Obstarávanie

Zabezpečenie programu k podpisovaniu elektronických dokumentov kvalifikovaným elektronickým podpisom


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Sociálna poisťovňa, ústredie
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
19 800,00
Konečná suma(Bez DPH):
8 333,33
Zaplatené:
42.08%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
72250000-2
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Opcie:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Použitý postup:
§ 110 ZVO
Jednotka:
cena celkom
Množstvo:
1.0
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena s DPH

Opis obstarávania

Funkčná špecifikácia

1. Predmetom zákazky je zabezpečenie programu k podpisovaniu elektronických dokumentov kvalifikovaným elektronickým podpisom (vytvoreným pomocou mandátnych certifikátov v počte cca 200 ks). Program musí byť vytvorený v súlade s legislatívou Slovenskej republiky týkajúcou sa elektronického podpisu. Program bude prevádzkovaný na počítačoch objednávateľa s operačným systémom Windows 7 a vyšším.; 2. Objednávateľ pre aplikovanie zákona č. 305/20133 Z. z. o e Governmente potrebuje podpisovať elektronické dokumenty zaručeným elektronickým podpisom vytvoreným na základe mandátneho certifikátu. Podpisovanie elektronických dokumentov budú poverení zamestnanci objednávateľa vykonávať mimo Ústredného portálu verejnej správy. Podpisovať sa budú elektronické dokumenty rôzneho formátu v súlade s legislatívou SR. Presný počet programov/licencií objednávateľ poskytne dodávateľovi po splnení podmienok účasti uvedených v časti 1.4 Osobitné požiadavky na plnenie.

Technická špecifikácia textová

Technická špecifikácia číselná

Technické vlastnosti: 1. program/licencia k podpisovaniu elektronických dokumentov elektronickým podpisom, Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: 200, Presná hodnota:

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
Disig, a.s. 2 10 000,00 20% EUR 24. November 2016 125367

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Žiadne dokumenty neboli nájdené!

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.