Predmetom zákazky je poskytovanie kompletných tlačiarenských služieb pre potreby NOC v Bratislave a jeho pracovísk
do miesta určenia uvedených v týchto súťažných podkladoch, v súvislosti s ofsetovou a digitálnou tlačou brožúr, kníh,
periodík, vstupeniek a iných propagačných tlačovín (pozvánky, plagáty, pútače, letáky, skladačky), tlač na pevné
podkladové materiály, tlač na samolepiaci papier a polep pevného podkladového materiálu, t. j. zabezpečenie všetkých
etáp tlačiarenského výrobného procesu od prijatia tlačových podkladov až po doručenie finálneho výrobku na miesto
určenia vrátane dopravy a balenia. Súčasťou predmetu zákazky je aj tlačová príprava tlačových materiálov podľa
požiadaviek a špecifikácie verejného obstarávateľa a na jeho vyžiadanie doručenie nátlačku.
Predmet zákazky je podrobne špecifikovaný v tabuľke 1.
(A) Ak uchádzač použije k preukázaniu splnenia podmienok účasti ustanovenie § 32 ods. 11 zákona o verejnom
obstarávaní, potom ak bude úspešný, predloží doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti podľa § 44 ods. 1
zákona o verejnom obstarávaní, v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom.Ak si uchádzač zvolí možnosť preukázať verejnému obstarávateľovi splnenie podmienok účasti čestným prehlásením uchádzača v zmysle § 32 ods. 11 ZoVO, čestné prehlásenie vypracuje podľa vzoru čestného prehlásenia v prílohe č. 8 SP.
(B) Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzačov so sídlom mimo územia Slovenskej republiky musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené do štátneho jazyka okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad v štátnom jazyku.
(C) Ponuky a ďalšie doklady a dokumenty vo verejnom obstarávaní sa predkladajú v štátnom jazyku. Verejný
obstarávateľ umožňuje predložiť ponuku a ďalšie doklady a dokumenty vo verejnom obstarávaní aj v českom jazyku.
(D) Ponuky a ďalšie doklady a dokumenty vo verejnom obstarávaní ako aj doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzačov musia byť predložené ako prvopisy/originály alebo ich úradne osvedčené kópie, pokiaľ nie je určené inak, musia byť platné minimálne ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk, musia obsahovať všetky požadované informácie potrebné k vyhodnoteniu splnenia podmienok účasti, musia byť vyhotovené nezmazateľným atramentom rukopisom, písacím strojom alebo tlačiarenským výstupným zariadením výpočtovej techniky, tak aby ich obsah bol pre fyzickú osobu čitateľný. Doklady a dokumenty, ktoré sú vyhotovené uchádzačom, musia byť podpísané uchádzačom,jeho štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu alebo môžu byť podpísané zástupcom uchádzača, ktorý je oprávnený konať v mene uchádzača v záväzkových vzťahoch, vtedy, ak v doručenej ponuke predloží aj v origináli alebo úradne overenej fotokópii splnomocnenie, ktoré ho oprávňuje k takémuto úkonu.
(E) V zmysle § 100 ods. 1 písm. c) zákona o verejnom obstarávaní komisia bude posudzovať splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 33 zákona o verejnom obstarávaní, v súlade s Odd. III.1 tejto výzvy a súťažným podkladmi.
(F) Toto verejné obstarávanie sa realizuje ako elektronické verejné obstarávanie cez portál EVO na www.evo.gov.sk. Pre účasť v tejto súťaži je potrebné aby sa záujemca zaregistroval do zákazky prostredníctvom portálu EVO v zmysle usmernení na portáli EVO pre súťaž alebo v príručke používateľa EVO zverejnenej na portáli EVO. Prístup pre registráciu a následne do zákazky je cez označenie Tlačiarenské služby pre NOC. (EVO).
(G) Pre získanie prístupu k súťažným podkladom ako i k vysvetľovaniu podmienok verejného obstarávania je potrebné požiadať o registráciu do zákazky prostredníctvom položky menu Registrácia uvedenej na ľavej časti web stránky EVO. Po schválení registrácie verejným obstarávateľom bude záujemcovi doručená e-mailová notifikácia potvrdzujúca prístup k stránkam a položkám zákazky vrátane prístupu k súťažným podkladom.
(H) Po obdržaní e-mailovej notifikácie potvrdzujúcej prístup k stránkam pre zadávanie zákazky sa záujemca môže
prihlásiť prostredníctvom položky menu Prihlásenie uvedenej na ľavej časti web stránky EVO. Prihlasovacie meno bude uvedené v notifikačnom e-maile a heslo musí byť totožné s heslom, ktoré záujemca zadal pri registrácii.
(I) Záujemca môže po zaregistrovaní do systému EVO písomne požiadať verejného obstarávateľa prostredníctvom EVO o vysvetlenie údajov uvedených vo vyzve na predkladanie ponúk, alebo v súťažných podkladoch.
(J) Lehota na registráciu do systému EVO k tejto zákazke je uvedená v bode IV.2.3 tohto oznámenia. Riziko
nezaregistrovania alebo neskorej registrácie znáša záujemca.Záujemca, ktorý požiada o registráciu neskôr ako 6
pracovných dní pred lehotou uvedenou v bode IV.2.3 tejto výzvy nebude môcť, v zmysle § 100 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní,požiadať o vysvetlenie údajov uvedených vo vyzve na predkladanie ponúk alebo v súťažných podkladoch.
(K) Uchádzači svoje ponuky budú predkladať iba v listinnej forme doručením poštou alebo osobne podľa pokynov
uvedených v časti A1 súťažných podkladov.
(L) Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom pri registrácii sa do systému EVO uviesť e-mailovú adresu, ktorá bude prístupná pre vybratého zamestnanca záujemcu/uchádzača, lebo na predmetnú e-mailovú adresu bude systém EVO zasielať notifikačné e-maily napr. o doručení vysvetlenia alebo výsledok vyhodnotenia ponúk a pod..
(M) Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu z predložených ponúk v prípade, ak sa podstatne
zmenia okolnosti, za ktorých bolo toto verejné obstarávanie vyhlásené a nebolo možné ich predvídať.
(N) Komunikácia verejného obstarávateľa so záujemcami, resp. uchádzačmi sa bude uskutočňovať písomne v
slovenskom jazyku.
(O) Ziadost o vysvetlenie moze uchadzac poslat verejenmu obstaravatelovi do terminu 11.8.2015 do 12,00 hod. SEČ.
Požiadavka verejného obstarávateľa na predmet zákazky:
Uchádzač predloží vyhlásenie uchádzača o poistení, v ktorom vyhlási, že uzavrie zmluvu o poistení zodpovednosti za škodu spôsobenú pri výkone povolania alebo poistenie zodpovednosti za škodu podnikateľa, a to počas celej doby realizácie diela a na poistnú sumu rovnajúcu sa hodnote predmetu zmluvy, uzavretej na poskytnutie tlačiarenských služieb, ktoré sú predmetom tejto zákazky. Toto vyhlásenie, vyhotovené podľa ods. 11 časti A1 súťažných podkladov, predloží v ponuke v jednom vyhotovení v listinnej podobe a v jednom vyhotovení na elektronickom médiu, pričom obsah dokumentu na elektronickom médiu musí byť identický s originálom dokumentu v listinnej podobe.