Vyhlásené obstarávanie

Registre informačného systému o výstavbe


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Ministerstvo dopravy, výstavby a regionálneho rozvoja Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
2 300 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
72000000-5
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
10. August 2020
Lehota na predkladanie ponúk:
7. September 2020
Dátum otvárania ponúk:
7. September 2020
Ponuka musí platiť do:
30. Apríl 2021
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Umožňuje sa účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Zástupca uchádzača sa preukáže plnou mocou konať v jeho mene, ktorú mu vystavil a podpísal uchádzač. Zákazka sa realizuje podľa § 66 ods. 7 ZVO (reverzná súťaž), nakoľko vyhodnotenie splnenia podmienok účasti podľa § 40 ZVO sa uskutoční po vyhodnotení ponúk podľa § 53 ZVO.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 24

Výsledky

Registre informačného systému o výstavbe

Opis obstarávania

Ministerstvo dopravy a výstavby Slovenskej republiky (ďalej aj ako "ministerstvo") na plnenie svojich úloh a riadny výkon verejnej moci potrebuje zabezpečiť implementáciu a nasadenie do prevádzky informačného systému Registre informačného systému o výstavbe, ktorý bude slúžiť na napĺňanie a správu registrov o výstavbe a na zabezpečenie integračných rozhraní pre komunikáciu s týmito registrami. Na základe výzvy OPII-2018/7/3-DOP ministerstvo podpísalo Zmluvu o poskytnutí nenávratného finančného príspevku č. 914/2019 s UPVII na realizáciu projektu Registre informačného systému o výstavbe.. Ministerstvo dopravy a výstavby Slovenskej republiky na plnenie svojich úloh a riadny výkon verejnej moci potrebuje zabezpečiť implementáciu a nasadenie do prevádzky informačného systému Registre informačného systému o výstavbe, ktorý bude slúžiť na napĺňanie a správu registrov o výstavbe a na zabezpečenie integračných rozhraní pre komunikáciu s týmito registrami. Na základe výzvy OPII-2018/7/3-DOP ministerstvo podpísalo Zmluvu o poskytnutí nenávratného finančného príspevku č. 914/2019 s UPVII na realizáciu projektu Registre informačného systému o výstavbe. Odôvodnenie nerozdelenia zákazky na časti podľa § 28 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní (ďalej len "ZVO"): Verejný obstarávateľ (ďalej len "VO") sa pred samotným vyhlásením verejnej súťaže zaoberal aj spôsobom obstarania z pohľadu zákonnej možnosti, nie povinnosti, podľa § 28 ods. 1 ZVO delenia predmetu zákazky na časti, resp. viaceré verejné obstarávania. Pri zvažovaní ne/rozdelenia zákazky na časti VO dostatočne zvážil všetky okolnosti, najmä predmet zákazky (jeho zameranie, objem, možnosti relevantného trhu), požiadavky na technickú časť infraštruktúry a ich vzájomnú interoperabilitu a kompatibilitu (schopnosť dodávaných tovarov vzájomne spolupracovať medzi sebou i existujúcim vybavením a dosiahnuť vzájomnú súčinnosť), vhodnosť rozdelenia zákazky z ekonomického hľadiska (zvýšené náklady na koordináciu komunikácie medzi viacerými dodávateľmi v rámci zabezpečenia plnenia, zvýšené nároky na počet potrebných zamestnancov a pod). Tieto skutočnosti VO detailne analyzoval a dospel k záveru, že rozdelenie predmetu zákazky na viaceré časti predmetu zákazky môže VO a prijímateľom spôsobovať ťažkosti v podobe: - zvýšených nákladov na zabezpečenie koordinácie viacerých dodávateľov, logistiku a pod.; - eliminuje sa tým riziko prechodu z etapy tvorby systému do etapy záručnej podpory riešenia; - dôvodov technického charakteru, ktoré neumožňujú rozdelenie zákazky na časti. Pri rozdelení zákazky na časti by sa stala samotná realizácia zákazky nadmerne technicky náročnou, čo by sa prejavilo vo zvýšenej celkovej cene diela a potreba koordinácie jednotlivých dodávateľov jednotlivých častí zákazky by predstavovala vážne riziko ohrozenia riadneho plnenia diela. Z týchto dôvodov by bolo rozdelenie predmetu zákazky po technickej stránke nelogické, neúčelné, nehospodárne až objektívne nerealizovateľné. Vzhľadom na vyššie uvedené je nerozdelenie predmetu zákazky na časti opodstatnené, odôvodnené a nepredstavuje porušenie princípov verejného obstarávania, ani obmedzujúce hospodársku súťaž. Navyše je možné, aby ponuku predložila aj skupina dodávateľov tvorená viacerými hospodárskymi subjektmi. VO je presvedčený, že aktuálne na trhu pôsobí dostatok hospodárskych subjektov, ktoré dokážu dodať celý predmet zákazky ako celok a na trhu existuje vhodné prostredie na realizáciu hospodárskej súťaže ako celku.

