charakteristika: odborne spôsobilá osoba s platným osvedčením; Technické vlastnosti: Technik požiarnej ochrany, Hodnota / charakteristika: odborne spôsobilá osoba s platným osvedčením

Technická špecifikácia číselná

Technické vlastnosti: Súčinnosť pri riešení mimoriadnych udalostí v oblasti BOZP a OPP - čas od vyzvania odberateľom, Jednotka: hod., Minimum: 3, Maximum: , Presná hodnota:

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
Inštitút bezpečnosti práce, s.r.o. 9 948,00 20% EUR 19. Február 2016 102374

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Žiadne dokumenty neboli nájdené!

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.