Obstarávanie

Služby súvisiace s poskytnutím a využívaním programového vybavenia pre poskytovateľov sociálnych služieb


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
"BORINKA", Zariadenie sociálnych služieb Nitra
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
11 543,40
Konečná suma(Bez DPH):
7 500,00
Zaplatené:
64.97%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
72000000-5
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Opcie:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Použitý postup:
§ 97 zákona č. 25/2006 Z. z.
Jednotka:
rok
Množstvo:
3.0
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena s DPH

Opis obstarávania

Funkčná špecifikácia

Komplexná evidencia prijímateľov sociálnej služby, evidencia žiadateľov o sociálnu službu, stanovenie predpisu úhrad, výpočet úhrad, výpočet vratiek za neprítomnosť, evidencia neprítomnosti klienta, evidencia doplatkov za lieky, prípadne ďalšie služby, vedenie finančných a hmotných depozít, vedenie depozitnej pokladne, vytvorenie zmluvy o poskytovaní sociálnych služieb, možnosť vytvárania prehľadov podľa druhu sociálnej služby, resp. podľa požiadaviek používateľa. ; Komplexné vedenie ošetrovateľskej a opatrovateľskej dokumentácie o prijímateľovi sociálnej služby, dokumentácia obsahujúca informácie o anamnéze, priebehu adaptácie, vytváranie individuálnych plánov, evidencia záznamov o realizácii cieľov, plánov starostlivosti a rizík, ošetrovateľských plánov, plánovanie intervencií z ošetrovateľského plánu vrátane ordinácie lekára, evidencia a objednávka liekov, inkontinentných pomôcok, prípadne ďalších pomôcok pre prijímateľa sociálnej služby. ; Zadávanie a následné vykazovanie výkonov ošetrovateľskej starostlivosti na zdravotné poisťovne, hromadné zadávanie výkonov, vytváranie návrhov, faktúr, editácia výkonov, formát rodných čísel, kódy diagnoz, smeny sestier voči zadaným výkonom. ; Normovanie receptúr jedál, zostavovanie jedálnych lístkov, vystavenie výdajky, odpis výdajky zo skladu potravín, evidencia stravníkov, vyúčtovanie stravného, sledovanie spotreby, stravných jednotiek, denné sledovanie normovaných a skutočných nákladov, vytváranie rozpisov pre kuchárov, jedálnych lístkov. ; Komplexné vedenie skladovej evidencie - príjem, výdaj, uzávierky, inventúry, prepojenie so stravovacou prevádzkou. ; Komplexná evidencia zamestnancov, plánovanie služieb v nepretržitej prevádzke, spracovanie a vyhodnotenie dochádzky zamestnancov, vytváranie podkladov pre spracovanie miezd, možnosť hodnotenia zamestnancov, vzdelávanie zamestnancov, vytvorenie vzdelávacieho harmonogramu.

Technická špecifikácia textová

Technická špecifikácia číselná

Technické vlastnosti: Modul Sociálna časť - počet prijímateľov sociálnej služby, Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 200; Technické vlastnosti: Modul Dokumentácia klienta - počet prijímateľov sociálnej služby, Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 200; Technické vlastnosti: Modul Výkony do zdravotných poisťovní - počet prijímateľov sociálnej služby, Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 200; Technické vlastnosti: Modul Stravovacia časť - počet stravníkov , Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 400; Technické vlastnosti: Modul Zamestnanci - počet zamestnancov , Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 200

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
Asphere, a.s. 2 9 000,00 20% EUR 29. Marec 2016 105291

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Žiadne dokumenty neboli nájdené!

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.