Doplňujúce informácie

*Pokračovanie k bodu III.1.3 oznámenia: Expert č. 7 Expert pre MDM/dátovú kvalitu -cert z oblasti správy a manažmentu dát Expert č. 8 Špecialista na integrácie IS -min 5 rokov praxe v oblasti analýzy, návrhu a modelovania integračných rozhraní IS -min 2 skúsenosti v oblasti analýzy, návrhu a modelovania integračných rozhraní IS, pričom aspoň 1 z týchto projektov bol implementovaný v cloudovom prostredí -min 3 skúsenosti úspešne zvládnuté s integráciou komplexného IS alebo komplexných IS na iné IS, pričom min 1 táto skúsenosť bola pre projekt integrovaný na aspoň 1 referenčný register (referenčný register je definovaný v zmysle zákona č. 305/2013 Z.z. o elektronickej podobe výkonu pôsobnosti orgánov verejnej moci a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon o e-Governmente). Za úspešne zvládnuté integrácie sa považujú také, ktoré sú v čase predkladania ponuky v produkčnej prevádzke. Expert č. 9 Konzultant pre oblasť bezpečnosti -min 5 rokov praxe v oblasti bezpečnosti IS so zameraním na ochranu osobných údajov -min 3 skúsenosti v oblasti bezpečnosti IS, pričom min 1 táto skúsenosť obsahovala aj posúdenie súladu IS s GDPR a zároveň bola v súlade s bezpečnostnými štandardami v zmysle platnej legislatívy. -cert CRISC (Certified in Risk and Information Systems Control) alebo CISSP (Certified in Information Systems Security Professional) Expert č. 10 Špecialista na GIS a prepojenie katastra nehnuteľností Konzultant pre GIS -min 5 rokov praxe v oblasti GIS a IS prepojených na služby a/alebo dáta katastra nehnuteľností; -min 2 skúsenosti s úspešnou realizáciou IS, ktorý bol prepojený na služby a/alebo dáta katastra nehnuteľností v rozsahu: analýza, spracovanie potrebnej integračnej dokumentácie, návrh a implementácia IS. Za úspešne realizovaný IS sa považuje taký, ktorý je v čase predkladania ponuky v produkčnej prevádzke. -cert na technológiu GIS zameranú na návrh enterprise systémov GIS Expert č. 11 Kľúčový expert pre riadenie ITIL procesov -min 5 rokov praxe v oblasti riadenia IT procesov -cert v oblasti riadenia a správy služieb informačných a komunikačných technológií na minimálnej úrovni ITIL Foundation. ADD3) VO požaduje, aby U predložil platné certifikáty, osvedčenia alebo ekvivalentné doklady vydané medzinárodne uznávanou akreditačnou a certifikačnou autoritou, a to: -certifikát ISO 9001 v oblasti IT -certifikát ISO 27001 v oblasti systému riadenia bezpečnosti informácií -certifikát ISO 20000 -certifikát ISO/IEC 25000:2014 v oblasti kvality poskytovaných služieb SW vývoja U môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí U verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje U písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm.a) až h) a ods. 7; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky alebo koncesie, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Ak ide o požiadavku súvisiacu so vzdelaním, odbornou kvalifikáciou alebo relevantnými odbornými skúsenosťami najmä podľa odseku 1 písm. g), U môže využiť kapacity inej osoby len, ak táto bude reálne vykonávať stavebné práce alebo služby, na ktoré sa kapacity vyžadujú.