Vyhlásené obstarávanie

Centrum integrovanej zdravotnej starostlivosti v Kremnici - budova 4OBZS


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mesto Kremnica
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
390 631,29
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45000000-7
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
16. Október 2020
Lehota na predkladanie ponúk:
5. November 2020
Dátum otvárania ponúk:
5. November 2020
Ponuka musí platiť do:
15. Október 2021
Miesto otvárania ponúk:
Mesto Kremnica, Štefánikovo námestie 1/1, 967 01 Kremnica
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Na otváraní ponúk sa môžu zúčastniť oprávnení zástupcovia uchádzača.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je realizácia diela Centrum integrovanej zdravotnej starostlivosti v Kremnici. Jedná sa o riešenie centra zdravotnej starostlivosti umiestnením do jestvujúcej budovy zdravotníckeho a sociálneho zariadenia, na ulici Dolnej číslo 49/21 v Kremnici. Priestory ktoré sú navrhnuté na využitie pre centrum zdravotnej starostlivosti sa nachádzajú na 2.NP až 4.NP. Vstup je na 1.NP (bezbariérový) odkiaľ sú jednotlivé podlažia prístupné vertikálnym komunikačným jadrom schodiskom a tiež výťahom.. Jedná sa o riešenie centra zdravotnej starostlivosti umiestnením do jestvujúcej budovy zdravotníckeho a sociálneho zariadenia, na ulici Dolnej číslo 49/21 v Kremnici. V minulosti bol objekt využívaný výhradne ako zdravotnícke zariadenie. Vlastníkom objektu je Mesto Kremnica. Samotný objekt je rozľahlý a pozostáva zo štyroch nadzemných podlaží. Objekt je napojený na všetky potrebné inžinierske siete a je v plnej miere po stavebnotechnickej stránke funkčný pričom si vyžaduje stavebné úpravy. Objekt je prístupný viacerými vchodmi resp. niektoré priestory ktoré sú v prenájme majú samostatné vstupy, a niektoré sú prístupné zo spoločných priestorov. Priestory ktoré sú navrhnuté na využitie pre centrum zdravotnej starostlivosti sa nachádzajú na 2.NP až 4.NP. Vstup je na 1.NP (bezbariérový) odkiaľ sú jednotlivé podlažia prístupné vertikálnym komunikačným jadrom schodiskom a tiež výťahom. Z hľadiska prístupu je daný objekt prístupný pre osoby s obmedzenou schopnosťou pohybu, pričom jestvujúci výťah si už vyžaduje kompletnú výmenu nakoľko jeho údržba už nie je z ekonomického hľadiska vyhovujúca a nevyhovuje z pohľadu samostatného využívania imobilnými osobami. V návrhu sa uvažuje so zriadením spolu desiatich ambulancií. 2 x ambulancia všeobecného lekára pre dospelých, 1x ambulancia všeobecného lekára pre deti a dorast, 1 x diabetologická ambulancia, 1 x chirurgická ambulancia, 1 x kožná ambulancia, 1 x ambulancia fyziaterapie, balneológie a liečebnej rehabilitácie, 1 x gynekologická ambulancia a 2 x zubná /stomatologická/ ambulancia. V návrhu sa uvažuje okrem zriadenia spomínaných ambulancií riešenie úprav spoločných priestorov (archív, denné miestnosti, chodby, wc, ...) či už z hľadiska stavebnotechnických úprav ale tiež technického a mobiliárového vybavenia. Taktiež sa v návrhu uvažuje so zriadením konziliárnej miestnosti pre lekárov v dnes už nefungujúcich priestoroch RTG. Riešenie počíta okrem miernych dispozičných zmien taktiež s kompletným riešením stavebného interiéru, zdravotníckeho vybavenia a interiérového vybavenia. Taktiež sa uvažuje v priestoroch kde ešte nie sú vymenené pôvodné okenné výplne (drevené) za nové plastové. . Rozsah opatrení na zvýšenie energetickej efektívnosti nepresahuje 25% obalovej konštrukcie objektu t.j. navrhované opatrenia nie sú významnou obnovou budovy. Zrealizovaním predmetného návrhu sa vytvorí plnohodnotné centrum integrovanej zdravotnej starostlivosti v Kremnici. Bližšia špecifikácia je uvedená v projektovej dokumentácii a výkaze výmer, ktoré tvoria prílohy súťažných podkladov.

Doplňujúce informácie

1.Celá ponuka a ďalšie doklady a dokumenty vo verejnom obstarávaní sa predkladajú v štátnom (slovenskom) jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho (slovenského) jazyka; to neplatí pre ponuky, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad do štátneho jazyka. 2.Verejný obstarávateľ pri zadávaní tejto zákazky požaduje dodržiavať Etický kódex záujemcu/uchádzača vo verejnom obstarávaní, ktorý je zverejnení na http://www.uvo.gov.sk/eticky-kodex-zaujemcu-uchadzaca-54b.html.. 3. Verejný obstarávateľ podľa ustanovenia § 40 ods. 6 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní vylúči z verejného obstarávania uchádzača, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž. 4. Skutočnosti, týkajúce sa postupu zadávania zákazky, neupravené vo Výzve na predkladanie ponúk a v súťažných podkladoch sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní. 5. Predmetné obstarávanie nepatrí medzi zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií a obstarávanie zamerané na sociálne aspekty. 6. Verejný obstarávateľ rozhodol, že vyhodnotenie splnenia podmienok účasti uskutoční po vyhodnotení ponúk u uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí. 7. Verejný obstarávateľ vyžaduje, aby navrhovaný subdodávateľ spĺňal podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia a neexistovali u neho dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu sa preukazujú vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorý má subdodávateľ plniť. 8. Komunikácia medzi obstarávateľom a záujemcom/uchádzačom bude uskutočňovaná písomne v elektronickej podobe prostredníctvom systému pre VO www.evoportal.sk Záujemca/uchádzač je povinný predkladať obstarávateľovi svoje podania v elektronickej forme prostredníctvom systému www.evoportal.sk. Všetky vysvetlenia SP, rovnako ako kladné vybavenia žiadostí o nápravu, bude obstarávateľ uverejňovať v systéme www.evoportal.sk. Obstarávateľ bude doručovať žiadosti a prípadné otázky pre záujemcov/uchádzačov rovnako prostredníctvom systému www.evoportal.sk. . 9. Pravidlá pre doručovanie zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi, ak jej adresát bude mať objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, t.j. ako náhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície. Za okamih doručenia sa v systéme www.evoportal.sk považuje okamih jej odoslania v systéme www.evoportal.sk a to v súlade s funkcionalitou systému. 10. Tento postup zadávania zákazky podlieha kontrole postupu zadávania zákazky poskytovateľom NFP. V prípade neschválenia procesu zadávania zákazky poskytovateľom NFP verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť daný postup zadávania zákazky bez udania iného dôvodu v nadväznosti na doručenie oznámenia správy z kontroly verejného obstarávania, ktorou poskytovateľ NFP neschváli predmetné zadávania zákazky. 11. Verejný obstarávateľ požaduje v predmetnom verejnom obstarávaní zloženie zábezpeky vo výške 11 000,00 EUR.